08:40 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نمایندگی رسمی

واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی لغو شد+سند
پایگاه خبری راد: هیئت دولت واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی غیر از نمایندگی رسمی را لغو کرد.
خودرو 38 درصد گران شد
پایگاه خبری راد: بازار خودروهای خارجی در شرایطی همچنان روزهایی آشفته و توام با بلاتکلیفی را سپری می‌کند که طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مجموعه اتفاقات رخ داده طی سال‌جاری در پروسه واردات خودرو، سبب شده قیمت تمام شده برای مشتریان ۳۸ درصد افزایش پیدا کند.
سونامی قیمت خودروهای وارداتی در بازار با تصمیمات دولتی
پایگاه خبری راد: مرکز پژوهش‌های مجلس در جدیدترین گزارش خود به بررسی دلایل افزایش قیمت خودروهای وارداتی پرداخته و سونامی رخ داده در بازار این محصولات را ناشی از تصمیمات دولتی دانسته است.
فروش خودرو وارداتی بدون کارت گارانتی تخلف است
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان این که بر نحوه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی نظارت می‌شود، تاکید کرد: فروش خودروی وارداتی بدون داشتن کارت گارانتی و وارانتی تخلف به‌شمار می‌رود.
فروش ویژه نوروزی محصولات 2018 میتسوبیشی آغاز شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه ی نوروزی محصولات 2018 را آغاز کرد.
«بریجستون» ارزشمند ترین برند تایر در جهان
پایگاه خبری راد: طبق اعلام رسمی وب سایت Brand Finance، کمپانی بریجستون به عنوان ارزشمند ترین برند تایرسازی جهان در سال 2017 معرفی شد.
فروش زمستانه خودروهای پریمیوم فرانسوی
پایگاه خبری راد: شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS Automobiles فرانسه در ایران، شرایط فروش زمستانه محصولات خود را اعلام کرد.
سایت ثبت سفارش واردات خودرو باز شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: سایت ثبتارش برای واردات خودرو باز شد.
طرح بازدید زمستانی خودروهای «سانگ یانگ» تمدید شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی رامک خودرو از تمدید طرح بازدید رایگان زمستانی خودروهای سانگ یانگ در ایران خبر داد.
تنها این نمایندگان مجاز به واردات خودرو هستند
پایپاه خبری راد: مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت فهرست شرکت‌های نمایندگی رسمی وارد کننده خودرو دارای مجوز پیش فروش را اعلام کرد.
خودروسازان بین‌المللی به ایران نگاه ویژه‌ای دارند
پایگاه خبری راد: صنعت خودروسازی نیاز به شریک و سرمایه‌گذار خارجی دارد که سرمایه‌گذاری مستقیم، انتقال دانش و فناوری، اهتمام به داخلی سازی و صادارت 30 درصدی محصولات تولیدی به بازارهای هدف را به‌درستی انجام دهد.
امارات، باز هم مبداء اصلی واردات خودرو به کشور شد!
پایگاه خبری راد: بررسی آمار واردات خودرو به کشور در نیمه نخست سال‌جاری نشان می‌دهد 70درصد خودروهای خارجی از امارات‌متحده عربی به کشور وارد شده‌ است در حالی که از دی‌ماه ۹۵ تنها نمایندگان رسمی مجوز ورود خودرو به کشور را داشته‌اند.
«تست درایو» روزانه خودروهای «رنو» آغاز شد
پایگاه خبری راد: با اختصاص 10 دستگاه خودروی رنو تلیسمان و کولئوس ویژه تست درایو به شعب نگین خودرو در تهران و سایر کلانشهر ها امکان تست خودرو پیش از خرید محصولات رنو برای خریداران فراهم شد.
وقتی غیرقانونی‌ها میدان‌دار می‌شوند!
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی پیش‌فروش خودرو از سوی شرکت‌های "عظیم خودرو، مفتاح رهنورد، داتیس خودرو، طاها خودرو، شهر خودرو، آداک خودرو و پرشین پارس" را غیرقانونی اعلام کرده که برخی از این شرکتها در گذشته و حال تبلیغات گسترده و وسیعی برای جذب مشتری داشته و دارند.
بازگشت «بریجستون» زنگ خطری برای تایر های وارداتی غیر رسمی
پایگاه خبری راد: آرین سرمایه که نمایندگی خودروهای میتسوبیشی، هیتاچی، کامیونت های جک و دی.اس را در زیر مجموعه هلدینگ خود ایجاد کرده است، روز گذشته در مراسم رونمایی تایر های بریجستون، از افتتاح نمایندگی رسمی این برند ژاپنی در ایران خبر داد.