20:05 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استراتژی

ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
"پترول"۴۰ تومان سود تقسیم کرد /صدور افزایش سرمایه / بازدهی ۵۹ درصدی سهام
مجمع عمومی سالیانه و فوق العاده پترول برگزار و 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد
حذف قیمت‌گذاری دستوری، تولید و عرضه سیمان را افزایش می‌دهد
قیمت‌گذاری غیر دستوری و مبتنی بر عرضه و تقاضا باعث می شود تا سیمان با قیمت واقعی به دست خریداران واقعی برسد و منجر به کوتاهی دست دلالان از این بازار مانند دیگر حوزه های پتروشیمی و فلزات می شود.
بورس جاماندگی خود را جبران می کند
بازار خودرو، طلا، ارز و املاک و مستغلات خود را با واقعیت اقتصاد تطبیق دادند اما تنها بازاری که هنوز خود را با واقعیت اقتصاد تورمی منطبق نکرده، بازار سهام و بورس است. بنابراین از دیدگاه کارشناسان این بازار، رشد بورس در سال ۱۴۰۰ دور از انتظار نیست.
آشنایی با بهترین پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در سال ۲۰۲۱
پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در دنیای معاملات آنلاین از سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شدند و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند برتری و مزیت خود را نسبت به سایرین به اثبات برسانند تا کاربران بیشتری جذب خود کنند. در میان پلتفرم‌های معاملات اجتماعی، پنج پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
گرانی اخیر قمیت خودرو ناشی از قطع مکرر برق است / چالش های قطعه سازان
دبیران دو انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه سازی و یک فعال صنعت ، گرانی اخیر قمیت خودرو را ناشی از قطع مکرر برق دانسته و درباره چالش های صنعت توضیح دادند .
آغاز پذیره نویسی صندوق جدید و با درآمد ثابت مانی
پذیره­‌نویسی واحد‌های این صندوق جدید با نماد "مانی" از ۱۱ مرداد برای ۵ روز کاری و از طریق همه ۱۰۸ کارگزار و سامانه‌های معاملاتی، شروع شد.
معاملات کپی و انعکاسی؛ بهترین پاسخ به سیگنال‌فروشی
معاملات کپی و معاملات انعکاسی (تقلیدی)، افزون بر اینکه سبب توسعه بازار و بهبود رفتارهای سرمایه‌گذاری معامله‌گران می‌شوند، به دلیل اطمینان و شفافیتی که در خود دارد، از سیگنال‌فروشی و سوءاستفاده‌های احتمالی آن نیز جلوگیری می‌کند.
معاملات کپی و معاملات تقلیدی؛ روش برای توسعه بازار سرمایه
معاملات کپی و معاملات تقلیدی، این اجازه را به سهامداران می دهد که از طریق یک پلتفرم از روی دست یک فرد خبره خرید و فروش کنند و معاملات مشابهی داشته باشند.
فولاد هوشمند در کلاس جهانی در چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال، «فولاد هوشمند در کلاس جهانی» تعریف شده و ۵ مرداد ماه در تقویم فولاد مبارکه به عنوان «روز هوشمندسازی» نامگذاری شد.
حمله خرس ها به بازار طلا /پیش بینی کف قیمت طلا
خرس های وال استریت بازگشته اند و به دنبال پایین آوردن قیمت طلا هستند.
«شستا» لیدر می‌ماند؟!
شستا به سبب در اختیار داشتن منابع قابل توجه می‌تواند سهم بزرگی در بازار سرمایه ایفا کند و در روزهای بحرانی به کمک سهامداران بیاید.
اژه‌ای دعوای ۲۵ ساله پرونده فراب را پایان می‌دهد؟
گروه صنعتی سدید و شرکت آب و برق صبا، دعوایی ۲۵ ساله بر سر مالکیت ۳۳ درصد شرکت فراب دارند که از همان ابتدا حکم دادگاه اولیه، بدوی و تجدید نظر براساس مدارک صریح و واضح مشروح بر آن بوده که ۳۳ درصد از سهام شرکت فراب، به گروه صنعتی و سدید انتقال یابد.
شرایط «امن» بازار سرمایه برای سرمایه‌گذاری بلندمدت
به گفته یک کارشناس بازار سرمایه، بورس با تمام پستی‎ و بلندی‌ها و همه فشارهایی که از قیمت گذاری دستوری منتج شده است، به حرکت خود ادامه داده است و اکنون شرایط بازار برای سرمایه‌گذاری بلندمدت امن است.
«شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس» به "هابِ بازارسازی" در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازیِ بازار سرمایه تبدیل می‌شود
ارتقای سیستم های نرم افزاری، سخت افزاری و تجهیز مراکز آزمون و تکمیل زیر ساخت ها به صورت منطقی و معقول از اصلی ترین اولویت‌های شرکت در افق کوتاه مدت به شمار می رود. هدف گذاری شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس تبدیل شدن به "هاب بازارسازی" در حوزه آموزش و فرهنگ سازی است.