10:50 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاسپین

تصویب افزایش سرمایه ۱۶۶ و ۱۵۸ درصدی دو شرکت فرابورسی از دو محل
نماد برتر- با برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت ویتانا و سیمان غرب آسیا، افزایش سرمایه ۱۶۶ و ۱۵۸ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید.
منشأ ارز واردات ممنوعه "بوش" فاش شد
نماد برتر- گرچه در جریان حواشی واردات ممنوعه لوازم خانگی "بوش" با میلیون ها دلار ارز بری، دستگاه های مربوطه نسبت به شفاف سازی درباره منشأ ارز آن اقدامی نکردند، ولی مستندات از واردات این کالا از محل ارز اشخاص و از کانال یک بانک ایرانی در خارج از کشور حکایت دارد.
زمان عرضه اولیه "سپیدار" قطعی شد + جزئیات واگذاری و معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و پنجمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۵ درصد از سهام سپیدار سیستم آسیا در فرابورس واگذار شود.
بورس در مدار نوسان
نماد برتر- بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.
توقف نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی و محدودیت حجمی مهمان تازه وارد
نماد برتر- نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی برای چند ، یکی دو روز و یک ساعت بسته شده و مهمان تازه وارد هم مشمول محدودیت حجمی شده است.
تغییر مالکیت ۲.۹ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با رشد ۲۵۵ واحدی، عدد ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحد را به نمایش گذاشت .
تغییر مالکیت ۱.۳ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۵۴۷ واحدی، به عدد ۱۸ هزار و ۹۴۶ واحد رسید
بی‌نیازی از واردات پودرهای قالب ریخته گری با همکاری "فولاد" و دو شرکت داخلی
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه از بومی‌سازی انواع پودرهای قالب ریخته‌گری با همکاری "فولاد" و دو شرکت‌ سازندۀ داخلی خبر داد.
زمان عرضه اولیه "اپال" قطعی شد + جزئیات بیست و پنجمین شرکت جدید
نماد برتر- زمان قطعی بیست و پنجمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۳ درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس واگذار شود.
"کبهمن" کشف قیمت شد / کاهش سهمیه + عدم تغییر رکورد خریداران
نماد برتر- با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن هر سهم این شرکت ۱۴۴۸.۴ تومان کشف قیمت شد.
بیست و چهارمین عرضه اولیه با نقدینگی ۸۳۲ هزارتومانی و احتمال کاهش
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا در بورس، بیست و چهارمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد + جزئیات
نماد برتر- زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
اثر عرضه اولیه ۱۵ درصدی "چخزر" با شناسایی سود ۷۲ میلیاردی
نماد برتر- تاپیکو از اثر عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین و شناسایی سود ۷۲ میلیارد تومانی برای زیرمجموعه ۱۰۰ درصدی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
توقف نماد تاپیکو و ۸ شرکت / تعلیق شرکت فرابورسی و محدودیت حجمی" چخرز"
نماد برتر- نماد هلدینگ تاپیکو به همراه ۸ شرکت دیگر برای یک ساعت و دو روز بسته و سهام شرکت تازه وارد چوب خزر کاسپین هم مشمول محدودیت حجمی در هر سفارش شد.
مشارکت ۴.۵ میلیونی خریداران در عرضه اولیه سهام چخزر
نماد برتر- هفدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با کشف قیمت ۲۵ هزار ریالی هر سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در نماد «چخزر» پایان پذیرفت.