02:45 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نویس

آغاز پذیره‌نویسی اوراق مرابحه کرمان موتور در فرابورس
اوراق مرابحه شرکت کرمان موتور در نماد «کرمان۰۳» که با هدف تامین مالی جهت خرید قطعات و مجموعه‌های تولید خودرو منتشر شده است از امروز چهاردهم شهریورماه به مدت سه روز کاری در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.
عرضه ۳۵۰۰ میلیارد ریال صکوک مرابحه کرمان موتور
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) به مبلغ ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران از روز یکشنبه مورخ ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ در نماد «کرمان۰۳» عرضه عمومی خواهد شد.
عرضه صکوک اجاره سهام ۱۰ هزار میلیارد ریالی گروه توسعه اقتصادی تدبیر
صکوک اجاره سهام شرکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ به مدت سه روز کاری در نماد "تدبیر۰۴" عرضه عمومی خواهد شد.
نقش بازار سرمایه در تامین مالی حوزه زیست فناوری
سطوح تامین مالی از طریق بازار سرمایه از مراحل اولیه تا بلوغ انجام می‌شود و در هر مرحله، ابزارهای موجود در بازار سرمایه به تامین مالی بنگاه‌ها کمک می‌کنند.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
خبرنگاری شغل انبیاست با همان مشقات و ...
یادداشت محمد علی رفیعی به مناسبت روز خبرنگار
"حریل" ۱۲ دستگاه لوکوموتیو می‌ خرد
شرکت ریل پرداز سیر از بهره برداری از ۱۲ دستگاه لوکوموتیو خبر داد.
دستورالعملی برای احیای صنایع و پروژه‌های اقتصادی کشور
«دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پروژه در شرف تاسیس»، سرمایه‌های خرد و اندک سرمایه‌گذاران را در پروژه‌های اقتصادی کلان کشور به کار می‌گیرد و افزون بر اینکه توسعه و عمران را در پی دارد، به احیای پروژه‌ها و صنایع نیز می‌انجامد.
صندوق های املاک و مستغلات پرتفوی سرمایه گذاران را متنوع تر می کند
صندوق های املاک و مستغلات به تنوع بخشی پرتفوی مدیران سرمایه گذار و حتی سهامداران علاقه مند به سرمایه گذاری در صندوق ها کمک می کند.
آغاز پذیره نویسی صندوق جدید و با درآمد ثابت مانی
پذیره­‌نویسی واحد‌های این صندوق جدید با نماد "مانی" از ۱۱ مرداد برای ۵ روز کاری و از طریق همه ۱۰۸ کارگزار و سامانه‌های معاملاتی، شروع شد.
تهدیدی جدی برای کریپتو در ایالات متحده
دولت ایالات متحده با پیشنهاد لایحه جدیدی قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند؛ موضوعی که می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.
معاملات ثانویه صندوق "کهربا" از فردا در بورس کالا
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری اوراق مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلای کهربا در نماد معاملاتی «کهربا» از روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ خبر داد.
هفتمین صندوق سرمایه­‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا مجوز گرفت
مجوز فعالیت هفتمین صندوق سرمایه­‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا با شرایط اعلامی جدید و کسب حداقل سرمایه لازم در پذیره نویسی، صادر شد.
آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت (۳۰ درصد تأدیه) از روز چهارشنبه ۶ امرداد ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز کاری آغاز می‌شود.