03:06 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانداری

برای پفک قیمت تعیین می‌کنیم، برای مسکن نه!
نماد برتر- مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی با بیان اینکه برای پفک قیمت تعیین می‌کنیم، اما برای مسکن نه، گفت: بخش مسکن یک بخش بی‌در و پیکر است و هر کسی وارد حوزه ساخت و ساز می شود.
سایه دولت خودمختار شرکت عمران پردیس بر سر مسکن مهر
نماد برتر- یک استاد دانشگاه در یادداشتی دستورالعمل شرکت عمران شهر جدید پردیس مبنی بر دریافت ۲۰ میلیون تومان از معاملات ثانویه مسکن مهر در این شهر را غیر قانونی خوانده و آن را عاملی برای سفته بازی و در نتیجه افزایش قیمت واحدها دانسته است.
پروژه پالایشگاه نفتی، فرصتی برای اشتغال نیروهای بومی
نماد برتر- معاون اقتصادی استانداری بوشهر از آمادگی مدیران استان بوشهر برای سرمایه گذاری شرکت بهساخت فراز جنوب در زمینه طراحی و ساخت پالایشگاه نفتی در استان خبر داد و گفت: اجرای پالایشگاه نفتی شرکت بهساخت فراز جنوب فرصتی ایده آل برای اشتغال نیروهای بومی است.
ضد عفونی کردن پمپ بنزین‌ها آغاز شد
نماد برتر- مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی گفت: ضدعفونی همه جایگاه ها آغاز شده است و این کار با کمک عمده جایگاهداران پیش می‌رود اما لازم است که یک بسیج همگانی برای این مهم ایجاد شود.
بازگشت ساعات اداری تهران به حالت عادی از شنبه/لزوم تسهیل اعطای مرخصی و دورکاری
نماد برتر- فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تصویب تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تا پایان سال جاری، درباره مصوبات جلسه امروز ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا گفت: استمرار تعطیلی مراکزی همچون تالارهای پذیرایی، سالن‌های ورزشی، تئاتر، سینما و نماز جمعه در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد نظارت لازم بر برخی از اماکن مثل تالارهای پذیرایی که در رابطه با این مصوبه اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، توسط نیروی انتظامی اعمال شود.
بررسی وضعیت خدمات الکترونیک در وزارت کشور
پایگاه خبری راد: وزارت کشور ۱۰ مجوز برای ارائه خدمات صادر می‌کند که از این تعداد تنها دو مورد در فرایندی کاملا الکترونیک قرار داشته و هشت مورد دیگر فرایندی غیرالکترونیک دارند.
ادعای دو برابر شدن سود سهام تاصیکو
پایگاه خبری راد: مدیر عامل هلدینگ صدر تامین با اعلام خبر عرضه دو شرکت صنایع سرام آرا و ذغال سنگ پرورده طبس در بازار سرمایه در سال جاری، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) درآمد هر سهم (EPS) را به بیش از دوبرابر افزایش خواهد داد.
استخراج قانونی ارز دیجیتالی چگونه است؟
پایگاه خبری راد: درحالی که در مصوبه هیات دولت، استخراج رمزارز به عنوان یک صنعت شناخته شده است، قوانین مربوط به استخراج رمزارز تعیین و ابلاغ شد.
آغاز احداث ۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری در آذربایجان شرقی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عملیات احداث 302 کیلومتر فیبر نوری در سطح آذربایجان شرقی برای رسیدن به شاخص 80 درصد پوشش روستاهای بالای 20 خانوار با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان آغاز می شود.
همتی: اول باید مطمئن شوم!
پایگاه خبری راد: بازار متشکل ارزی که قرار بود از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شود، هنوز راه‌اندازی نشده که رئیس‌کل بانک مرکزی علت تأخیر آن را برخی ارزیابی‌ها دانسته و اعلام کرده "این بازار به زودی راه‌اندازی می‌شود اما باید به من ثابت شود که این بازار مشکلی برای کشور ایجاد نمی‌کند".
قطع برق دستگاه‌ها و موسسات پرمصرف/دما را روی ۲۵ درجه نگاه دارید
پایگاه خبری راد: سناریوهای مختلف برای مدیریت مصرف برق در زمان تابستان این روزها همچنان روی میز دولت قرار دارد و در این راستا قطع برق دستگاه‌ها و موسسات پرمصرف به تازگی در دستور کار قرار گرفته است.
نگرانی از سه شیفته شدن مدارس شهرستانهای تهران
پایگاه خبری راد: مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه نگران سه شیفته شدن مدارس در برخی مناطق شهرستان‌های تهران هستیم گفت: متوسط تراکم در تهران ۳۲ نفر است و هشت نفر بیشتر از سرانه متوسط کشوری است. کلاس‌هایی داریم که تا لب سکو و تخته دانش آموز نشسته و حتی امکان حرکت معلم در بین دانش آموزان مشکل است.
درخواست کمک هرمزگان برای مبارزه با ملخ
پایگاه خبری راد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از اعلام وضعیت سفید شهرستان رودان نسبت به هجوم ملخ خبر داد و گفت: با توجه به مبارزات علیه آفت ملخ در رودان، در حال حاضر وضعیت این شهرستان در این خصوص سفید اعلام شده است.
همسان‌سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی در دستور کار دولت قرار دارد
پایگاه خبری راد : معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از همسان‌سازی حقوق کارکنان قراردادی و پیمانی خبر داد.
منتظر خرید تضمینی ملخ نمی‌مانیم
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که پیشنهاد خرید تضمینی ملخ صحرایی از سوی فرمانداری بندرعباس و استانداری هرمزگان مطرح شده اما ما به مبارزه خود با ملخ‌ها به عنوان یک وظیفه ملی ادامه می‌دهیم و منتظر اجرایی شدن یا نشدن این پیشنهاد نمی‌مانیم.