05:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تهدید

«البرز» خود را بیمه کرد
نماد برتر - سایه "سهم دولت" بر سهم بیمه البرز مهم‌ترین ریسکی بود که همواره بالای سر سهامداران وجود داشت که با واگذاری سهم‌ها به بانک‌ها، ریسک معاملاتی سهامداران را تهدید نخواهد کرد.
گوگل تهدید شد!
نماد برتر - گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، بعضی از آنها حاضر به بازگشت نیستند.
رکورد زنی مس ادامه دارد
نماد برتر - قیمت مس تحت تاثیر انتظارات برای کمبود عرضه در بحبوحه شتاب گرفتن روند احیای اقتصاد جهانی، به بالاترین رکورد در یک دهه گذشته صعود کرد.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
دلار دست‌بردار نیست!
نماد برتر - دلار برای سومین روز متوالی در برابر ارزهای مهم صعود کرد.
جهش دلار در بازارهای خارجی
نماد برتر- شاخص دلار با قدرت وارد کانال ۹۲ واحد شد.
روسیه آماده خروج از سوئیفت
نماد برتر- مشاور رییس جمهور روسیه از آمادگی این کشور برای مواجهه با شرایط احتمالی تحریم سوئیفت خبر داد.
دومین افت متوالی دلار
نماد برتر- ارزش دلار برای دومین روز متوالی در برابر بیشتر ارزها کاهش یافت.
کم و کاستی‌های قانون آب و نگرانی‌هایی که درباره آن وجود دارد
نماد برتر- امروز ۲۲ مارس ( دوم فروردین ماه) به‌ عنوان روز جهانی آب نامگذاری شده است. موضوع آب همواره به‌عنوان یکی از موضوعات مهم در جهان و در کشور ما مطرح بوده است و اخیرا نیز در ایران وزارت نیرو از پیش‌نویس قانون آب رونمایی کرده است؛ پیش‌نویسی که علاوه بر کاستی‌ها، نگرانی‌هایی را نیز به‌دنبال داشته است.
فرصتی که سال 1400 به صنعت دارو می دهد
نماد برتر - سال آینده این نسبت را به ۲۰ درصد خواهیم رساند. به عبارتی، حجم واردات داروهایی که تولید مشابه داخلی دارند، کاهش خواهد یافت و این، اتفاق بسیار خوبی برای صنعت دارو خواهد بود.
خوشبینی آقای رییس ادامه دارد!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس با اشاره به سه گروه از عوامل موثر بر بازار از اعمال اصلاحاتی خبر داد و با خوش بینی به آینده و رد اثر منفی تهدید کاهش دلار ، درخواستی از بانک مرکزی را مطرح کرد .
احضار مدیران بورسی به دادگاه
نماد برتر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احضار برخی مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی درباره علل سقوط شدید سهام به دستگاه قضا و وعده بهبود بازار خبر داد .
حال بورس طبیعی نیست!
ماد برتر - یک کارگزار با اعلام اینکه حال بورس به چند دلیل طبیعی نیست ، احتمال افت بیشتر شاخص در یک حالت را پیش بینی و خواهان تزریق منابع مالی توسط صندوق تثبیت بازارسرمایه شد .
بیت‌کوین هدف بعدی زیان‌دهندگان بورس ایران
نماد برتر - بسیاری از افرادی که این روزها دنبال خرید بیت کوین هستند، همان‌هایی هستند که چند ماه قبل برای دریافت کد بورسی، در صف کارگزاری‌ها قرار گرفتند و هیجانی اقدام به خرید کردند و... امیدواریم سرمایه‌گذاران در هر حوزه‌ای، با بررسی و دانش بیشتری اقدام به معامله کنند.
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.