11:50 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحلیلگر

پیش‌بینی منفی برای آینده بازارهای جهانی طلا
با توجه به فضای بدبینانه ایجاد شده نسبت به بازار طلا، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که این فلز گرانبها به احتمال زیاد نتواند مرز1750 دلاری برای هر اونس را حفظ کند.
4 امتیاز مهم عرضه اولیه به «روش ترکیبی»
نکته اساسی و مهم در به کار گرفتن عرضه اولیه به "روش ترکیبی" تشویق مردم به خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها و روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار سرمایه است.
فراخوان دعوت به همکاری در سازمان بورس و اوراق بهادار
مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بورس و اوراق بهادار از انتشار فراخوان دعوت به همکاری در این سازمان خبر داد.
اقدامات تاثیرگذار در بهبود معاملات بازار سرمایه
با به کار گرفتن راهکارهایی مانند آزادسازی قیمت ها و حذف رانت های ناشی از آن، کاهش نرخ سود بین بانکی، ساماندهی فروش سهام عدالت در بازار، تسهیل قوانین ورود شرکت ها به بورس در جهت عمق بخشیدن به معاملات بازار سرمایه و افزایش دامنه نوسان به منظور رشد نقدشوندگی بازار, زمینه رونق بیشتر معاملات بورس فراهم خواهد شد.
وجه تمایز "ویستا" از دیگر صندوق‌ها
صندوق سرمایه گذاری ثبات ویستا با مدیریت شرکت سبدگردان ویستا، در حال پذیره نویسی است و پیش بینی شده ۲۰ الی ۲۲ درصد بازدهی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد.
سیگنال صعودی طلا به سرمایه گذاران
در هفته جاری سرمایه گذاران طلا را صعودی پیش بینی کردند.
بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟
در روزی که گذشت بیت کوین و طلا اندک کاهشی داشتند اما توانستند ضررهای گذشته را جبران کنند.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
پیش‌بینی 15 تحلیل گر درباره قیمت طلا
آخرین نظر سنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در بازار طلا بار دیگر صعودی شده است.
ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
تسهیل و تقویت فرهنگ سرمایه‌گذاری غیر مستقیم
رفع انحصارگرایی از نهادهای مالی، رفع محدودیت و تسهیل نوآوری و خلاقیت برای شرکت‌های استارت‌آپی، رفع محدودیت برای اپلیکیشن‌های پرداختی و بانکی، افزایش ضریب نفوذ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و منطقی‌تر شدن بازار سرمایه از جمله نکات مثبت و نتایج دستورالعمل اجرایی دریافت و ارسال برخط درخواست‌های صدور و ابطال واحد های صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.
رشد بورس با تسهیل ورود شرکت‌های غیربورسی به بازار سرمایه
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از جمله فرصت‌های ایجاد رشد در معاملات بازار سرمایه، تسهیل و الزام شرایط جهت ورود شرکت‌های غیربورسی و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری به بازار سرمایه و تامین مالی از طریق این بازار است که باید اقدامات لازم در راستای ورود شرکت‌ها به این بازار فراهم شود.
قیمت نفت روند نزولی هفته گذشته را ادامه داد
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار و نگرانی‌ها نسبت به محدودیت‌های کرونایی جدید در آسیا به خصوص چین، دو درصد سقوط کرد و به روند نزولی هفته گذشته ادامه داد.
مروری بر وضعیت بازار نفت در هفته گذشته / ضربه سهمگین دلتا بر پیکر بازار
بازار نفت در هفته گذشته عمدتا تحت تاثیر جو منفی قرار داشت و در نهایت با ضرر هفتگی معاملات خود را به پایان رساند. مهم‌ترین عامل سقوط بازار در روزهای اخیر، افزایش موارد ابتلا به نوع دلتای ویروس کرونا بود که باعث نگرانی از وضعیت تقاضای سوخت شد.
عدم مداخله در بازار گامی مؤثر در ثبات بازار سرمایه
شکوفایی اقتصاد در گروی حذف قیمت گذاری دستوری است و با عدم مداخله در بازار گامی بلند در تحقق ثبات بازار سرمایه برداشته می شود.