23:19 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکر

قهقه «شتولی» از ناکارآمدی سیستم نظارتی
نماد برتر - قدرت نظارتی سازمان بورس و شرکت فرابورس به قدری مورد تمسخر مدیران برخی شرکت‌های بازار پایه قرار گرفته که حتی زحمت پاسخ نامه‌های ابلاغ شده به این شرکت‌ها را هم به خود نمی‌دهند.
دپو در گمرک؛ کمبود در شهر
نماد برتر - طبق تازه ترین گزارش از وضعیت کالاهای وارداتی در حال حاضر حدود ۸.۳ میلیون تن کالا در گمرک و بنادر موجود است که ۴.۹ میلیون تن آن را کالاهای اساسی تشکیل می دهد.
حقوق‌ها افزایش می یابد اما؛ مشروط!
نماد برتر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق‌بگیر به نحوی در سال ۱۴۰۰ اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (۲۵%) افزایش یابد مشروط بر آنکه میزان افزایش حقوق هیچکس نسبت به سال ۱۳۹۹ از بیست و پنج میلیون ریال تجاوز نکند.
«قصفها» و ریزشی که پایان ندارد!
نماد برتر - بیشترین میزان فروش محصول در اختیار بخش «شکر تولیدی از چغندر» با ۴٫۲۰۷ تن بود.
«قلرست» و عملکردی متفاوت از بازار
نماد برتر- در حالی که بسیاری از سهم‌ها اختلاف معناداری با سقف تاریخی خود دارند، «قلرست» عملکردی متفاوت از خود به نمایش گذاشته است.
قیمت مصوب قند بسته بندی ۱۰۵۰۰ تومان تعیین شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هرکیلوگرم قند شکسته بسته بندی را ۱۰۵۰۰ تومان اعلام کرد.
تجارت ۵۸.۷ میلیارد دلاری ایران در ۱۰ ماه گذشته و آمار صادرات و واردات
نماد برتر- سخنگوی گمرک از تجارت ۵۸.۷ میلیارد دلاری ایران در ۱۰ ماه سال جاری خبر داد که سهم صادرات و واردات با ۹۴.۵ و ۲۸.۲ میلیون تن، ۲۸ و ۳۰.۶ میلیارد دلار بوده است.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.
پیش بینی افزایش قیمت شکر به ۱۵ هزار تومان تا تابستان
نماد برتر- دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکر با اشاره به اثر افزایش قیمت جهانی و ارز نیما بر نرخ تمام شده ، پیش بینی کرد قیمت شکر تا تابستان به ۱۵ هزار تومان برسد‌.
شرکت بورسی مجوز گرانی ۱۲ تا ۳۳ درصدی محصولات گرفت / زمان اجرا
نماد برتر- شرکت بورسی پارس مینو ، مجوز افزایش قیمت ۱۲ تا ۳۳ درصدی محصولات گروه بیسکویت ، شکلات و آدامس را از انجمن شیرینی و شکلات گرفت .
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
معاملات مشکوک سه سرمایه گذاری ، چهار شرکت قندی + ۸ نماد دیگر
نماد برتر- در روز رشد ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحدی شاخص، سه سرمایه گذاری استانی، چهار شرکت قندی به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
زمان مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده ۴ شرکت قندی و سرمایه گذاری
نماد برتر- دو شرکت قندی به همراه دو سهم دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده برای تصویب صورت های مالی و انتخاب اعضا را اعلام کردند.
زمان افزایش سرمایه ۸۱۰ و ۱۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع سه شرکت
نماد برتر- پنج شرکت بورسی و فرابورسی زمان برگزاری مجمع سالانه ، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و افزایش سرمایه را اعلام کردند.