18:52 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوتوس

تعهدات جدید و ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دومین شرکت تامین سرمایه در اوراق مرابحه
نماد برتر- تامین سرمایه لوتوس پارسیان از پذیرش تعهد پذیره نویسی اوراق مرابحه عام دولت با نماد "اراد۶۶" به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
واگذاری ۹۹.۹ درصد سهام زیرمجموعه غیربورسی "وپارس" و فروش املاک
نماد برتر- بانک پارسیان از واگذاری ۹۹.۹ درصد سهام زیرمجموعه غیربورسی و فروش املاک مازاد از طریق دو مزایده خبر داد .
بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی و ۱۲ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی به همراه ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از امروز و فردا آغاز می شود.
جزییات بازارگردانی سهام دو بانک ، مخابرات ، ملی مس ، ۷ شرکت دیگر + ۵ صندوق
نماد برتر- جزییات بازارگردانی سهام ۱۱ شرکت از جمله دو بانک ، مخابرات ، ملی مس و ۵ صندوق توسط شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، اعلام و شفاف سازی شد.
عرضه صکوک مرابحه ۸ هزار میلیارد ریالی سایپا
نماد برتر- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا به مبلغ ۸ هزار میلیارد ریال از چهارشنبه ۲۱ آبان تا یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ عرضه عمومی می شود.
سایپا ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مرابحه منتشر می کند / شرایط
نماد برتر- سایپا از اخذ موافقت سازمان بورس برای انتشار اوراق مرابحه جهت خرید مواد و قطعات مورد نیاز به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس تهران خبر داد.
معرفی بزرگترین خودروسازان چینی
نماد برتر-جیلی بزگ ترین خودروساز در چین است.
اقدام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی ایران خودرو برای حمایت از سهام گروه
نماد برتر- معاونت اقتصادی ایران خودرو از آغاز به کار صندوق بازارگردانی با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از هفته آینده برای این خودروساز و تمامی زیرمجموعه ها خبر داد.
توقف نماد ۸ شرکت بورسی برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم
نماد برتر- در پایان معاملات امروز، نماد هشت شرکت بورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده متوقف می شود و دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم یک سهم به پایان می رسد.
تامین مالی ۱۵۰۰ میلیارد ریالی شرکت نفت پارس با انتشار صکوک مرابحه
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک مرابحه شرکت نفت پارس(سهامی عام) را به ارزش ۱,۵۰۰ میلیارد ریال صادر کرد.
کاهش ۷۶.۶ درصدی تولید مینی‌بوس و میدل‌باس در اسفند ۹۷
پایگاه خبری راد: طبق آمار اعلام شده از سوی انجمن خودروسازی، تولید خودرو در مدل مینی‌بوس و میدل‌باس کاهش ۷۶.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶، داشته است. این در حالی است به جز دو شرکت عقاب‌افشان و ایران‌خودرو دیزل هیچ تولیدی در زمینه این نوع خودروها نداشته‌اند.
امسال چند شرکت بورسی می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اظهارات مسئولان بورس تهران، در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۰ شرکت جدید در بورس عرضه خواهد شد اما در نهایت، شرایط کلی اقتصاد تعیین‌کننده تعداد عرضه‌هاست.
انتشار ۲۰ هزار میلیارد ریال اوراق منفعت نفت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت از صدور موافقت اصولی انتشار مرحله دوم اوراق منفعت به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال در بازار سرمایه خبر داد.
پنجمین عرضه اولیه سال ۹۷ بورس در راه است
پایگاه خبری راد: شنبه هفته آینده (۲۷ بهمن) پنج درصد از سهام فروشگاه افق کورش در بورس تهران عرضه اولیه می‌شود که در این صورت این پنجمین شرکتی خواهد بود که طی سال ۹۷ مقداری از سهامش را در بورس تهران عرضه اولیه کرده است.
بورس ریخت!
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بورس و فرابورس ایران حجم عرضه‌ها بر تقاضا در گروه‌های مختلف چنان پیشی گرفت که قیمت‌ها با اصلاحی شدید مواجه شدند. بسیاری از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند "نبود نقدینگی و ابهام از آینده از جمله دلایل کاهش قیمت‌ها در این روزهاست".