16:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

50 هزار

سهامدار مسئول سود و زیان است / تامین مالی۴۵۰ هزار میلیارد تومانی در ۸ ماه
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نقش بازار سرمایه در تامین مالی ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی طی هشت ماه سال گفت : مسئولیت نهایی سود و زیان به عهده سهامدار است.
وعده خوش اجرای ۲۸۵ پروژه ۵۰ هزار میلیارد تومانی شستا
نماد برتر- مدیرعامل شستا از اجرای ۲۸۵ پروژه با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: ۳ هزار میلیارد تومان از پروژه های بزرگ دامپروری و معدنی و فلزی تا پایان سال افتتاح می شود.
"فولاد" بزرگترین شرکت بورس می شود / روند تولید و دستاوردها
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و دستاوردها گفت: "فولاد" با عملیاتی شدن افزایش سرمایه به بزرگ‌ترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل خواهد شد.
"بوعلی" آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی معرفی شد/ سه پروژه مهم در حال اجرا
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از ‏افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی سود، پروژه‌های در دست اجرا و افزایش ‏صادرات زمینی خبر داد.
۷۵۰ هزار سهم "فسرب" برای بازارگردانی منتقل شد
نماد برتر- شرکت ملی سرب و روی از انتقال ۷۵۰ هزار سهم جهت عملیات بازارگردانی و عادی نبودن فروش حقوقی در بازار خبر داد .
برآورد چادرملو از تامین مالی۵۰ هزار میلیارد تومانی طرح های توسعه
نماد برتر- سرپرست مدیریت مهندسی توسعه و فناوری چادرملو گفت: برای اجرای طرح های توسعه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است که با اجرای آنها تحول عظیمی ایجاد می شود.
واگذاری سهام ایران خودرو، دو زیرمجموعه و ۴ شرکت بورسی خارج از معاملات دیروز
نماد برتر- دیروز واگذاری سهام ایران خودرو، دو زیرمجموعه و چهار شرکت بورسی دیگر به ارزش ۴۰ میلیون تا ۱۱۶.۴ میلیارد تومان بصورت معامله خارج از جلسه معاملاتی انجام شد.
سفارش گیری امروز "چخزر" با نقدینگی ۵۰ هزار تومانی/ تخصیص سهام در فردا
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام چهارشنبه انجام می شود.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
بورس موضوع هر روزه اعضای دولت است / اخطار کتبی به سهامداران حقوقی‌ متخلف
نماد برتر- سخنگوی دولت با بیان اینکه اخلال در بورس اخلال در نظام اقتصادی است از اخطار کتبی به سهامداران حقوقی‌ متخلف در عدم همکاری بازارگردانی خبر داد و گفت: بورس موضوع هر روزه اعضای دولت است.
شرکت فولادی ۱.۲۵ میلیون سهم "فملی" را خرید و موقتاً از تابلو رفت
نماد برتر- شرکت فولادی حاضر در فرابورس یک میلیون و ۲۵۰ هزار سهم "فملی" را به قیمت ۳ میلیارد تومان خرید و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
از بازار لباس بچه با قیمت های نجومی چه خبر؟
نماد برتر- همه ساله بازار پوشاک در فصل پاییز رونقی دوباره می‌گیرد و این بازار رفت و آمد زیاد خانواده ها برای خرید لباس گرم را شاهد است، اما چند سالی است که این بازار چندان مورد علاقه خانواده ها نیست و قیمت های عجیب و غریبش مو بر تن والدین سیخ می کند، بویژه امسال که این بازار زخمی کرونا نیز هست.
یک میلیون تن سنگ آهن دانه‌بندی مورد نیاز ذوب آهن تامین می‌شود
نماد برتر- مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان از ارسال یک میلیون تن سنگ‌آهن دانه بندی تا پایان سال جاری به ذوب‌آهن خبر داد.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.