21:57 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیکول

ره‌آورد زورآزمایی سیاسی در ونزوئلا برای اوپک
پایگاه خبری راد: کشمکش بر سر قدرت سیاسی در ونزوئلا شدت گرفته و به نظر می‌رسد هیچ راه‌کار واقعی در افق وجود ندارد.
بی‌اعتنایی نفت به وخامت بحران ونزوئلا
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به بحران ونزوئلا، برای دومین روز متوالی افزایش یافت اما به دلیل رشد هفتگی عرضه آمریکا، به کاهش هفتگی رضایت داد.
آماده‌سازی تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا
پایگاه خبری راد: اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به عنوان رئیس جمهور قانونی این کشور، پیامدهایی روی درآمد صادرات نفت شرکت PDVSA و قراردادهای تجاری این شرکت دولتی با پالایشگاه‌های آمریکایی خواهد داشت.
هجوم پالایشگاه‌های آمریکایی برای خرید نفت سنگین
پایگاه خبری راد: با آماده شدن دولت دونالد ترامپ برای وضع تحریم‌های بیشتر علیه ونزوئلا، پالایشگاه‌های آمریکایی از ترس کمبود، به ذخیره سازی نفت سنگین روی آورده‌اند که به افزایش قیمت‌ها منجر شده است.
تحریم کامل نفتی ونزوئلا کلید خواهد خورد!
پایگاه خبری راد: یک هفته پس از این که نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای دور دوم ریاست جمهوری سوگند ادا کرد، گزینه تحریم نفتی کامل علیه ونزوئلا روی میز دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قرار گرفت.
ادیسون یا تسلا!
پایگاه خبری راد: نیکولا تسلا نابغه بود و ادیسون کم و بیش یک شیاد. داستان چه بود؟
تورم  ۱.۳ میلیون درصدی در ونزوئلا!
پایگاه خبری راد: ائتلاف مخالفان دولت در مجلس ونزوئلا به تازگی اعلام کرده است که نرخ تورم در ماه نوامبر سال جاری میلادی به ۱.۳ میلیون درصد افزایش پیدا کرده است.
فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتال پترو
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور ونزوئلا در تلویزیون دولتی این کشور اعلام کرد که تمام نفت ونزوئلا در سال آینده میلادی به وسیله ارز دیجیتال اختصاصی این کشور فروخته خواهد شد.
افزایش تعرفه‌های گمرکی هزینه‌ گزافی بر خودروسازان تحمیل می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بی‌ام‌و به تازگی اعلام کرده است که هزینه‌های آن در سال آینده میلادی در صورت تداوم جنگ تجاری آمریکا و چین به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
همکاری ایران با روسیه به منظور توسعه ارزهای دیجیتال
پایگاه خبری راد: انجمن بلاک‌چین و صنعت ارزهای دیجیتال در روسیه قصد دارد به منظور توسعه مبادلات مالی و تجاری به همکاری با ایران بپردازد.
چرا کشورها ذخایر طلایشان را برمی‌گردانند؟
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی آمریکا در سال ۲۰۱۲ در نیویورک بیش از ۶۷۰۰ تن طلا در سرداب خود داشت که تنها بخشی از آن متعلق به آمریکا و میزان قابل توجهی متعلق به بانک‌های مرکزی کشورهای خارجی بود.
روسیه در یک قدمی معرفی ارز دیجیتالی روبل!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که روسیه قصد دارد به زودی از یک ارز دیجیتالی رمزپایه تحت عنوان «کریپتو روبل» رونمایی کند.
سریال ادامه‌دار ضرر خودروسازان خارجی در پی جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: میزان فروش شرکت جگوار لندرور تحت‌تاثیر جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا به شدت کاهش یافته و این خودروساز ضرر و زیان قابل ملاحظه‌ای را متحمل شده است.
هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز برای دومین بار متوالی در سال جاری میلادی درخصوص افت شدید سودآوری این خودروساز آلمانی هشدار داده است.
ضرر نیم میلیارد یورویی بی‌ام‌و از جنگ تجاری چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: مدیر مالی شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان به تازگی برآورد کرده است در صورت تداوم قانون افزایش تعرفه‌های وارداتی و جنگ تجاری ایالات متحده و چین، شاهد کاهش شدید درآمدزایی و سودآوری این شرکت خواهیم بود.