14:33 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوتوس

کوچکترهای بورسی رشد کردند
پایگاه خبری راد: امروز علیرغم افت قیمت سهام‌ شرکت‌های بزرگ، قیمت تعدادی از سهم‌های کوچک با رشد همراه شد. در این بین، بانکی‌ها برخلاف جریان بازار به رشد شاخص‌های بازار کمک کردند.
معاملات بورسی با طعم عرضه اولیه
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز شاهد یک عرضه اولیه جدید بودند. در این روز گروه‌های بانکی و خودرویی به رشد خود ادامه دادند و شاخص کل نیز ۱۳۵ واحد افزایش یافت.
اولین نشست خبری مدیر عامل شرکت بورس
پایگاه خبری راد: امروز علی صحرائی بعد از چهار ماه که به مدیرعاملی شرکت بورس تهران منصوب شده، برای اولین بار نشستی خبری برگزار کرده تا برنامه‌های خود در ماه‌های آینده را اعلام کند.
چهارمین عرضه اولیه در راه بورس
پایگاه خبری راد: در آخرین روز معاملاتی بورس تهران در این هفته، یک شرکت جدید در بورس عرضه خواهد شد که در این صورت این چهارمین شرکتی است که در سال جاری در بورس عرضه می‌شود.
«گوگل» و «ولوو» همکار می شوند
پایگاه خبری راد: بر اساس ادعای گوگلی ها، نتیجه این همکاری مشترک می تواند استفاده از سیستم عامل آندروید بر روی وسایل نقلیه این شرکت باشد.
خرید و فروش عرضه‌های اولیه در بورس نیازمند تحلیل
پایگاه خبری راد: معاون عرضه و پذیرش شرکت بورس می‌گوید سعی داریم تا پایان سال ۱۳۹۷ عرضه اولیه بیش از ۱۲ شرکت را داشته باشیم. او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد در این عرضه‌ها نیز تحلیل و رصد مداوم بازار را در نظر بگیرند و سپس اقدام به معامله کنند.
واگذاری زمین دولتی برای احداث مراکز خدماتی و درمانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد زمین‌های خود را برای احداث مراکز حمایتی، خدماتی و درمانی در اختیار بخش‌های مربوطه قرار دهد از موافقت سازمان متبوعش با واگذاری زمینی جهت احداث یک مرکز توانبخشی برای معلولان جسمی- حرکتی در شهر شیراز خبر داد.
افزایش شفافیت به واسطه تقویت بورس کالا
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه درباره عملکرد بورس کالا در آستانه یازده سالگی گفت: نگاهی به سال‌های ابتدایی راه‌اندازی بورس کالا و مقایسه کارکردهای این بورس با شرایط فعلی، نشان می‌دهد که این بورس از منظر ابزارسازی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای حضور و معامله انواع کالاها عملکرد مثبتی برای اقتصاد داشته است.
«جیلی» سومین خودروساز بزرگ چین شد +جزئیات
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی جیلی به عنوان مالک ولوو، لوتوس و بسیاری از شرکت‌های دیگر، در کشور چین تبدیل به سومین خودروسازی بزرگ شده است تا رقیبی برای نیسان، هوندا و تویوتا باشد.
یک نفتکش ناپدید شد
پایگاه خبری راد: یک نفتکش با ۱۹ خدمه در آبهای گابون در غرب آفریقا که محل تردد دزدان دریایی است، ناپدید شده و یک هفته است هیچ اطلاعی از سرنوشت آن وجود ندارد.
۸۰۰ میلیارد تومان اوراق اجاره ۱۶ درصدی در راه بورس
پایگاه خبری راد: امروز شرکت مخابرات ایران اقدام به انتشار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق اجاره مبتنی بر سهام کرد این اوراق ۴ ساله بوده و سود آن هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.
ضرورت ایجاد یک شعبه بانک روسی در منطقه آزاد انزلی
پایگاه خبری راد: استاندار گیلان، به پیوند منطقه آزاد انزلی با منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان اشاره کرد و گفت: ایجاد یک شعبه از بانک روسی در منطقه آزاد انزلی روند تبادلات بانکی بین دو کشور را تسهیل می‌کند.
راه‌اندازی خط دریایی بنادر روسیه و کاسپین امسال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان این‌که خط دریایی بنادر روسیه و کاسپین امسال راه‌اندازی می‌شود، گفت: افق صد ساله تجارت با روسیه در طراحی بندر کاسپین در نظر گرفته شده است.
بزرگترین پالایشگاه لهستان مشتری نفت ایران شد
پایگاه خبری راد: بزرگترین پالایشگاه لهستان اعلام کرد ۱۳۰ هزار تن نفت خام ایران به بندر گدانسک در دریای بالتیک رسیده است.
وقتی تیگو7 حریف می طلبد+جزئیات مسابقه
پایگاه خبری راد: برای اولین بار، شرکت مدیران خودرو تصمیم به برگزاری تست مقایسه چری تیگو7 با محصولات ژاپنی، کره ای و اروپایی گرفته است.