02:14 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اتوماتیک

محصولات ایران خودرو با نسل جدید قوای محرکه در راه بازار
نماد برتر- معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: در راستای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی محصولات، مطابق با نقشه راه موتور و قوای محرکه ایران خودرو، ارتقای موتورهای جاری، تولید موتور سهاستوانه و عرضه خودرو با گیربکس های جدید در دستور کار قرار دارد.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
ایران خودرو تولید دو نوع هایما را متوقف کرد / معرفی محصولات جایگزین
نماد برتر- ایران خودرو با صدرور اطلاعیه ای از توقف تولید هایما S۷ و S۵ خبر داد و اعلام کرد این دو محصول به دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ و پارس تیو 5 و پارس اتوماتیک تویو 5 تبدیل خواهند شد.
پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره
نماد برتر- اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از تولید پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور سال جاری خبر داد.
آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته طراحی داخلی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو می‌گوید تلاش می‌شود همزمان با آغاز ماه ربیع گیربکس شش سرعته طراحی داخلی که به تولید انبوه می‌رسد را جشن بگیریم.
فروش ۳۱.۵ هزار محصول ایران خودرو با قیمت قبلی / داخلی سازی ۴۶درصدی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از آغاز فروش ۳۱.۵ هزار محصول با قیمت قبلی و طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در صورت اجرای تعهدات، داخلی سازی تا پایان سال به حدود ۴۶ درصد خواهد رسید.
 تولید خودروی برقی تا ۱۸ ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: طراحی برخی از اجزای پلتفرم ملی خودرو به صورت زیربنایی و با اتکا به دانش بومی در دستور کار جتکو قرار دارد، متناسب ترین خودروهای روز جهانی را برای این منظور به عنوان الگو در نظر گرفته‌ایم و درصدد هستیم تا طراحی‌های خود را براساس نیاز بازار و مشتریان ایرانی، باز طراحی و نه کپی‌کاری کنیم.
توزیع سیستماتیک نهاده های دامی/ واحدهایی که جوجه ندارند، نهاده نمی گیرند
نماد برتر- در جلسه‌ای با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب‌وکارهای کشاورزی با نمایندگان امور دام استان ها، وضعیت سامانه بازارگاه مورد پایش قرار گرفت و شرایط تخصیص و توزیع نهاده های دامی به واحد های تولیدی مشخص شد.
ساخت دیتاسنترهای جدید مایکروسافت در یونان
نماد برتر- شرکت مایکروسافت با یونان برای ساخت مجموعه دیتاسنترهای جدید در این کشور توافق کرد.
انتقاد از خودتحریمی و قیمت غیرواقعی لوازم خانگی / خرید در دبی ارزانتر از ایران
نماد برتر- رئیس اتحادیه لوازم خانگی با انتقاد از خودتحریمی گفت: با عدم اجازه واردات در۳ سال گذشته،ماشین لباسشویی ایرانی۲۶۰ هزار تومانی به ۷ میلیون رسید اما با دلار۳۰ هزار تومانی در دبی ارزان‌تر است .
تولید سالیانه ۷۷ هزار تن قطعات فولادی و چدنی توسط محققان کشور
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌گیری از دانش آموختگان دانشگاه‌ها موفق به تامین نیاز کشور در حوزه تولید قطعات فولادی و ریخته‌گری چدن شد.
همکاری صنعت خودرو با شرکت های پتروشیمی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از اعلام نیازمندی های صنعت خودرو به شرکت های پتروشیمی از داخلی سازی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل در چند روز آینده خبر داد.
دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است/ افزایش قیمت بازار نفعی برای ایران خودرو ندارد
نماد برتر- محصول دناپلاس اتوماتیک ایران خودرو،‌ براساس موعد تحویل درحال واگذاری به مشتریان است و عامل اصلی تاخیر در تحویل نیز موضوع قیمت گذاری آن بوده است.
رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات/مشکلی برای تامین نهاده دام و طیور وجود ندارد
نماد برتر- معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری را در بازارگاه تقسیم کنیم.
افتتاح پروژه بومی‌سازی و ساخت شبیه‌ساز رانندگی دامپ تراک
نماد برتر- از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شبیه ساز رانندگی ساخته و امروز طی مراسمی افتتاح شد.