02:50 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ واقعی

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق شامل حال کارگران نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی مجلس شامل حال کارگران نمی‌شود و این مصوبه در صورت تصویب نهایی در مورد حقوق کارکنان و بازنشستگان دولتی اعمال خواهد شد. وی بر لزوم احیای ستاد بن کارگری تاکید کرد و از مجلس خواست برای افزایش حقوق کارگران با دولت مذاکره کند.
چرا گوشت گران‌تر از نرخ واقعی عرضه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است تا زمانی که یک فرماندهی واحد برای مدیریت بازار کالاهای اساسی شکل نگیرد نمی‌توان انتظار داشت آنچه در طول ماه‌های گذشته اتفاق افتاده، متوقف شود و نرخ‌ها به رقم واقعی خود نزدیک شوند.
چشم انداز بازار مسکن در سال آینده + قیمت
پایگاه خبری راد: تحلیلهای کارشناسی از آینده بازار مسکن حاکی از آن است که احتمال جهش نرخ واقعی قیمتها بسیار بعید است اما رشد اجاره بها محتمل به نظر می رسد.
 تعیین نشدن به موقع قیمت گندم و دانه‌های روغنی!
پایگاه خبری راد: نماینده گرگان در مجلس گفت: مسؤول ظلم آشکار تعیین نشدن به موقع قیمت گندم، دانه‌های روغنی و پنبه کیست؟ وزیر جهادکشاورزی و رییس جمهور پاسخگو باشند در غیر این صورت منتظر استفاده نمایندگان از اهرم‌های قانونی و نظارتی خود باشند.
 ارز، سکه و طلا در روز ۲۶ آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نرخ ارز و به‌ویژه دلار همانند روزهای اخیر روند کاهشی داشت. قیمت سکه تمام طرح قدیم و ربع سکه نیز با کاهش ۱۸۰ و ۱۶۰ هزار تومانی روبه‌رو شد.
 قیمت سکه و طلا در 26 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند.
 ارزان‌فروشی بلیت هواپیما موجب جنجال در آژانس های مسافرتی!
پایگاه خبری راد: اعتراض به ارزان‌فروشی بلیت هواپیما در یکی از وب‌سایت‌های فروش اینترنتی که از هفته پیش شکلی رسمی به خود گرفت، امروز نیز با تجمع تعدادی از آژانس‌های مسافرتی بدون فرجام ادامه پیدا کرد.
آینده نرخ ارز در گرو انتظارات تورمی
پایگاه خبری راد: در پی نزولی شدن نرخ ارز و پیش‌بینی کاهش آن تا رسیدن به قیمت واقعی، یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است که ادامه این روند نزولی یا به طور کلی پیش‌بینی برای آینده بازار ارز به میزان درآمدها، هزینه‌های دولت و از همه مهمتر انتظارات تورمی اقتصاد کشور بستگی دارد.
 طلا، سکه و ارز در ۱۳ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت. همچنین نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان بود.
از بازار خودرو چه خبر؟!
پایگاه خبری راد: این روزها بازار لوازم یدکی و قطعات به پیروی از بازار خودرو آشفته شده به طوری که شاهد افزایش روزانه و در برخی موارد رشد ساعتی قیمت کالاها در این بازار هستیم.
 طلا، سکه و ارز در روز دهم آذر چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، سکه و ارز مانند هفته گذشته روند کاهشی خود را نسبت به هفته‌های پیشین حفظ کرده و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده هم تا نزدیک‌تر شدن شرایط به قیمت‌های واقعی ادامه‌دار باشد.
قیمت طلا و سکه در دهم آذرماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه روند کاهشی خود را تا واقعی شدن نرخ این محصول ادامه خواهد داد.
نگهداشتن قدرت خرید مردم هنر است!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی با پیش‌بینی این‌که سال آینده نرخ تورم اندکی پایین خواهد آمد، هرگونه افزایش دستمزد کمتر از نرخ واقعی تورم را فاقد توجیه دانست.
حذف یارانه انرژی، راه‌حل خاموشی‌های پیش‌رو
پایگاه خبری راد: عضو کارگروه ترویج انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر اتاق بازرگانی ایران گفت: صنعت برق تنها در صورتی می‌تواند به وضعیت قابل قبولی برسد که قیمت تمام شده برق، واقعی و اقتصادی باشد.
پیشنهاد پتروشیمی‌ها برای ارتباط با تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: وضعیت بورس کالا با برداشته‌ شدن محدودیت در سقف رقابت محصولات پتروشیمی بعد از آشفته بازاری که به‌دلیل تفاوت قیمت ارز در بازار ارز و بورس ایجاد شده بود، رو به آرامش است و واحدهای پتروشیمی پیشنهاد جدیدی برای تعامل در بورس مطرح کرده‌اند.