22:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پاسپورت

خروج ارز همراه مسافر نصف شد
پایگاه خبری راد: در تازه‌ترین تغییرات اعمال شده در ضوابط ورود و خروج ارز مسافری مجموع خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام همراه مسافر تا سقف ۵۰۰۰ یورو تعیین می‌شود. این رقم نسبت به ۱۰ هزار یوروی قابل خروج قبلی نصف شده است.
هکرها با سیستم پیشرفته در اتاق شما را باز می‌کنند!
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی در گزارشی به هتلداران و مسافران ساکن در هتل هشدار داده‌اند که هکرها با استفاده از سیستم الکترونیکی پیشرفته قادر خواهند بود در اتاق های هتل را براحتی باز و اشیای گران قیمت آن را سرقت کنند.
دلایل بی اعتمادی مردم به امضای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با بیان این که مصوبه جدیدی با عنوان لایحه مالکیت معنوی در حال تدوین است، گفت: این یکی از موارد مهم در حوزه ICT است که اگر تکمیل شود، می‌تواند یک تحول بزرگی را در این حوزه ایجاد کند.
چگونه و چقدر ارز مسافرتی بگیریم؟
پایگاه خبری راد: با تغییر و تحولاتی که در سیاست‌های ارزی رخ داد و دلار تک نرخی شد، اکنون مسافران برای دریافت ارز مورد نیاز خود با ابهاماتی مواجه‌اند.
دلار از ۶۰۰۰ تومان رد شد؛ سکه به ۲ میلیون نزدیک
پایگاه خبری راد: در دومین روز از بازار ملتهب ارز و سکه قیمت فروش دلار در بازار آزاد به بیش از ۶۰۰۰ تومان و قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی به دو میلیون تومان نزدیک شدکه با توجه به التهاب بازار، هشدار نسبت به فروش دلارهای تقلبی در جمع فروشندگان مطرح است.
مردم به سرمایه‌گذاری در بانک‌ها بدبین شده‌اند
پایگاه خبری راد: در اولین روزهای کاری بعد از تعطیلات طولانی نوروز دلار جهشی تقریبا ۵۰۰ تومانی داشت؛ اتفاقی که علاوه بر شگفت‌آور بودنش اما همه بحث‌ها را تقریبا به این پرسش ختم کرد که در پشت پرده بازار ارز چه خبر است؟ پرسشی که این‌بار برای شنیدن پاسخ آن به سراغ یک دلال کهنه‌کار بازار ارز رفتیم.
مسوولان آمارهای نادرست ندهند
پایگاه خبری راد: در ایران هر چیزی مشخص نباشد، قطعا یک مورد کاملا مشخص و شفاف بوده و آن خواسته مردم است. مطالبات روشن مردم از دولت و دولتمردان چیزی نیست به جز آرامش، امنیت، احترام، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین رفاه اجتماعی، سربلندی در جهان و... اما دولتها تاکنون امکان اجرای همه مطالبات مردم را نداشته‌اند.
ژاپن؛ قدرتمندترین پاسپورت‌ جهان در ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد:دو کشور آسیایی در صدر فهرست قدرتمندترین کشورهای جهان به لحاظ اعتبار پاسپورت قرار گرفتند.
فروش دلار بانکی به مسافران محدود شد
پایگاه خبری راد: فروش دلار و یورو که در روزهای اخیر با محدودیت مواجه بود، در بازار امروز با شرایط جدیدی همراه شده و فروش این دو ارز صرفا با ارائه مدارک سفر امکان پذیر است.
پول ویزا خرج چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: برخی کشورها هزینه ویزا را «مالیات» یا «عوارض ورود مسافر»، حساب می‌کنند که درآمد حاصل از آن معمولا برای توسعه گردشگری و در زیرساخت خرج می‌شود. سیاست مالی که در ایران چندان شفاف نبوده است.
اتباع غیرمجاز به دولت مالیات نمی‌دهند/بابت هر پناهجو ۴ دلار هزینه می‌کنیم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار می‌گوید در حالی که سازمانهای بین‌المللی برای هر پناهجو یک دلار به ایران پرداخت می‌کنند، دولت چهار دلار برای هر پناهجو خرج می‌کند.
نحوه انتقال همه‌ کارت‌ها به کارت‌ هوشمند ملی
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به مزایای ویژه کارت‌های هوشمند ملی گفت که این کارت‌ها حافظه ذخیره‌سازی بالایی دارند و به لحاظ فنی ظرفیت پذیرش همه کارت‌های دیگر در خود را دارند.
صفحه قبل | صفحه بعد