13:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

Byd

همکاری نامعلوم «دایملر» و «ولوو» در اتحاد «جیلی»
پایگاه خبری راد: باتوجه به حضور دو شرکت خودروسازی "دایملر" و "ولوو" در اتحاد جیلی، در حال حاضر برنامه‌ای برای همکاری آنان وجود ندارد.
طرح فروش کارمانیا برای نوروز
پایگاه خبری راد: شرایط فروش نوروزی خودرو شاسی بلند BYD S6 با شرایط ویژه و با هدیه سرویس رایگان 20 هزار کیلومتری از سوی شریک تجاری بی.وای.دی در ایران اعلام شد.
دنزا 500، خودروی دو رگه دایملر و BYD رونمایی شد
پایگاه خبری راد: نسخه جدید دنزا 500، پروژه مشترک BYD و دایملر با یک سیستم قدرتمند الکتریکی رونمایی شد.
سال گذشته چند دستگاه خودرو در جهان فروخته شد؟
پایگاه خبری راد: به رغم تبلیغات و ترغیب مردم برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، هرسال شاهد افزایش فروش اتومبیل در سراسر جهان هستیم. موسسه "JATO Dynamics" اقدام به جمع آوری و بررسی آمار فروش اتومبیل در کشورهای مهم جهان کرده است که نتیجه نهایی آن، افزایش فروش 2 میلیون دستگاهی اتومبیل در سال گذشته بوده است.
بی.وای.دی اس6 را اقساطی و فوری بخرید+جزئیات
پایگاه خبری راد: با پیش پرداخت 25 میلیون تومان خودروی BYD S6 تحویل و 90 روز پس از ثبت نام پرداخت مرحله دوم انجام و مبلغ باقی مانده با اقساط 6 تا 36 ماه و با سود تسهیلات 0 تا 20 درصد قابل پرداخت می باشد.
بزرگان صنعت و بازار خودرو به نصف جهان می روند
پایگاه خبری راد: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 3 تا 6 بهمن ماه جاری با حضور 10 مشارکت کننده برتر کشور برگزار می شود.
جایگاه کارمانیا پس از فعالیت 1 ساله در بازار
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی کارمانیا در سال 1394 به عنوان نماینده و شریک کمپانی بی وای دی چین در ایران معرفی شد.
بازدید شبانه آقای مدیر عامل
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری خود با حضور در شیفت دوم خطوط تولید سایپا از نزدیک با کارگران دیدار و گفتگو کرد.
 رونمایی از قوی ترین «کامیون» ایران
پایگاه خبری راد: شرکت سایپادیزل نماینده انحصاری ولوو تراکس سوئد در کشور، از پر قدرت ترین کامیون کشنده ایران در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی خواهد کرد.
حاضران و غایبان نمایشگاه خودروی تهران را بشناسید
پایگاه خبری راد: کمتر از یک هفته به آغاز بزرگترین رویداد خودرویی کشور در پایتخت مانده است و حضور برندهای معتبر خودرویی از سراسر جهان در این مهم قطعی به نظر می رسد.
آغاز شماره گذاری پرمصرف ها
پایگاه خبری راد: با ابلاغ مصوبه هیات دولت به پلیس راهنمایی و رانندگی شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف از امروز (پنجشنبه ۲۷ مهر) از سر گرفته شد.
خریداران همچنان منتظر شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف!
پایگاه خبری راد: در حالیکه هفته گذشته اعلام شد هیات دولت مصوبه خود در زمینه الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای پرمصرف را تغییر داده است اما هنوز شماره‌گذاری این خودروها آغاز نشده است.
ناهماهنگی دستگاه‌های مسوول در اجرای یک مصوبه
پایگاه خبری راد: همه چیز از یک مصوبه شروع شد تا ناهماهنگی دستگاه‌ها و سازمانهای مسوول اجرا، باعث سرگردانی عده‌ای از خریداران خودرو شود.
شماره‌گذاری خودروهای پر مصرف ازسرگرفته می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:محدودیت شماره گذاری خودرو‌های با مصرف سوخت بیش از ۸.۵ لیتر حذف می شود.
عرضه خودروهای آلاینده را متوقف کنید
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت از خودروسازان خواست مونتاژ و عرضه خودروهای پرمصرف و آلاینده شامل تیگو ۵، آریزو ۵، ام‌وی‌ام‌ X۳۳، جک S۵، لیفان ۸۲۰، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S۷ و BYD S۶ را متوقف کنند.