12:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آتش نشان

بایدها و نبایدها هنگام آتش‌سوزی منزل
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به نکاتی اشاره کرد که در زمان آتش‌سوزی در منزل می‌تواند به حفظ جان و جلوگیری از سرایت آتش کمک کند.
3 هکتار از اراضی میانکاله در آتش سوخت
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از آتش سوزی 3 هکتار از اراضی میانکاله خبر داد.
افتتاح پروژه‌های اولویت دار عمرانی پایتخت/موافقت دولت برای خرید تجهیزات آتش نشانی با دلار 4200
پایگاه خبری راد: شهردار تهران از افتتاح پروژه‌های اولویت دار عمرانی پایتخت خبر داد و گفت: دولت با خرید تجهیزات آتش نشانی با نرخ دلار 4200 موافقت کرده است.
15 سال انتظار برای صیادی در اقیانوس هند...
پایگاه خبری راد:مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: نبود اعتبار برای لایروبی اسکله های صیادی تیس، 7 تیر چابهار، رمین، برق‌رسانی و بهسازی نشدن برخی اسکله‌ها و صادر نشدن مجوز برای 3000 تا 4000 قایق با گذشت بیش از 15 تا 20 سال از مشکلات حوزه شیلات در چابهار و کنارک است
انفجار در یک کارخانه بازیافت آب در شیکاگو
پایگاه خبری راد: حادثه انفجار در یک کارخانه بازیافت آب در شیکاگو چندین نفر را مصدوم کرد.
جزئیات انفجار در کارگاه شارژ گاز مایع ‌قم
پایگاه خبری راد: ‌سخنگوی آتش نشانی قم عنوان کرد: در انفجار یک کارگاه شارژ گاز مایع در قم 260 سیلندر گاز طعمه حریق شدند.
آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کامرانیه
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در خیابان کامرانیه تهران گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
زرینه رود رحم ندارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از غرق شدن دو جوان بوکانی دیگر در رودخانه زرینه رود خبر داد.
کلاس عملی آتش‌نشانی برای برج نشینان تهرانی
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به طرح ۹۹۹ درتهران گفت: ضمن هماهنگی با هیئت مدیره برج ها هر زمان که ساکنین قادر باشند، برای آن ها کلاس های عملی و تئوری برگزار می کنیم.
فوت کارگر 28 ساله بر اثر ریزش چاه در خیابان پاکستان تهران
بر اثر حفر چاه ناایمن و غیر تخصصی یک کارگر تبعه افغان 28 ساله به دلیل ریزش چاه مدفون شد و جان خود را از دست داد.
فوت کارگر 25 ساله بر اثر ریزش آوار در شهرک دانشگاه تهران
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر ریزش آوار هنگام تخریب یک منزل قدیمی یک کارگر 25 ساله جان خود را از دست داد.
حریق در ساختمان مسکونی که انبار پارچه شده بود
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان سه طبقه که در آن مقدار زیادی پارچه نگهداری می‌شد، خبر داد.
چقدر آب در ایران هدر می‌رود؟
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین آمار، آب بدون درآمد در کل کشور به طور متوسط ۲۵.۵ درصد تخمین زده می‌شود که از این میزان ۱۳.۴ درصد مربوط به هدررفت واقعی است و این در شرایطی است که برای کاهش تنها یک درصد از تلفات آب، ۱۰۰۰ میلیارد تومان باید هزینه شود.
ثبت بزرگ‌ترین زلزله در آذربایجان‌غربی/معرفی مراکز مهمی که بر روی ۳ گسل مهم تهران قرار دارند
پایگاه خبری راد: بزرگترین زلزله هفته گذشته با بزرگای ۴ در "قطور" استان آذربایجان غربی رخ داد ضمن آنکه زلزله‌های استان کرمان و کرمانشاه نیز ادامه داشت.
آخرین خبر از وضعیت مسجد جامع ساری
پایگاه خبری راد: معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌گوید: ۷۰ درصد بخش قاجاری مسجدجامع ساری سالم است و بعد از آواربرداری مسجد و مهار کامل آتش، کار مرمت این بنا با استفاده از اعتبارات ملی و استانی آغاز می‌شود.