06:55 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاسپین

"چخزر" کشف قیمت شد / سهمیه بسیار اندک و عدم تغییر رکورد خریداران
نماد برتر- با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین هر سهم این شرکت ۲۵۰۰ تومان کشف قیمت شد.
سفارش گیری امروز "چخزر" با نقدینگی ۵۰ هزار تومانی/ تخصیص سهام در فردا
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام چهارشنبه انجام می شود.
سود ۸۵ میلیارد تومانی هلدینگ سلولزی و تاپیکو از عرضه اولیه "چخزر"
نماد برتر- شرکت چوب خزر کاسپین که آماده واگذاری ۱۷.۵ درصدی سهام در چهارشنبه هفته جاری شده در روز عرضه اولیه، ۸۵ میلیارد تومان سود حاصل از فروش سهام نصیب هلدینگ سلولزی و تاپیکو خواهد کرد.
زمان عرضه اولیه و سفارش خرید "چخزر" قطعی شد / شروع تازه واگذاری ها
نماد برتر- شرایط عرضه اولیه و زمان سفارش ۱۷.۵ درصد از سهام چوب خزر کاسپین مشخص شد تا این شرکت ۲۰ میلیاردتومانی چهارشنبه هفته جاری، بعد از دو ماه عنوان دار بیست و دومین شرکت جدید سال شود.
مجوز افزایش سرمایه ۱۶۶ تا ۱۰۰ درصدی "فخوز" و سه شرکت صادر شد
نماد برتر- فولاد خوزستان و سه شرکت دیگر مجوز افزایش سرمایه ۱۶۶، ۱۶۲، ۱۱۰ و ۱۰۰ درصدی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
۳ شرکت آماده عرضه اولیه هستند / شرط حضور "چخزر" در هفته آینده + معرفی
نماد برتر- مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس با اعلام اینکه سه شرکت آماده عرضه اولیه هستند از عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد "چخزر" در هفته آینده به شرط دریافت اطلاعات خبر داد.
واردات کالای ممنوعه در سکوت!
نماد برتر- ماجرای واردات ده ها میلیون دلاری لوازم خانگی "بوش" در زمان ممنوعیت و پیشبرد فرایند آن از ثبت سفارش تا واردات، اظهار کالا و تا پای ترخیص رفتن آن در حالی صورت گرفته که هنوز هیچ یک از دستگاه‌های مربوطه از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گرفته تا بانک مرکزی و گمرک مسئولیتی در این رابطه نپذیرفته‌اند. در این ابهام و فضای غیرشفاف این شائبه ایجاد می‌شود که آیا باز هم نمونه‌های دیگری مانند این پرونده وجود دارد؟
عرضه سه شرکت جدید در فرابورس ایران
نماد برتر- طبق پیگیری‌های انجام شده از فرابورس ایران، ۳ شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه ‏اولیه قرار دارند.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
پذیرش ۲۷ شرکت در فرابورس در ۳ ماه گذشته / پرونده ۳۰۰ شرکت در حال بررسی است
نماد برتر- مدیر پذیرش فرابورس ایران از پذیرش ۲۷ شرکت از صنایع مختلف شامل فلزات اساسی، دارویی، غذایی، سرمایه‌گذاری، حمل‌ونقل، فناوری اطلاعات در ۳ ماه اخیر در فرابورس ایران خبر داد و گفت: که در حال حاضر ۳۰۰ پرونده پذیرش در فرابورس در حال بررسی است.
۲۷ شرکت از صنایع مختلف در فرابورس پذیرش شدند/ بررسی اطلاعات ۳۰۰ پرونده
نماد برتر- مدیر پذیرش فرابورس از ۲۷ شرکت از صنایع مختلف طی سه ماه اخیر و بررسی اطلاعات ۳۰۰ پرونده پذیرش به ترتیب اولویت خبر داد.
بازارگردانی سهام صبا تامین و ۹ شرکت با دامنه مظنه سه درصدی از چهارشنبه
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سرمایه گذاری صبا تامین و ۹ شرکت دیگر با دامنه مظنه سه درصدی با تعیین حداقل معاملات روزانه و سفارش انباشته از چهارشنبه آغاز می شود.
صورت های مالی ۶ ماهه زیرمجموعه آماده عرضه اولیه شستا منتشر شد
نماد برتر- زیرمجموعه شستا و آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی در فرابورس با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده نیمه نخست سال جاری، اقدام به تکمیل اطلاعات کرد.
شرکت آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی تکمیل اطلاعات کرد
نماد برتر- زیرمجموعه تاپیکو که به تازگی درج و آماده عرضه اولیه ۱۷.۵درصدی شده، صورتهای مالی و گزارش عملکرد سال مالی ۹۶ ، ۹۷ و ۹۸ به همراه فعالیت ماهانه فروردین و نیمه نخست سال را منتشر کرد.
وعده بازگشت شستا به بورس در این هفته / افزایش سرمایه + ۱۶ عرضه اولیه
نماد برتر- مدیرعامل شستا با وعده بازگشایی نماد طی هفته جاری و افزایش سرمایه ۷۷ درصدی از محل سود انباشته از عرضه اولیه سهام ۱۶ زیرمجموعه تا پایان سال جاری خبر داد.