18:02 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کامیون

خودروهای سنگین، خریدار آبروی کیفیت خودروهای داخلی / کیفیت ۲ خودرو ارتقا یافت
نماد برتر- آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در رابطه با خودروهای سنگین تولیدی داخل در شهریور ماه نشان می‌دهد که کیفیت خودروهای سنگین نسبت به خودروهای سبک در سطح بهتری قرار داشته و در رده‌های کیفی سه تا پنج ستاره قرار گرفته‌اند.
بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کمیسیون عمران
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در خصوص برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره
نماد برتر- اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از تولید پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور سال جاری خبر داد.
افزایش سرمایه شرکت معدنی و دارای صف فروش از دو محل مطالبات و سود
نماد برتر- شرکت معدنی و دارای صف فروش از برنامه افزایش سرمایه ۸۵ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد.
برنامه خودروساز فرابورسی برای رشد ۲۰۰ درصدی تولید و صادرات
نماد برتر- مدیرعامل بهمن دیزل از برنامه رشد۲۰۰ درصدی تولید و صادرات دو محصول به دو کشور خبر داد و گفت: افزایش ۸۵ درصدی تولید تا اواخر مهر نسبت به زمان مشابه قبل رقم خورد.
جزئیات کشف محموله چند صدهزار دلاری دارو در عراق
نماد برتر- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در رابطه با اخباری مبنی بر کشف صدها هزار دلار داروی قاچاق از ایران به عراق، با اعلام اینکه قطعا صادرات هیچ گونه دارویی به عراق از طریق مرزهای رسمی کشور انجام نشده است گفت که داروهای اعلام شده ایرانی نبوده اند.
ایران و عراق توافق کردند/ آغاز تردد تانکرهای سوخت
نماد برتر- بعد از رایزنی‌های صورت گرفته در رابطه با حل و فصل مشکل پیش آمده در مرز ایران با اقلیم کردستان و توقف تانکرهای سوخت ایرانی، دو طرف به توافق رسیدند و تردد نزدیک به ۲۷۰۰ تانکر متوقف شده آغاز شده است.
شرایط واردات کامیون اعلام شد
نماد برتر- شرایط واردات کامیون‌های حداکثر سه سال کارکرده براساس مصوبه هیات وزیران به گمرک برای اجرا ابلاغ شده است.
ماجرای توقف تانکرهای ایرانی در مرز اقلیم کردستان/ رایزنی ادامه دارد
نماد برتر- آنطور که مسئولان گمرک ایران می‌گویند اختلاف نظر درباره‌ روش انتقال‌ سوخت به مقاصد اقلیم کردستان توسط حکومت این منطقه، موجب توقف هزاران تانکر شده و در حال حاضر مسئولان دو طرف در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند که در همین رابطه چندین راهکار برای حل مشکلات مورد بررسی طرفین قرار گرفت.
پوشاندن کامیون با صفحات خورشیدی برای تعیین میزان صرفه جویی در سوخت
نماد برتر- شرکت "اسکانیا"(Scania) در حال آزمایش یک کامیون خورشیدی مجهز به صفحات بزرگ فتوولتائیک با وسعت 140 متر مربع است تا ببیند تا چه میزان می‌تواند در مصرف سوخت صرفه جویی کند.
تغییر پیش بینی اوپک از زمان پیک تقاضا برای نفت
نماد برتر- اوپک در گزارش "دورنمای نفت جهان ۲۰۲۰" پیش بینی کرد که تقاضای جهانی برای نفت در اواخر دهه ۲۰۳۰ به پیک (اوج) خود برسد و پس از آن رو به کاهش برود.
راه کامیون داران ایرانی به اروپا باز شد
نماد برتر-مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برداشته شدن محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد کامیونداران ایرانی در مسیر کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و ایتالیا خبر داد.
سرمایه «فزرین» 85 درصد بیشتر می‌شود
نماد برتر- «فزرین» برنامه افزایش سرمایه 85 درصدی از محلی جذاب را به جریان انداخت.
شرکت معدنی پیشنهاد افزایش سرمایه ۸۵ درصدی از سود انباشته داد
نماد برتر- شرکت زرین معدن آسیا و حاضر در فرابورس از برنامه افزایش سرمایه ۸۵ درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.
تعداد خودروهای گازسوز ایران به مرز ۴ میلیون دستگاه رسید
نماد برتر- تعداد خودروهای گازسوزشده با تبدیل نزدیک به ۲۵ هزار خودرو در طرح تبدیل جدید به بیش از ۳ میلیون و ۹۰۸ هزار دستگاه افزایش یافت و در مرز ۴ میلیون خودرو گازسوز قرار گرفت.