07:18 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کودکان

چند توصیه تغذیه ای برای دانش آموزان در دوران کرونا
نماد برتر- به دنبال بازگشایی مدارس و احتمال برگزاری کلاسهای مجازی در منزل به دلیل شرایط کرونا، دانش آموزان در این دوران از تحرک کمتری برخوردار خواهند بود، بنابراین تغذیه آنها در چنین وضعیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
سه عاملی که مانع اوج گیری قیمت نفت خواهند شد
نماد برتر- این حقیقت که قیمتهای نفت طی چند هفته گذشته با وجود اخبار مثبت از جمله کاهش ذخایر نفت و گزارشهای پایبندی اعضای اوپک پلاس به توافق کاهش تولید نتوانسته اند به محدوده بالاتری صعود کنند، برای خریداران مایوس کننده بوده است.
با طرح گشایش اقتصادی، هوای تازه به بورس می آید / بازار سرمایه محل مطمئن سرمایه گذاری
نماد برتر- رییس جمهور گفت:کسی که به طرح دولت ایراد می‌گیرد لطفاً بگوید که راه حل چیست. با ردیف کردن جملات درشت مشکلی از کشور حل نمی‌شود.
حذف ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر
نماد برتر- فیس بوک و توییتر ویدیویی که از سوی رییس جمهور آمریکا ارسال شده بود را به دلیل نقض مقررات عدم انتشار اطلاعات نادرست حذف کردند.
خودروی ۳۵ هزار دلاری بوگاتی برای بچه ها!
نماد برتر- خودروی جدید بوگاتی با الهام از یک محصول قدیمی این شرکت ساخته می شود.
تولید ضدعفونی‌کننده‌های سبز برای مقابله با کرونا
نماد برتر- کاربران فضای‌مجازی باید از کلیک کردن روی لینک‌های مشکوک و دانلود نرم‌افزار از منابع نامعتبر اجتناب و از نرم‌افزارهای امنیتی برای حفاظت مداوم سیستم‌های خود استفاده کنند.
اگر همراهی، همدلی و باور و اعتقادات مردم را در نظر نگیریم، موفق نمی‌شویم
نماد برتر- یکصد و سی و دومین نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و نمایندگان ارشد دستگاهها و نهادهای عضو شورا، در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد.
مقصر عدم تامین به موقع پانسمان بیماران پروانه‌ای کیست؟
پایگاه خبری راد: به دنبال انتشار خبری مبنی بر فوت ۱۵ کودک ایرانی مبتلا به بیماری پروانه‌ای (EB) به دلیل تحریم دارویی ایران و نرسیدن پانسمان مورد نیاز این بیماران، رییس اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران توضیحاتی ارائه کرد.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
چه ویدیوهایی از یوتیوب حذف می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: محتوای برخی از ویدیوهای یوتیوب موجب شده است که لحظاتی بعد از انتشار از پلتفرم این شبکه اجتماعی حذف شوند.
چشم‌بادامی‌ها در چه خانه‌هایی زندگی می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: هر کشوری برای زندگی، شرایط و قوانین خاصی دارد. برای مثال سازندگان آپارتمان در کره جنوبی خانه‌هایی می‌سازند که برای خانواده ایده‌آل جهت زندگی باشد.
جزئیات سفر ۶۰ ساعته تهران - آنکارا با قطار + قیمت
پایگاه خبری راد: قطار تهران - آنکارا که چهارشنبه هفته گذشته رسما و با افتتاح از سوی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، هر هفته ۲۵۰ مسافر را با قیمت ۷۱۰ هزار تومان به ترکیه می‌برد.
مشکل آب بود یا گاندو؟!
پایگاه خبری راد: اینجا فاصله بیداد می‌کند، فاصله یک درخت تا درخت بعدی، فاصله یک روستا تا روستای همسایه، فاصله مردم تا ساده‌ترین امکانات زندگی، فاصله جان کودکان تا امنیت...
به دلیل تغییر سبک بازی کودکان تقاضای شیشه کاهش یافته است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه شیشه و آئینه با بیان اینکه قدرت خرید مردم در میزان تقاضای بازار شیشه آنچنان تاثیرگذار نیست، گفت: به دلیل تغییر سبک بازی کودکان تقاضای شیشه کاهش یافته است.