11:29 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیکاپ

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد
پایگاه خبری راد: به دنبال مجوز شورای رقابت برای افزایش ۷.۱۸ درصدی قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت برخی محصولات این شرکت افزایش یافت.
کاربران آیفون فلش گوگل‌مپ را به خودرو تبدیل می‌کنند
پایگاه خبری راد: برنامه نقشه گوگل‌مپ به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا بجای علامت فلش، از نشانه خودروی موردعلاقه خود برای نمایش موقعیت فعلی آن‌ها استفاده کنند.
پیکاپ جدید FAW با ظاهر فورد اکسپلورر رونمایی شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی FAW در جدیدترین اقدام خود، یک پیکاپ درشت هیکل با ظاهری جذاب رونمایی کرده است، اما با الگوبرداری زیادی که از محصولات شرکت خودروسازی فورد انجام داده است.
آمیکو مدعی آفرود ایران
پایگاه خبری راد: اولین تست درایو آسنای آمیکو در حاشیه افتتاح خط تولید این خودرو در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
«یگانه زارع» صنعتگر
پایگاه خبری راد: خصوصی‌سازی موجب می‌شود که هنگام تصمیم‌گیری دست مدیر در جیبش رود، حساب و کتاب «هزینه- فایده» کند و ...
ایران خودرو در ایستگاه آذربایجان آرام گرفت
پایگاه خبری راد: کارخانه تولید مشترک خودرو ایران و جمهوری آذربایجان(خزر) در منطقه نفت چالا با ظرفیت سالانه ۱۰‌هزار دستگاه برای تولید 5مدل خودروی سواری با حضور «حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی»و «الهام علی اف» افتتاح شد.
مرسدس بنز X کلاس به لیست تیونرها اضافه شد
پایگاه خبری: برای افزایش قابلیت‌های آفرودی مرسدس بنز X کلاس، اولین نسخه تقویت شده مرسدس بنز X کلاس از سوی تیونر اروپایی Carlex Design معرفی شده است.
نخستین محموله از وانت ریچ زامیاد به بازار آمد
پایگاه خبری راد: معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد از ورود اولین محموله وانت ریچ شرکت زامیاد به بازار خبر داد.
همکاری نامعلوم «دایملر» و «ولوو» در اتحاد «جیلی»
پایگاه خبری راد: باتوجه به حضور دو شرکت خودروسازی "دایملر" و "ولوو" در اتحاد جیلی، در حال حاضر برنامه‌ای برای همکاری آنان وجود ندارد.
فروش پیکاپ فوتون کلید خورد
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، طرح فروش نقدی پیكاپ فوتون محصول ایران خودرو دیزل را از امروز( 16 اسفندماه) آغاز کرد و اجرای این طرح تا زمان تكمیل ظرفیت ادامه خواهدداشت.
مورد اعتمادترین برند خودروی جهان معرفی شد
پایگاه خبری راد: موسسه معتبر جی دی پاور در ماه فوریه هر سال گزارشی با عنوان " مورد اعتمادترین برند خودرو" (Vehicle Dependability Study) در آمریکا را معرفی می کند.
رسوایی بزرگ خودروهای دیزلی پیشِ روی فورد
طبق یک دادخواست حقوقی، شرکت خودروسازی فورد آمریکا با همکاری بوش آلمان به فریبکاری و دستکاری در نرم افزار مدیریت میزان انتشار آلاینده ها در خودروهای دیزلی متهم شده است.
خط تولید وانت پیکاپ «ریچ» به «زامیاد» منتقل می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی شرکت های تحت پوشش، خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" در آینده ای نزدیک از پارس خودرو به زامیاد منتقل خواهد شد.
ستارهه دارهای خودرویی را بشناسید
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آبان‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
وضعیت کیفی خودروهای داخلی به روایت صمتی ها
پایگاه خبری راد: در حالیکه تا پیش از این شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماهه گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی را منتشر می کرد این بار این اتفاق نیفتاده و وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای انتشار گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، تنها تحلیل خود از این گزارش را منتشر کرده است.