18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هزینه های مالی

 هواوی توسط دانشگاه آکسفورد هم تحریم شد!
پایگاه خبری راد: دانشگاه آکسفورد در انگلستان نیز به دنبال تشدید نگرانی‌های امنیتی علیه هواوی، اعلام کرد که تصمیم به قطع همکاری و دریافت کمک هزینه‌های مالی این شرکت چینی گرفته است.
مهاجرت به کلان شهرها و رابطه آن با ازدواج سفید
پایگاه خبری راد: یک روانشناس با اشاره به آمار بالای طلاق، تنها ماندن افراد مطلقه و هجوم افراد جویای کار در کلان شهرها گفت: این موارد شرایط را برای هم خانه شدن و هم باشی زیاد کرده و یکی از علل گسترش این پدیده بویژه در کلان شهرها وجود این سه عامل است.
تلاش مجلس برای تشکیل کمیسیون مشترک خودروسازان و قطعه سازان
پایگاه خبری راد: اجرای خواسته های صنعت قطعه سازی کشور مستلزم برگزاری نشست مشترک با خودروسازان است که انتظار می رود با حمایت مجلس، به زودی یک کمیسیون مشترک تشکیل شود.
وقتی خودروسازی سیبل تحریم های امریكا می شود
پایگاه خبری راد: دلمان خوش بود كه با ورود خودروهای جدید به اصطلاح «پسابرجامی» دیگر عرصه برای برخی از محصولات چینی با كیفیت پایین تنگ می شود.
بیش از نیمی از سرمایه زیان داریم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به توقف طولانی مدت نماد بانک صادرات در طی سال های گذشته گفت: با توجه به اینکه بانک صادرات بیش از نصف سرمایه زیان دارد و زیان انباشته مان از این مقدار هم بیشتر است مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت می شویم و در مجمع باید درباره ادامه فعالیت مان تصمیم‌گیری شود.
آمریکائی‌ها چه قدر پس انداز می کنند؟
پایگاه خبری راد: ۶۵ درصد آمریکائی‌ها یا اصلا پس‌اندازی ندارند و یا میزان پس اندازشان به قدری کم است که کفاف دوران بازنشستگی شان را نمی‌دهد.
مانع دوم نوسازی مسکن برداشته شد
پایگاه خبری راد: پیشنهاد افزایش طول دوره بازپرداخت تسهیلات مسکن یکم در بافت‌های ناکارآمد از ۱۲ به ۱۵ سال در حالی پذیرفته شده که معاملات و روند نوسازی در این مناطق به کندی انجام می‌شود.
سرعت صفر صنعت خودرو در جاده اقتصاد کشور +توضیح
پایگاه خبری راد: بیش از 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای احیای صنعت خودروسازی و بیش از 3.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی به منظور رهایی بخش قطعه سازی از وضع موجود نیاز است .
دلار ۴۲۰۰تومانی هزینه تولید را‌کاهش‌می‌دهد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور گفت: با توجه به اثر افزایش رشد 20 درصدی نرخ دستمزدها در سال جاری، اعلام نرخ 4200 تومانی نرخ دلار با اثر کاهشی بر هزینه تمام شده تولید همراه خواهد بود و به نظر می رسد اثری ملموس و قابل توجه در قیمت قطعات داشته باشد.
70 درصد آب شیرین کشور صرف کشاورزی می شود
پایگاه خبری راد: 70 درصد آب شیرین استحصال شده کشور به مصرف کشاورزی می رسد، در حالی که 45 درصد آب به طور موثر از سوی گیاه استفاده می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد