12:55 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یزدانی

وعده‌ای که فقط ۱۲ درصدش محقق شد
پایگاه خبری راد: هرچند مدیرعامل وقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال ۱۳۹۶ خبر داده بود، اما در نیمه نخست سال تنها ۱۵ هزار و ۹۴۱ شغل که معادل ۱۲.۲ درصد بوده محقق شده است.
برقی کردن قطارهای محور درود تا اندیمشک در دستور کار
پایگاه خبری راد: معاون زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در حد فاصل محور ریلی درود تا اندیمشک طرح برقی کردن قطارها را مدنظر داریم تا شاهد افزایش ظرفیت در این بخش از محور ریلی راه آهن جنوب باشیم.
حمایت از شهرک‌های صنعتی و تخصیص اعتبارات بیشتر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواستار حمایت از شهرک‌های صنعتی و تخصیص اعتبارات بیشتر شد و خاطرنشان کرد: تنها ۱۴ درصد تخصیص‌های ملی داشتیم که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس اعتبارات بیشتری تخصیص یابد.
واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک از واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ در سال گذشته خبر داد.
جدال با بی‌برقی باعث تعطیلی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه
پایگاه خبری راد: قانون شهرک‌های صنعتی در راستای بهبود شرایط واحدهای تولیدی با شرایط تولید و رقابت نزدیک به 30سال گذشته کلنگ‌زنی شد، اما سوءمدیریت منابع از سمت وزارت صنعت «وزارت سابق صنایع و معادن» و وزارت نیرو «اداره‌های برق و آب» باعث شد تا با توجه به پرداخت حق‌السهم آب و برق این واحدهای تولیدی، پس از 10سال، مشکلاتی نظیر آب و برق گریبانگیر واحدهای تولیدی و افت 60تا 70درصدی تولید آنها شود.
سرمایه گذاری برند های خارجی در شهرک های صنعتی حمایت می شود
پایگاه خبری راد: برای فعالیت شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه خودرو و قطعه سازی در صورتیکه شروط اولیه را داشته باشند، محدودیتی نداریم.
صفحه قبل | صفحه بعد