15:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نامحدود

منفعت برق رایگان برای کشور چه خواهد بود؟
نماد برتر- طرح برق امید کمتر از یک ماه و نیم دیگر وارد مرحله اجرا می شود که نه تنها برای کم مصرف ها بلکه برای صنعت برق و حتی اقتصاد کشور در دراز مدت منفعت به دنبال دارد.
افت نامحسوس دلار در معاملات پنجشنبه
نماد برتر- دلار در معاملات امروز ریزش کمی داشت.
افت خفیف دلار
نماد برتر- شاخص دلار در معاملات امروز کمی ریزش کرد.
طلا آماده افزایش بیشتر قیمت است
نماد برتر-در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، ۷۱ درصد کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران انتظار داشتند قیمت طلا پس از رشد هفتگی چشمگیر به روند افزایشی خود در هفته جاری ادامه دهد.
احتیاط کنید؛ خطر اتصال به وای‌فای‌ رایگان!
پایگاه خبری راد: اگرچه اینترنت رایگان به صورت وای‌فای امروزه در مکان‌های عمومی بسیاری یافت می‌شود و مورد استفاده بسیاری از کاربران هم قرار می‌گیرد، اما با توجه به ضریب امنیت بسیار پایین و ریسک‌های متعددی که این وای‌فای‌ها دارند، باید در در استفاده از آن‌ها احتیاط کرد.
وعده حمایت نامحدود از صادرات غیرنفتی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: در حال حاضر که صادرات نفت با محدودیت‌هایی روبرو شده از صادرکنندگان محصولات غیرنفتی حمایت می‌کنیم.
بانک‌ها از پس "وام رهن مسکن" برمی‌آیند؟
پایگاه خبری راد: "وام رهن" وعده‌ای که اخیراً از سوی وزارت اقتصاد برای حمایت از مستاجران مطرح شده است، اما جزئیات آن و اینکه قرار است منابع آن از کجا تأمین شود هنوز اعلام نشده و بانک‌ها نیز در این زمینه اطلاع چندانی نداشته و آن را دارای مباحث زیادی عنوان می‌کنند.
تولیدات پتروشیمی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: چندی‌پیش دومین تفاهم‌نامه همکاری توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان با هدف ساماندهی و تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های پتروشیمی این منطقه بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان ایمیدرو امضا شد و طبق گفته‌های مدیران، درصورت تحقق اهداف توسعه‌ای در این منطقه، تولیدات پتروشیمی ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.
انصراف ترامپ از وضع تعرفه روی واردات از مکزیک
پایگاه خبری راد: رییس‌جمهور آمریکا برنامه خود برای وضع تعرفه پنج درصدی روی واردات کالاهای مکزیکی از جمله نفت خام را با اعلام اینکه واشنگتن و مکزیک برای محدودیت مهاجرت از آمریکای مرکزی به آمریکا به توافق رسیده‌اند، کنار گذاشت.
اقیانوس آبی ِتبلیغات برای استارت‌آپ‌ها
پایگاه خبری راد: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این‌که ۱۰ درصد از کل ترافیک بین‌الملل اینترنت ایران، مربوط به تبلیغات است، از اهمیت تأثیر تبلیغات در این فضا برای کسب‌وکارهای نوپا خبر داد.
برخورد با سیم‌کارت‌های مزاحم جدی‌تر شد
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به کاهش ارسال پیامک با خطوط شخصی به ۴۰۰ سیم‌کارت در روز، از شناسایی و پیگیری قضائی شرکت‌ها و افراد ارسال‌کننده خبر داده است.
ادامه کشمکش بر سر «آبونمان» تلفن ثابت مخابرات
پایگاه خبری راد: در حالی‌ که دیوان عدالت اداری همچنان بر رأی صادرشده درباره ممنوعیت دریافت آبونمان تأکید می‌ورزد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دفاع از مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای دریافت آبونمان، ابطال رأی صادرشده را درخواست کرده است.
نفوذ پیامک‌های تبلیغاتی به سیستم هشدار در بحران!
پایگاه خبری راد: در حالی که استفاده از سرویس ارسال پیامک اضطراری تنها برای شرایط بحرانی طراحی شده است، ظاهرا برخی از اپراتورها تخلف کرده و مسیر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را از این سرویس باز کرده بودند.
تحلیل رفتار آمریکا درباره تمدید معافیت مشتریان نفتی ایران
پایگاه خبری راد: معافیت شش‌ماهه آمریکا به هشت مشتری نفت ایران رو به پایان است و باز هم آمریکایی‌ها بازی روانی خود با بازار جهانی نفت درباره این‌که این معافیت‌ها را تمدید خواهند کرد یا خیر، آغاز کرده‌اند. اما در این راستا، کارشناسان داخلی و خارجی بر این باورند که آمریکا معافیت‌ها را تمدید خواهد کرد.
وقتی اتصال به وای‌فای رایگان، گران تمام می‌شود!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیت سایبری خطاب به کاربران توصیه کرده و هشدار داده‌اند که به هیچ عنوان از اینترنت وای‌فای رایگانی که در اماکن عمومی ارائه می‌شود، استفاده نکنند چرا که خطرات متعددی را برای آنها به وجود خواهد آورد.