23:38 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اتوماتیک

خودرو ۱۰ درصد دیگر ارزان شد/ خریدار نیست
نماد برتر- نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، از ریزش ۱۰ درصد دیگر قیمت خودروها در بازار طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرد که با توجه به کاهش نرخ ارز در کشور، به‌تبع آن کالاهای سرمایه‌ای همچون خودرو و سکه نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو مشخص شدند
نماد برتر- ۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو بنام تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک و با موعد تحویل تیر تا دی سال آینده ، مشخص شدند.
چگونه نشانه‌های آلودگی رایانه به ویروس را تشخیص دهیم؟
نماد برتر- رایانه های شخصی حدود ۳۰ سال است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ویروسهای رایانه ای به اندازه گذشته دیگر مرموز نیستند اما چگونه می توانیم نشانه‌های آلودگی دستگاهمان به ویروس را تشخیص دهیم؟.
محصول جدید ایران‌خودرو با نام " تارا " رونمایی شد / برنامه تولید انبوه از بهمن
نماد برتر- شرکت ایران خودرو از رونمایی محصول جدید با نام "تارا" توسط وزیر صنعت و تولید انبوه طی دو ماه آینده خبر داد.
قیمت روز ۴۵ محصول ایران خودرو و سایپا / گرانترین محصول ۹۷۰ میلیون تومان
نماد برتر- آخرین قیمت ۴۵ محصول پرفروش ایران خودرو و سایپا با کاهش ۱.۵ تا ۱۰میلیون تومانی اعلام شد که بیشترین نرخ متعلق به سوزوکی ویتارا اتوماتیک با ۹۷۰ میلیون تومان است.
امضای قرارداد داخلی‌سازی واحد کنترل گیربکس‌های نیمه اتوماتیک
نماد برتر- گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش ساخت داخل تولید، قرارداد تولید واحد کنترل الکترونیکی (TCU) گیربکس های نیمه اتوماتیک را با جهاد دانشگاهی امضا کرد.
محصول تازه وارد سایپا بازار خودرو را متحول خواهد کرد
نماد برتر- محصول تازه وارد سایپا که قرار است زمستان سال جاری تحویل مشتریان شود، بازار خودرو را متحول خواهد کرد.
رقم صرفه جویی گیربکس جدید"خمحركه" و تجهیز۵۰ درصدی محصولات ایران خودرو
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی نیرو محرکه با اعلام صرفه جویی۸۷ میلیون یورویی تولید گیربکس شش سرعته گفت: ایران خودرو تا چهار سال آینده نیمی از محصولات را با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد کرد.
ادامه روند کاهشی قیمت خودرو و آخرین نرخ فروش برخی محصولات پرطرفدار
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از روند کاهشی قیمت در بازار خودرو خبر داد و آخرین نرخ فروش برخی محصولات پرطرفدار را اعلام کرد.
افزایش قیمت ۴۲ تا ۱۸۰ میلیون تومانی محصولات مدیران‌خودرو !
شرکت مدیران‌خودرو فهرست جدید قیمت محصولات را منتشر کرد که نشان از گرانی حدود ۴۲ تا ۱۸۰ میلیون تومانی دارد.
فرآوری پسته با دستگاه‌های دانش‌بنیان مکانیزه شد
نماد برتر- شرکتی دانش‌بنیان طراحی و ساخت ماشین‌آلات فرآوری پسته را تولید کرد که این امر منجر به فرآوری این محصول به صورت مکانیزه شده است.
ایران‌خودرو اسامی ۳۰۰۰ منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد
نماد برتر- گروه صنعتی ایران‌خودرو که ثبت‌نام برای پیش‌فروش خودرو دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ را از روز پنجشنبه (۱۵ آبان ماه) آغاز کرده و امروز (یکشنبه) قرعه‌کشی آن را برای تعیین منتخبان انجام داد، اسامی ۳۰۰۰ برنده این خودرو را در سایت فروش خود در پروفایل مشتریان بارگذاری کرده است.
ریزش قیمت‌ها و نگرانی دلالان
نماد برتر- در پی برخی اتفاقات و تغییر پارامترهای موثر در قیمت خودرو، این کالایی که طی یکی دو سال اخیر دیگر از کالای مصرفی خارج شده و به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است، از یکی دو هفته اخیر روند نزولی در پیش گرفته است و حال با شیب تندی مسیر کاهش قیمت‌ها را طی می‌کند که سبب نگرانی بسیاری از دلالان خودرو از بابت ضرر احتمالی شده است.
آغاز پیش‌فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز
نماد برتر- در حالی که کمتر از یک ماه از ثبت‌نام و قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش هشت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌گذرد، این خودروساز از صبح امروز (پنجشنبه) برنامه پیش‌فروش خودرو "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک" خود را با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده، به مدت سه روز اجرایی خواهد کرد.
تست سریع پروتئین و رطوبت گندم با امواج فروسرخ در کشور بومی سازی شد
نماد برتر- با حمایت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت دستگاه تست سریع پروتئین و رطوبت گندم با استفاده از تکنولوژی نزدیک فروسرخ و دستگاه سنجش سریع دی تیونیت سدیم در آرد، خمیر و نان در کشور بومی سازی شد.