13:35 | شنبه 16 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ورود

«وزمین» آماده اصلاح پایان سال!
نماد برتر - پس از گذشتن از بهمنی سبز، حالا سهامداران بانک ایران زمین چشم انتظار اصلاحی اندک برای ورود به سال 1401 هستند.
کسب سود از بازار ملک با حداقل پس‌انداز از کانال بازار سرمایه
نماد برتر- صندوق «افق آینده آشنا»؛ به عنوان اولین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه، به زودی فرصت سرمایه‌گذاری مستقیم در صنعت مسکن را برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهد آورد.
استقلال و  پرسپولیس قیمت گذاری شدند!
نماد برتر - پس از ماه ها فعالیت برای ورود دو تیم فوتبال پایتخت به بازار سرمایه، ارزشگذاری این تیم ها انجام شد!
«سغدیر» رکورد زد!
نماد برتر- سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد «سغدیر» تنها پس از گذشت 3 روز از عرضه اولیه؛ منفی شد.
نخستین صندوق اهرمی بازار سرمایه در کاریزما
نماد برتر - بعد از تلاش ۱۰ ساله توانستیم ۱۲ صندوق سرمایه گذاری داشته باشیم. در صورتی که در دنیا شرکت‌های مدیریت دارایی بعضا هزار صندوق سرمایه گذاری دارند.
«سکرد» در رویای تکرار یک عنوان در سال 1400
نماد برتر - شرکت سیمان کردستان با شکستن رکورد صادرات سیمان در ماه، به عنوان صادرکننده برتر استان کردستان در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد و در سال جاری نیز نامزد کسب این عنوان است.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
گاز؛ بهانه جدید سیمان‌فروشان برای نایابی و گرانی!
نماد برتر - بازی جدید صندوق های بازنشستگی کشور برای سودآوری کاذب؛ کلید می خورد!
تقویت بازار صادراتی «سدور» بدون بورس کالا!
نماد برتر - سیمان درود توانسته است درآمدهای خود را در دو بخش داخلی و صادراتی افزایش دهد.
سبد میدکو خالی از بورس
نماد برتر- در بررسی صورت‌های مالی میدکو آن چه بیش از همه به چشم می‌آید، حجم سنگین بدهی‌های جاری و نسبت بدهی بسیار نامطلوب است.
اقتصاد کشور نیاز به نسخه‌ای اصولی و منطقی دارد
نماد برتر- دوری از پیشنهادهای مخرب چون قیمت‌گذاری دستوری برای اقتصاد کشور و هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید و ایجاد اشتغال بیشتر، یک ضرورت است.
از تابستان بی‌برق تا زمستان بی‌گاز
همان طور که در فصل تابستان، افزایش مصرف برق بسیاری از شرکت‎ها را دچار خاموشی کرد و به روند تولید آن‎ها ضربه زد، در فصل زمستان نیز کشور با وجود داشتن ذخایر فراوان، توان استخراج گاز کافی برای مصرف داخلی خود را ندارد و به ناچار برخی از صنایع با قطع مصرف گاز مواجه خواهند شد و تولیدات آنان کاهش خواهد یافت.
آینده‌ پژوهی صنعت بیمه در یک دهه پیش‌رو
صنعت بیمه مانند سایر صنایع به موجی پیوسته که تغییر در رفتار مشتریان، خدمات ارائه شده توسط شرکت­‌های بیمه و شدیدتر شدن رقابت بین شرکت­‌های بیمه را به همراه داشته است. در این مسیر روندهای مهمی بر صنعت بیمه و آینده آن تاثیرگذار هستند.
بورس، چتر سبزش را در روز بارانی گشود
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، ۱۵ آبان با رشد ۴۲ هزار واحدی در آستانه ورود به نیمه بالایی کانال ۱.۴ میلیون واحدی قرار گرفت.