12:41 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یونسکو

ثبت بیابان لوت در فهرست میراث جهانی یونسکو
پایگاه خبری راد: بیابان لوت در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان اولین اثر طبیعی به واسطه طرح پژوهشی «تهیه پرونده ثبت جهانی بیابان لوت» ثبت شد.
خشکی دریاچه ارومیه دست کم بر زندگی ۵ میلیون نفر اثر می‌گذارد
پایگاه خبری راد: دریاچه ارومیه به عنوان یکی از کانون‌های بحران آبی در کشور ایران مطرح و توجه نهادهای ملی و بین‌المللی را به خود معطوف ساخته است چراکه در صورت خشک شدن، اثر مخربی بر معیشت ۵ میلیون نفر ساکن این حوضه آبریز خواهد گذاشت.
نشست دو جانبه وزرای نیرو و منابع آب ایران و عراق در حاشیه هشمین اجلاس جهانی آب
پایگاه خبری راد: وزرای نیرو و منابع آب ایران و عراق در حاشیه هشمین اجلاس جهانی آب در کشور برزیل نشستی مشترک به منظور بررسی راه‌کارهای افزایش همکاری میان دو کشور برگزار کردند.
برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان در آذرماه
پایگاه خبری راد: در نشست مشترک وزیر نیروی ایران با وزیر انرژی و منابع آب تاجیکستان، دو طرف از توسعه فعالیت‌های مشترک در قالب کمیسیون مشترک همکاری‌ها به ریاست دو وزیر در زمینه‌های مختلف استقبال کرده و برای برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور در آذرماه سال جاری در ایران توافق کردند.
تغییرات جدید در صنعت آب و برق کشور
پایگاه خبری راد: بعد از گذشت شش ماه در نهایت وزیر نیرو تصمیم گرفت سیاست‌های مدیریتی خود را با انتصاب‌های مدیران جدید، جدی‌تر پیش ببرد و بعد از ظهر سه‌شنبه باانتصاب چهار نفر از مسوولان این وزارتخانه حیاتی رسما کار رسمی خود را آغاز کرد.
ضریب نفوذ تلفن همراه بیش از جمعیت کشور است/بررسی کاهش آسیبهای زندگی دیجیتال در پارک فناوری شریف
پایگاه خبری راد: عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بیشتر از جمعیت کشور است اظهار کرد: 80 درصد عوارض ناشی از امواج مغناطیسی را می‌توان در محیط خانه مدیریت کرد.
چاره اردکانیان برای چالش‌های وزارت نیرو
پایگاه خبری راد: رضا اردکانیان که روزگذشته توانست با رای بالا وارد وزارت نیرو شود، توجه به مساله بحران آب و حل چالش‌های فوری موجود در حوزه آب و انرژی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داده است.
تاب آوری؛ استراتژی جدید برقی‌ها برای افزایش پایداری شبکه
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیربه ویژگیهای خاص صنعت برق به عنوان یک صنعت زیربنایی و نقش آن در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور اشاره کرد: با نگاه مهندسی و رویکرد تاب آوری می توان پایداری صنعت برق را ارتقاء بخشید. از این رو باید همه در مسیری حرکت کنیم که فرهنگ تاب آوری با رویکرد دانش پایه و سیستماتیک، به گونه ای در صنعت برق نهادینه شود که کارکنان در هر مسوولیت و پست سازمانی با مصادیق تاب آوری حوزه ماموریت خود آشنا شوند و آن را به کار ببندند.
داستان ما، زبان مادری، اینترنت و جهان‌ دیجیتالی منزوی‌
پایگاه خبری راد: اینترنت از قطعات کوچک و در حال حرکت اطلاعات و گفت‌وگوهای هم‌زمان تشکیل شده و هیچ مرز مشخصی ندارد. اصولا چیز مبهمی است مثل ابری که مادامی که به صفحه مانیتور خیره شده‌ایم بالای سرمان شناور است.
سهم خواهی آمریکا از برجام و نعل وارونه ترامپ
پایگاه خبری راد- مجموع سخنان و سوگیرهای رییس جمهوری آمریکا درباره برجام و «بد» توصیف کردن آن در کنار روحیه تاجرمآبانه وی فقط حاکی از یک چیز است: آمریکا سهمش را از برجام می خواهد.
اردکانیان گزینه قطعی وزارت نیرو شد
پایگاه خبری راد: صندلی یکی از دو وزارتخانه‌ای که از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون با سرپرست اداره شده، قرار است درنهایت پس از بررسی گزینه‌های متعدد به "رضا اردکانیان" به‌عنوان گزینه نهایی وزارت نیرو برسد.
۱۱ روز از مهر گذشت، وزیر نیامد!
پایگاه خبری راد: درحالی که طبق وعده رئیس جمهوری قرار بود که نهایتا تا هفته اول مهرماه تکلیف ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو مشخص شود، اما اکنون که چند روز نیز از تاریخ وعده داده شده می‌گذرد، همچنان خبری از معرفی وزیر برای این وزارتخانه حیاتی نیست.
تاخیر پرواز سبب لغو همایش گردشگری یزد شد
پایگاه خبری راد: رئیس جامعه هتلداران استان یزد گفت: سه ساعت تاخیر پرواز صبح دوشنبه شرکت هواپیمایی کاسپین از تهران به یزد که بدون اطلاع رسانی قبلی بود، سبب لغو همایش « گردشگری ؛ الزامات و فرصتها» در این شهر تاریخی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد