11:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

بانک مرکزی با فروش سهام ایران مال مخالفت کرد / دستور سریع به بانک آینده
نماد برتر- بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای با واگذاری ۳۵ درصد از سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به شرکت حامی کیان‌سازه توسط بانک آینده اعلام مخالفت کرد.
واکنش ها به آغاز تولید اورانیوم۲۰ درصدی ایران / شرط بازگشت از زبان ظریف
نماد برتر- اعلام آغاز فرایند تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصدی در سایت فرودو و تزریق گاز برای تولید اولین محصول اورانیوم غنی شده UF۶ با واکنش های داخلی و خارجی همراه شده است.
مجوز افزایش سرمایه ۳۶۲، ۳۰ و ۲۰ درصدی سه شرکت صادر شد
نماد برتر- سه شرکت با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۳۶۲، ۳۰ و ۲۰ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
خط شکنی نسل جدید فناوری های نوظهور در بازار پول و سرمایه
نماد برتر- رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: در شرایط تحریم ها و جنگ اقتصادی استفاده از فناوری جدید نظام مالی همانند فین تک ها در بازار پول و سرمایه می تواند به عنوان خط شکن عمل کند.
اثر توقف عرضه سهام عدالت بر بورس و زیان خریداران صندوق پالایشی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به ریسک های بورس از زیان بیش از۲۰ درصدی خریداران صندوق پالایشی و اثر توقف ۴۰ روزه عرضه سهام مستقیم عدالت بر فروش سنگین در نمادهای شاخص ساز خبر داد.
شفاف سازی تاپیکو درباره خرید و فروش سهام و سود سرمایه گذاری‌ها
نماد برتر- شفاف‌سازی تاپیکو درباره فرایند خرید و فروش سهام و سود سرمایه گذاری‌ها ، دست به شفاف سازی مبسوطی زد و در ۶ مورد نکاتی را اعلام کرد.
معرفی بزرگترین صندوق جسورانه با آغاز پذیره‌نویسی ۱.۶ میلیون واحد
نماد برتر- مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و مدیر سرمایه گذاری صندوق جسورانه سرو با آغاز پذیره‌نویسی ۱.۶ میلیون واحد این صندوق در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس به معرفی آن پرداختند.
بدبینی به فروش روزانه ۲.۳ میلیون بشکه نفت در لایحه بودجه
نماد برتر- عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اعلام بدبینی به فروش ۲.۳ میلیون بشکه نفت در لایحه بودجه سال آینده گفت: دولت نمی‌تواند بیش از یک میلیون بشکه در بودجه خرج کند.
صادرات ۲۵ میلیارد دلاری ۸۵ میلیون تن کالا در ۹ ماه سال جاری
نماد برتر- رئیس کل گمرک از صادرات ۸۵.۲ میلیون تنی به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در ۹ ماهه سال جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۰ درصدی داشته است.
رونق سهام کوچک و متوسط منجر به توقف ۲۷ نماد شد
نماد برتر- رونق نسبی سهام مخصوصا" شرکت های کوچک و متوسط با رشد قیمت بیش از ۵۰ و ۲۰ درصدی ، منجر به توقف چند روزه و یک ساعته ۲۷ نماد شد.
ادعای زیان سنگین ۲۰ درصد سهامداران حقیقی و اقدامات جبرانی وزیر اقتصاد
نماد برتر- نماینده مجلس بدون ارایه مستنداتی مدعی شد ۲۰ درصد سهامداران حقیقی با ضررهای سنگینی مواجه شده اند و وزیر اقتصاد باید پاسخگو و اقدامات جبرانی را تا دو هفته آینده ارایه دهد.
انتشار اوراق نفتی ۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت حذف شد / پیشنهاد جایگزین
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مخالفت با انتشار اوراق سلف نفتی ۷۰ هزار میلیارد تومان دولت در سال آینده و فروش قطعی تا ۹۰ هزار میلیارد تومانی نفت خبر داد.
کاهش 70 درصدی سرمایه‌گذاری خارجی
نماد برتر- کاهش تولید ناخالص داخلی به علت تشدید تحریم‌های آمریکا نیز منجر به افزایش نرخ بیکاری و کاهش سرمایه‌گذاری خارجی به میزان قابل توجهی شده است.
خروج موقت دو بانک و ۵ شرکت دیگر از تابلو معاملات برای یک ساعت و دو روز
نماد برتر- امروز نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله دو بانک پارسیان و ایران زمین برای یک ساعت و دو روز کاری بسته شد.
۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی به سه دلیل موقتا" از تابلو معاملات رفتند
نماد برتر- نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام ، اعلام رویدادی مهم و ظن دستکاری برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد .