05:52 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاهو

ذوالنور: آمریکا و کشورهای غربی، اولین بازنده عدم صادرات نفت ایران هستند
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند، گفت: عدم صادرات نفت ایران باعث بالا رفتن قیمت نفت می‌شود و اولین بازنده و متضرر این اتفاق، آمریکا و کشورهای غربی هستند.
رمز عبور تمامی حساب‌های کاربری خود را تغییر دهید
پایگاه خبری راد: کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری توصیه کرده‌اند که کاربران بعد از سرقت یا گم کردن گوشی خود، باید هرچه سریع‌تر رمز عبور همه اکانت و حساب‌های کاربری خود را تغییر دهند.
بیانیه مشترک انجمن برق‌آبی ایران و کمیته ملی سدهای بزرگ ایران درباره سیلاب‌ها
پایگاه خبری راد: در بیانیه انجمن برق‌آبی ایران و کمیته ملی سدهای بزرگ ایران، درباره سیلاب‌های فروردین ۹۸ تاکید شده اگر از سیلاب‌های اخیر درس‌های لازم را بگیریم و پس از فرونشست سیل و رُفت و روب گل‌ولای، حافظه‌هایمان کم‌رمق نشود، حتماً ما ساکنان این سرزمین برندگان این عرصه‌ایم وگرنه در هر حال بازنده خواهیم بود.
ایران خودرو و سایپا در خواب زمستانی!
پایگاه خبری راد: این صنعت که در بدو تولد قرار بود در کمتر از ۲۰ سال به قطب خودروسازی منطقه تبدیل شود امروز پس از چند دهه همچنان یک مونتاژ کار و وارد کننده بیش نیست.
دعوای شدید آمریکایی‌ها بر سر سیاست تحریم‌های ضدایرانی
پایگاه خبری راد: تیم امنیتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره تمدید معافیت از تحریم‌های نفتی علیه تهران برای شماری از کشورهای خریدار نفت ایران به شدت دچار اختلاف شده است.
اروپا بزرگ‌ترین ریسک بر سر راه اقتصاد جهانی است!
پایگاه خبری راد: دویچه بانک در گزارشی اعلام کرد بزرگترین ریسک بر سر راه اقتصاد جهانی از اروپا سرچشمه می‌گیرد.
آشنایی با اینترنت VDSL با سرعت دانلود بالا
پایگاه خبری راد: سرویس اینترنت VDSL با سرعت‌های حداقل دو تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، از جمله سرویس‌های ارتباطی است که از سوی شرکت مخابرات به مشتریان خانگی و تجاری ارایه می‌شود.
غول‌های آمریکایی در لیست سیاه اتحادیه اروپا
پایگاه خبری راد: اتحادیه اروپا دو شرکت بزرگ آمریکایی گوگل و آمازون را تحت تاثیر اقدامات انحصارگرایانه در فهرست سیاه خود قرار داد.
در اتاق تاریک معاملات نفت چه خبر است؟!
پایگاه خبری راد: ۱۰ ماه از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران و متعاقب آن سکوت وزیر نفت درباره آمار و ارقام نفتی ایران می‌گذرد. سکوتی که با هدف حفظ اطلاعات در پیش گرفته شده است، اما برخی از آن سوء تعبیر کارشکنی در راه فروش نفت را مطرح و اعلام کرده اند که وزارت نفت به کارشکنی در راه فروش شفاف نفت متهم است.
حذف صفر ازپول،سیاست‌گذاری‌های اشتباه گذشته را جبران نمی‌کند
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی معتقد است: حذف صفرها از پول ملی نوعی سرگرم کردن افکار عمومی و سرپوش گذاشتن روی سیاست‌گذاری‌های اشتباه گذشته و حال کشور است و باید به جای این‌کار، سرمایه بانک‌ها را افزایش داد.
همه چیز درباره بزرگ‌ترین طرح محیط زیستی ایران
پایگاه خبری راد: عملیات اجرای طرح فاضلاب تهران، از سال ۱۳۷۴ در گستره‌ای به مساحت ۷۰ هزار هکتار در مناطق ۲۲‌گانه تهران و برای پوشش ۱۱ میلیون نفر جمعیت افق طرح ۱۴۱۰ آغاز به کار کرد. این طرح براساس اولویت‌های اجرایی به پنج فاز عملیاتی تقسیم شده و طبق برنامه حدود ۹۰۰۰ کیلومتر احداث شبکه جمع‌آوری، ۷۶کیلومتر تونل فاضلاب‌رو، نصب بیش از ۹۰۰ هزار انشعاب فاضلاب و احداث ۲۲ واحد تصفیه‌خانه در پروژه اجرا خواهد شد.
لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های آنلاین!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر هفت میلیون نفر از کاربران وب‌سایت معروف فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را به سرقت برده‌اند.
 مدیران شایسته از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند
پایگاه خبری راد: دکتر علی اکبر کریمی در نشست اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه کشوردر ماه های گذشته شرایط حساس و خطیری را طی کرده است، افزود: از اواخر سال گذشته شاهد حرکات جدیدی از سوی دشمنان و ایجاد محدودیت ها، وضع تحریم و ضربه زدن به منافع و مصالح عمومی هستیم.
دینار و روپیه جای یورو را می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: دریافت پول نفت از مشتریان ایران موضوعی است که به‌صورت مستقیم تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران قرار گرفته و از آنجاکه آمریکا روابط بانکی ایران را تحریم کرده، ممکن است در این فرایند محدودیت‌های ایجاد شود. البته مذاکره ایران و اروپا برای تاسیس کانال بانکی در جریان است و چنانچه به نتیجه برسد، این مساله با چالش کم‌تری روبه‌رو خواهد بود.
خداحافظی با پیام رسان گوگل دروغ است!
پایگاه خبری راد: مدیران گوگل، قطع دسترسی کاربران به پیام‌رسان هنگ‌اوت تا سال ۲۰۲۰ میلادی، را رد کردند.