23:09 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دژپسند

برخورد با ۱۶۰ شرکت مختلف در بازارگردانی و عاملان ایجاد رعب و وحشت در بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اعلام اینکه تاکنون با ۱۶۰ شرکت بورسی و فرابورسی مختلف در بازارگردانی ، برخورد شده، گفت: افرادی که با اظهارات فاقد مبانی حقوقی، ایجاد رعب و وحشت می کنند باید پاسخگو باشند.
رشد ۲۵ درصدی مالیات در لایحه بودجه سال آینده و شروط افزایش دوباره
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سهم مالیات در لایحه بودجه با رشد ۲۵ درصدی به ۲۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده ، شروط افزایش این متغیر مهم را اعلام کرد.
گزارش وزیر اقتصاد از رشد دو برابری و ۴۳ هزار میلیارد تومانی پرتفوی صنعت بیمه
نماد برتر- وزیر اقتصاد گفت: پرتفوی صنعت بیمه در هفت ماه سال جاری به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل دو برابر افزایش یافته است.
درخواست وزیر اقتصاد برای تسریع مراحل واگذاری سرخابی‌ها در فرابورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد خواستار تسریع در انجام مراحل نهایی تهیه مستندات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای طرح در شورای پذیرش فرابورس شد و ابراز امیدواری کرد: این وعده دولت دوازدهم به زودی محقق شود.
درخواست وزیر اقتصاد از حسابداران برای کاهش ریسک بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به محدودیت های کرونا و تاکید بر تقویت سامانه‌های الکترونیکی حسابداری از حسابداران خواست به کاهش ریسک بورس کمک کنند.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد
نماد برتر- امروز سه پروژه مهم وزارت امور اقتصاد و دارایی از جمله سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد.
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
دارا سوم با سهام سه بانک بزودی عرضه می شود/ توجه اجتناب ناپذیر به بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه توجه به بازار سرمایه اجتناب ناپذیر است از توبیخ، جریمه و سلب صلاحیت مدیران متخلف شرکت های بورسی خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک به زودی عرضه می شود.
وزیر اقتصاد به تلویزیون می‌رود
نماد برتر- وزیر اقتصاد و دارایی، با حضور در برنامه «نگاه یک» امشب شنبه اول آذر، از آخرین تصمیمات و تحولات در اقتصاد ایران صحبت می‌ کند.
پاسخ وزیر اقتصاد درباره ضعف مدیریت بورس قانع کننده نبود / مهلت یک هفته ایی
نماد برتر- عضو هیات رئیسه مجلس با اعلام عدم اقناع از توضیحات وزیر اقتصاد درباره وضعیت ماه های اخیر بورس از مهلت یک هفته ایی به وی و احتمال طرح سئوال در صحن خبر داد.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
صیانت از حقوق سهامداران به معنای تضمین بورس نیست/ روان سازی حرکت بازار
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.
تسویه مطالبات صنعت مهم بورسی از دولت به ستاد اقتصادی ارجاع شد
نماد برتر- وزیر اقتصاد گفت: پیشنهاداتی در ارتباط با تسویه مطالبات صنعت بانکداری از دولت مطرح شده که با موافقت و دستور رییس جمهور برای پیگیری سریع موضوع به ستاد اقتصادی دولت ارجاع شد.
تغییر معاون وزیر اقتصاد تایید شد/ معرفی سرپرست سازمان خصوصی سازی
نماد برتر- در حالی علت تغییر ناگهانی رئیس سازمان خصوصی سازی شفاف نشده که وزیر اقتصاد ، معاون این سازمان را به عنوان سرپرست منصوب کرد.