11:50 | يكشنبه 17 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیشرانه

معرفی جدیدترین محصول هیوندای + تصویر
پایگاه خبری راد: کمپانی هیوندای از معرفی هیوندای جدید توسان در آینده ایی نزدیک خبر داد.
تحویل اولین محموله کامیون های برقی
پایگاه خبری راد: این شرکت اولین کامیون تمام الکتریکی خود را تحویل به خریداران تحویل داد.
خودروهای برقی در زمستان بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند!
پایگاه خبری راد: بر خلاف تصور عامه مردم ، خودروهای برقی و الکتریکی حتی بهتر از خودروهای بنزینی و دیزلی در هوای سرد زمستان کار می کنند.
رنو داستر پیکاپ را به بازار عرضه می کند
پایگاه خبری راد: کار بر روی نسخه پیکاپ از خودروی نسل دوم رنو داستر در داچیا رنو دنبال می شود و انتظار می رود که تا پایان امسال از راه برسد.
جگووار هم پای خود را از بریتانیا بیرون کشید!
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که شرکت جگووار لندرور نیز می‌خواهد تولید خودرو و محصولات خود را در بریتانیا به علت وضعیت نامشخص توافق بریگزیت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا متوقف اعلام کند.
تعدیل نیروی سه‌هزار نفری تسلاموتورز
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که رکود بازارهای جهانی خودرو در کنار جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده، موجب شده است که بالغ بر سه هزار نفر از کارکنان شرکت آمریکایی تسلاموتورز تعدیل نیرو شوند.
لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی
پایگاه خبری راد: ماتئوش موراویه‌تسکی، نخست‌وزیر لهستان روز سه شنبه اعلام کرد که دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان تصمیم گرفته است که باتری خودروهای برقی خود را در لهستان به تولید برساند.
باتری خودروهای تسلا چینی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بر اساس اظهارات منابع آگاه، شرکت خودروسازی تسلاموتورز به منظور تامین باتری مورد نیاز کارخانه اختصاصی تولید خودروهای برقی تسلا در شانگهای با یک شرکت چینی یک قرارداد همکاری امضا کرده است.
ساخت اولین خودرو «هان تنگ» در بروجرد
پایگاه خبری راد: اولین خودرو تولیدی «هان تنگ» از خط تولید شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو خارج شد.
تولید مجدد تویوتا ایکس GRMN
پایگاه خبری راد: خودروی تولید محدود تویوتا مارک ایکس GRMN با سقف فیبرکربنی، سیستم محور عقب محرک و یک پیشرانه قدرتمند بازگشته است.
کامیون‌های خودران دایملر از تسلا جلو زدند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دایملر از شرکت خودروسازی تسلاموتورز در توسعه و تولید کامیون‌های خودران و نیمه خودران سبقت گرفته است.
حذف کامل سوخت های فسیلی!
پایگاه خبری راد: مرسک بعنوان بزرگترین شرکت کشتیرانی در جهان به تازگی اعلام کرده که در نظر دارد تا سال ۲۰۵۰ میلادی به طور کلی سوخت‌های فسیلی را کنار بگذارد.
تولید نیسان GT-R50 کلید خورد
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی نیسان در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است که سفارشات مربوط به خودروی منحصربه فرد نیسان GT-R50 را قبول می کند.
قیمت سوزوکی با مدل روز چند؟
پایپاه خبری راد: کمپانی خودروسازی سوزوکی برای رشد فروش خود در بازار، نسخه جدیدی از سوزوکی ویتارا با پیشرفت های خوب ظاهری و تجهیزاتی به همراه جزییات قیمت معرفی کرده است
مدل پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و ۳۳۰e به یک فناوری جدید تجهیز شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان به تازگی از نسخه ۲۰۱۹ پلاگین هیبریدی جدیدترین مدل سری ۳ خودروی ۳۳۰e که مجهز به فناوری جدید eDrive می باشد، رونمایی کرده است.