19:08 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک

پتانسیل‌های طلایی بورس برای رشد شرکت‌های دانش بنیان
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: رشد اقتصادی بدون دخالت دولت برای برطرف کردن موانع رشد در بسیاری از کشورهای درحال توسعه ممکن نیست.
در حوزه نظارت سامانه‌های جدید نظارتی ایجاد می کنیم
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: مهمترین بخش توسعه شرکت نیز به حوزه منابع انسانی باز می‌گردد که می‌توانیم کارشناسان متخصص بیشتری را در اختیار داشته باشیم تا از این طریق درحوزه زیرساخت‌ها به‌گونه قدرتمندتری عمل کنیم.
لبخند سبز شاخص به قرن جدید
نماد برتر- در جریان معاملات آخرین روز سال (شنبه، ۲۸ اسفند ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۲ هزار و ۲۲۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۷۲ واحد افزایش، به رقم ۳۴۸ هزار و ۲۷۰ واحد را به ثبت رساند.
آیا ایران در نبود روسیه، نقش حیاتی ایفا می کند
با برسی سهم صادرات روسیه در دنیا و اختلال در این صادرات که سبب جهش قیمت‌ها در جهان شد کشور‌های واردکننده نیز در دو بعد تصمیم گرفتند تا این خلا را جبران نمایند هم بصورت فوری و هم بصورت اینده نگر.
"لپیام" تسهیلات بانک صادرات را تسویه کرد
نمادد برتر- شرکت گسترش صنایع پیام از اتمام تعهدات قبلی خبر داد.
همراهی پرسنل بانک ایران زمین، در مراسم درختکاری
نماد برتر- به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری بانک ایران زمین، با مشارکت پرسنل خود مراسم کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال در استان ها را برگزار کرد.
"وخاور" در تصور افزایش سرمایه از محل سود انباشته
نماد برتر- بانک خاورمیانه از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.
تحقق شعار بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین
نماد برتر- مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک تحقق بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین را گامی بزرگ در عرصه ارائه خدمات بانکی به مشتریان بیان کرد.
تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد از مسیر تکمیل زیرساخت‌ها و افزایش بهره‌وری
نماد برتر- رشد تولید ناخالص ملی و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها، بهره‌وری بیشتر و رشد ۶ تا ۸ درصدی اقتصادی را ممکن می‌سازد.
افزایش 2 میلیاردی سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
نماد برتر- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به تشریح دلایل افزایش سقف ضمانت در این صندوق از سه به پنج میلیارد تومان پرداخت و گفت: حتی این اعداد و ارقام نیز پاسخگوی پروژه‌ها و طرح‌ها نیست، اما همواره نیاز واحدهای صنعتی باید در کنار کفایت سرمایه صندوق تفسیر شود.
اقدامات مدیریت نظارت برنهادهای مالی در سال ۱۴۰۰
بازبینی در فرایندهای تایید صلاحیت حرفه‌ای و کوتاه کردن زمان بررسی و اعلام نتایج تایید صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت مدیریت در نهادهای مالی از جمله اقدامات اصلاحی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مادر(هلدینگ) مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.
برجام و تاثیر آن بر ریالی‌های بورس
نماد برتر- راستا اخبار توافقات که این روز‌ها شاهد تأثیرات آن هستیم، می‌تواند منجر به افزایش قیمت صنایع برجامی شامل گروه‌های خودرویی، بانکی و حمل و نقل شود.
پرداخت ۵۷۵ هزار تومان سود سهامداران عدالت
نماد برتر- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود مبلغ ۵۳۲ هزار تومان سهام عدالت دارند، روز شنبه ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می کنند.
بازگشت «وزمین» به مدار سبز
نماد برتر - پس از اصلاحی اندک در شاخص نماد «وزمین»؛ نمودارها از بازگشت به موقع این سهم به مدار صعودی خبر می دهند.
 ضوابط انتشار انواع صکوک توسط موسسه‌های اعتباری ابلاغ شد
نماد برتر- ضوابط ناظر بر انتشار انواع صکوک توسط موسسه‌های اعتباری در بستر بازار سرمایه با تصویب شورای پول و اعتبار به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.