15:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یکطرفه

خانه‌های هوشمند دردسرساز شدند!
پایگاه خبری راد: ضعف‌های امنیتی موجود در پلت‌فرم‌ها می‌تواند اعتماد مصرف‌کنندگان به خانه‌های هوشمند را از بین ببرد و موجب شود آن‌ها اپراتورهای خود را تغییر دهند یا تمام سیستم را به طور کامل کنار بگذارند.
حتما شماره اکانت‌های خود را تغییر دهید!
پایگاه خبری راد: اگر از خط تلفن همراه خود به مدت طولانی استفاده نکرده‌اید، قبل از سلب امتیاز و واگذار شدن سیم‌کارت، حتما شماره ثبت‌نامی خود را در شبکه‌های اجتماعی تغییر داده و به اطلاع دوستانتان برسانید.
کدام سیم‌کارت‌ها سلب امتیاز می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: دلایلی مانند بدهی خط موبایل و عدم اقدام به پرداخت صورتحساب می‌تواند به سلب امتیاز از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی منجر شود.
سرمایه سهامداران بورسی در معرض ریسک‌های اقتصادی
پایگاه خبری راد: با گذشت کمتر از سه ماه از سال ۱۳۹۷ بورس تهران شاهد عبور از بازدهی صفر است و این موضوع تا حدی معاملات را از رکود بیرون آورده اما سرمایه سهامداران در این روزها همچنان با ریسک رو به رو است.
سرنوشتی که با نپرداختن قبض موبایل در انتظار شماست
پایگاه خبری راد: قطع شدن خط موبایل درصورتی که کاربر به پرداخت بدهی خود اقدام نکند، ممکن است برای هر یک از مشترکان خطوط دائمی رخ دهد.
رفتن بوئینگ از ایران؛ کدام طرف ضرر می‌کند؟
پایگاه خبری راد: پس از آغاز گمانه‌زنی‌های جدی که با خروج دولت آمریکا از برجام اتفاق افتاد، برخی از قراردادهای اقتصادی با اما و اگرهایی مواجه شده‌اند و در این بین به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین شرکت‌هایی که بازگشتش به ایران نامشخص خواهد بود، بوئینگ است.
بازی فرانسوی ها در زمین امریکا به ضرر پژو
پایگاه خبری راد: چنانچه برند پژو و سایر شرکای بدعهد را از سبد تولید حذف کنیم شاید سود این ترک میدان از سوی ایشان در برنامه ای 5 تا 10 ساله در آخر به نفع صنعت خودروسازی کشور تمام شود.
جدیدترین وضعیت ترافیک جاده‌ای+ نقشه
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور را اعلام کرد که حاکی از روان بودن قابل توجه عبور و مرور خودروها در اکثر جاده‌های کشور است.
مخالفت با اجرای مصوبه واریز منابع درمان تامین اجتماعی به خزانه
پایگاه خبری راد: دبیر کل کانون عالی کارفرمایان احیای شورای عالی تامین اجتماعی را خواستار شد و گفت: مخالف واریز منابع درمان تامین اجتماعی به خزانه هستیم.
چالوس یکطرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
جاده هراز روز جمعه یکطرفه می شود
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: هراز فردا یکطرفه می شود.
خط هوایی گردشگری برزیل به ایران راه افتاد
پایگاه خبری راد: نخستین چارتر هوایی گردشگری برزیل به ایران برقرار شد.
محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا یکشنبه آینده
پایگاه خبری راد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت تردد در جاده‌های کشور تا روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه را اعلام کرد.