12:27 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یفکس

قیمت‌ها در بورس به سرازیری افتاد
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز بر خلاف سه روز معاملاتی ابتدای هفته با کاهش قیمت سهم‌ها مواجه شدند؛ به طوری که نماگر اصلی بازار سرمایه کاهش بیش از ۲۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. حتی فلزی‌ها و معدنی‌ها هم که از ابتدای هفته رشد را تجربه کرده بودند، امروز با اصلاح قیمت روبرو شدند.
فلزی‌ها گوی نقدینگی را از بازار سهام ربودند
پایگاه خبری راد: امروز شاخص بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۲۰۰۰ واحد رشد کرد و در حالی که در روزهای گذشته توجه فعالان بازار سرمایه به سمت سهم‌های بانکی بود، امروز نسبت به کل ارزش بازار حجم قابل توجهی از نقدینگی به سمت فلزات اساسی رفت و این شرکت‌ها هدایت بازار را در دست گرفتند.
بورس در برابر پول کوتاه آمد
پایگاه خبری راد: معامله‌گران بازار سهام در این روزها شاهد سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا هستند. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، کمبود نقدینگی در بازار سهام مشهود است و امروز بانکی‌ها باز هم تاثیر کاهنده بر شاخص‌های بازار داشتند.
بورس ریخت!
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بورس و فرابورس ایران حجم عرضه‌ها بر تقاضا در گروه‌های مختلف چنان پیشی گرفت که قیمت‌ها با اصلاحی شدید مواجه شدند. بسیاری از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند "نبود نقدینگی و ابهام از آینده از جمله دلایل کاهش قیمت‌ها در این روزهاست".
رد پای اخبار و شایعات در معاملات بورسی
پایگاه خبری راد: علیرغم تاکید مسئولان بورسی مبنی بر اینکه معامله‌گران بر اساس تحلیل‌های بنیادی و صورت‌های مالی شرکت‌ها خرید و فروش داشته باشند، این روزها معامله‌گران در داد و ستدهای خود بیشتر به شایعات و اخبار بین‌الملل توجه می‌کنند که این موضوع در کنار بازده سایر بازارهای موازی با بورس، می‌تواند به کاهش نقدینگی بازار سرمایه دامن بزند.
بورسی‌ها شاهد کاهش نقدینگی پایان سال
پایگاه خبری راد: در معاملات بازار سهام امروز بانکی‌ها، فلزی‌ها و خودرویی‌ها در کنار برخی از سهم‌های پالایشی و پتروشیمی جهت حرکت شاخص کل را در دست گرفتند و در نهایت نماگر اصلی رشد ۲۰۶ واحدی را تجربه کرد.
روند کاهشی قیمت ها در بورس ادامه دار شد
پایگاه خبری راد: امروز درحالی قیمت سهم‌های بانکی در بازار سرمایه با کاهش رو به رو شد که در روز گذشته این سهم ها سعی کردند نماگرهای بورس را با افزایش رو به رو کنند؛ در عین حال بسیاری از شرکت های کوچک سیمانی و قندی مدتی است که در رشد پیشتازی می کنند.
کوچکترهای بورسی رشد کردند
پایگاه خبری راد: امروز علیرغم افت قیمت سهام‌ شرکت‌های بزرگ، قیمت تعدادی از سهم‌های کوچک با رشد همراه شد. در این بین، بانکی‌ها برخلاف جریان بازار به رشد شاخص‌های بازار کمک کردند.
شاخص کل بیش از ۳۵۰۰ واحد افت کرد
پایگاه خبری راد: بورس اوراق بهادار تهران امروز در اولین روز بهمن ماه به سردی گرایید و با کاهش ۳۶۵۲ واحد وارد کانال ۱۶۱ هزار واحدی شد.
بورس افت کرد
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت جهانی نفت توانسته قیمت سهام پالایشی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و این گروه نیز تاثیر بسزایی در رشد شاخص بازار سهام ایران داشت اما در عین حال ریسک‌های سیستماتیک موجود در بازار سبب شد که در بیشتر گروه‌ها عرضه بر تقاضا پیشی گیرد و قیمت‌ها کاهش یابد.
چراغ پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها در بورس سبز شد
پایگاه خبری راد: با شروع هفته جدید معاملاتی بورس تهران، سرمایه‌گذاران به سهم‌های پالایشی و پتروشیمی اقبال نشان دادند اما در گروه خودرو و بانک شرایط متفاوتی رقم خورد.
بورس باوجود تردیدها رو به بالا رفت
پایگاه خبری راد: امروز علیرغم ریسک‌های سیستماتیکی که فعالان بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نماگر اصلی بورس به رشد خود ادامه داد و به نیمه کانال ۱۶۵ واحدی رسید.
قیمت ها در بورس بر خلاف فرابورس رشد کردند
پایگاه خبری راد: امروز سهم‌هایی درگروه محصولات شیمیایی و معدنی در کنار برخی از سهم های بانکی و حمل و نقل بیشترین تاثیر را روی نوسات شاخص بازار سرمایه داشتند؛ این معاملات سبب شد شاخص کل بورس ۱۰۰ واحد رشد کند و شاخص فرابورس افت ۲.۸۸ واحدی را شاهد باشد.
پالایشی‌ و پتروشیمی‌ها بورس را در 15 دی ماه تکان دادند
پایگاه خبری راد: بورس تهران اولین روز هفته را با رشد سهم‌هایی در گروه محصولات شیمیایی آغاز کرد اما در عین حال نمادهایی در گروه فلزی، بانکی و معدنی در جهت کاهش شاخص‌های بازار سرمایه حرکت کردند.
خودرویی‌ها بورس را تکان دادند
پایگاه خبری راد: امروز خودرویی‌ها نسبت به دیگر گروه‌ها با رشد خوبی مواجه شدند اما در گروه محصولات شیمیایی عمدتا با کاهش قیمت مواجه بودیم. تعدادی از نمادهای این گروه تاثیر بسزایی در شاخص بازار سرمایه داشتند.