19:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

S7

افت 28 درصدی قیمت سهم زاگرس در کمتر از یک ماه
پایگاه خبری راد: علی رغم رشد چشمگیر قیمت سهام بسیاری از شرکت های پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری که عمدتا به دلیل رشد معنی دار قیمت های جهانی نفت (اخبار تحریم های نفتی ایران) و محصولات پتروشیمی و همچنین صعود تاریخی قیمت دلار در کشور، بود در ماه گذشته شاهد افت های نگران کننده قیمت سهام این گروه بودیم.
افزایش سرمایه 550 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی پتروشیمی آبادان
پایگاه خبری راد: پتروشیمی آبادان از تصویب افزایش سرمایه ۵۵۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی خبر داد.
شفاف سازی پتروشیمی پردیس در خصوص قیمت گاز خوراک
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
عقب گرد سکه به مرز 3 میلیون تومان/شیب نزولیقیمت سکه ادامه دارد
پایگاه خبری راد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه (دهم مهرماه) در پایان معاملات 400 هزار تومان کاهش یافت و به مرز 3 میلیون تومان رسید.
جک اس7، پاییز امسال می آید
پایگاه خبری راد: شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی کند.
آغاز فروش S7 با تکمیل ظرفیت فروش BYD S6
پایگاه خبری راد: کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی در ایران در پیامی اعلام کرد: ظرفیت فروش BYD S6 تکمیل و طرح فروش تا اطلاع ثانوی بسته شد.
احراز هویت موزیلا فایرفاکس دومرحله‌ای شد
پایگاه خبری راد: موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.
رونمایی از دی اس 7 کراس بک با موتور جدید
پایگاه خبری راد: خریداران در جستجوی DS7 کراس بک اکنون در بخش فنی اتومبیل یک انتخاب جدید در بازار انگلستان دارند.
بی وای دی F3 با استاندارد 85 گانه تحویل مشتریان شد
پایگاه خبری راد: در نهمین روز خرداد ماه، کارمانیا که شریک تجاری بی وای دی در ایران است، نخستین محموله خودروهای بی وای دی اف را به خریداران این خودرو تحویل داد.
کارمانیا BYD S7 را به سبد فروش اضافه کرد + جزئیات و جدول
پایگاه خبری راد: شرکت کارمانیا به عنوان شریک تجاری برند بی وای دی در ایران، فروش دو شاسی بلند بی وای دی S6 و BYD S7 را هم زمان با آغاز ماه رمضان آغاز کرد.
 گزارش ارزشیابی کیفی خودروها منتشر شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در بهمن‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 8 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
تامین قطعات 3 محصول جدید ایران خودرو توسط ساپکو
پایگاه خبری راد: مدیرعامل ساپكو از آغاز تامین قطعات مورد نیاز محصولات جدید پژو 301، رانا و دنای سال خبر داد و گفت: این خودروها در سال آینده به تولید انبوه خواهند رسید.
نسل جدید پژو 508 رونمایی شد
پایگاه خبری راد: باوجود اینکه چند هفته دیگر تا شروع نمایشگاه بین المللی ژنو باقی مانده است، شرکت خودروسازی پژو نسل جدید 508 را به طور رسمی رونمایی کرد تا در نمایشگاه بین المللی ژنو که از تاریخ 6 مارس امسال کار خود را در کشور سوئیس آغاز می‌کند، تنها به نمایش عمومی این محصول بپردازد.
سایپا به نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته زاهدان می رود
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته زاهدان در استان سیستان و بلوچستان حضور خواهد داشت.
«کارمانیا» با S7 به اصفهان آمد
پایگاه خبری راد: کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی.وای.دی در ایران، خودروی جدید اس7 را در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش گذاشت.