18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کریسمس

رکود بازار موبایل در سومین فصل سال
پایگاه خبری راد: بازار فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.
پیش‌بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون‌ ۱۰اس مکس
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از تحلیلگران معروف محصولات اپل، آیفون ۱۰ اس مکس از نسخه کوچکتر خود یعنی آیفون ۱۰ اس فروش بیشتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.
غول‌های بازرگانی منتظر نفت ۱۰۰ دلاری هستند
پایگاه خبری راد: شرکت‌های بزرگ بازرگانی نفت پیش‌بینی کردند با اجرای تحریم‌های آمریکا علیه ایران، قیمت نفت برای نخستین بار از سال ۲۰۱۴ به ۱۰۰ دلار در هر بشکه صعود خواهند کرد.
ترافیگورا: صادرات نفت ایران به صفر نخواهد رسید
پایگاه خبری راد: شرکت بازرگانی نفت ترافیگورا اعلام کرد صادرات نفت ایران صفر نخواهد شد اما بیش از میزانی که در زمان اعلام تحریم‌های آمریکا پیش‌بینی شده بود کاهش پیدا خواهد کرد و قیمتهای نفت را بالاتر خواهد برد.
افزایش قیمت نفت در پی امتناع اوپک از پذیرش درخواست آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه که بازارهای آمریکا در آستانه اجرای تحریم‌های جدید واشنگتن علیه ایران دچار محدودیت عرضه بودند افزایش یافت.
حزب کارگر هم علیه توافق بریگزیت ترزا می رای می‌دهد
پایگاه خبری راد: قانونگذار ارشد حزب کارگر انگلیس از تمایل این حزب اپوزیسیون به مخالفت با هرگونه توافق بریگزیت مدنظر ترزا می خبر داد و تاکید کرد، عدم خروج ماندگار از اتحادیه اروپا نخست‌وزیر را مجبور خواهد کرد تا پیش از کریسمس از مقامش کناره‌گیری کند.
 مشتری مداری؛ رمز موفقیت رامک خودرو
پایگاه خبری راد: حفظ مشتری از جذب مشتری جدید اگر سخت تر نباشد، آسان تر نیز نخواهد بود و این مهم در حوزه خودرو به بهترین وجه قابل لمس است زیرا ورود برندها و مدل های مختلف به بازار همیشه می تواند توازن وسهم بازار خودرو را تغییر دهد.
همکاری اینتل با غول‌های تکنولوژی جهان برای اینترنت ۵G
پایگاه خبری راد: اینتل می‌خواهد با همکاری غول های تکنولوژی رایانه های شخصی مبتنی بر فناوری نسل جدید و پرسرعت ۵G برای سال ۲۰۱۹ میلادی توسعه دهد.
کاربران ۲۰۰ میلیون دلار خرج اپلیکیشن گوشی کردند
پایگاه خبری راد: کاربران در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای اپلیکیشن‌های گوشی همراه خود هزینه کرده‌اند.
نگاهی به بازار داغ لوازم کریسمس
پایگاه خبری راد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه جشن سال نو میلادی بازار لوازم کریسمس با تکاپوی زیادی همراه بود و تقاضای این وسایل که در بازار مصرف گسترگی زیادی دارند بالا رفته است.
پایان دبیرکلی عادلی در مجمع کشورهای صادرکننده گاز
پایگاه خبری راد: چهار سال فعالیت محمدحسین عادلی در مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ای‌سی‌اف) به‌عنوان دبیرکل، روز یکشنبه، ۳۱ دسامبر (دهم دی‌ماه) به پایان رسید و وی مجمع کشورهای صادرکننده گاز را به دبیرکل روسی این مجمع تحویل داد.
استارت فروش یلدا تا کریسمس «میتسوبیشی» در ایران+جزییات
پایگاه خبری راد: فروش خودروهای میتسوبیشی ویژه یلدا تا کریسمس از سوی نماینده رسمی این برند ژاپنی در ایران آغاز شد.
 دوران پناه دادن پاکستان به تروریست‌ها تمام شده است
پایگاه خبری راد: مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سفرش به افغانستان، به پاکستان هشدار داد از پناه دادن به گروه‌هایی که با دولت افغانستان می‌جنگند، دست بردارد.
بورس‌های آسیایی سبزپوش شدند
پایگاه خبری راد: بازارهای آسیایی در معاملات روز دوشنبه به دنبال افزایش خوشبینی‌ها نسبت به تصویب لایحه مالیاتی آمریکا، روندی صعودی داشتند.
صفحه قبل | صفحه بعد