03:10 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناجا

هزاران سیم‌کارت مزاحم تبلیغاتی مسدود شد
پایگاه خبری راد: بالغ بر ۸۰۰۰ سیم‌کارت مزاحم ارسال‌کننده پیامک تبلیغاتی در یک ماه گذشته مسدود شدند.
مسدود کردن ۳۰۰۰ سیم‌ کارت بی‌نام و نشان/ ۱۲ هزار خط دیگر در نوبت مسدودشدن
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی ناجا از کاهش ۴۰ درصدی کلاهبرداری کارت به کارت در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این خصوص بیش از ۳ هزار خط تلفن همراه مسدود شد.
از احمدی نژاد اصرار، از وزارت نفت انکار
پایگاه خبری راد: اواخر سال گذشته، رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم اظهاراتی مطرح کرد مبنی بر اینکه دولت فعلی ۳۰ میلیارد دلار نفت فروخته و پولش را هنوز نگرفته است. موضوعی که با واکنش وزارت نفت مواجه شد؛ چون به اعتقاد آنها به جز یک محموله نفت، بقیه محموله ها اصلا به فروش نرسید.
افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی نسبت به دیروز/ توصیه پلیس به مسافران
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش 15 درصدی میزان سفرهای جاده‌ای کشور نسبت به روز گذشته خبر داد.
بارش برف و باران در اغلب محورهای مواصلاتی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
محور ایلام- کرمانشاه مسدود شد
پایگاه خبری راد: بنابر اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا امروز محور ایلام-کرمانشاه استان ایلام به علت بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شد.
هشدار مجدد پلیس نسبت به سفر به استان‌های غربی و جنوبی/ترافیک روان در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد و مجددا نسبت به سفر به استان‌های جنوبی و غربی به دلیل احتمال وقوع سیل و ناپایداری جوی هشدار داد.
مرگبارترین روزهای تعطیلات نوروزی + نمودار
پایگاه خبری راد: گذر روزها در نوروز بیشتر از دیگر ایام سال به چشم می‌آید و حتی بسیاری آرزو می‌کنند تعطیلات طولانی‌تری داشته باشند. در همبن روزها تنها در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و تعطیلات به خاطره‌ای بد برای خانواده‌ها و نزدیکانشان تبدیل شده است.
 دستگاه‌های حاکمیتی و عمومی به دولت الکترونیک بپیوندند
پایگاه خبری راد: رییس کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس گفت: همه دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و عمومی با پیوستن به دولت الکترونیک باید در سطحی فراگیرتر و با خدمات مناسب‌تر و بهتر نیاز جامعه به این کالای اساسی جامعه را تامین کنند.
بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۴استان کشور خبر داد.
یک هشتگ برای رانندگی ایمن در نوروز
پایگاه خبری راد: آمارهای پزشکی قانونی از افزایش شمار جانباختگان حوادث رانندگی در طرح نوروزی سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ حکایت دارد، آمارهایی که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با مشارکت دیگر نهادها و اجرای کمپینی به نام #بهرفت در تلاش است تا آن را در نوروز ۹۸ کاهش دهد.
همه چیز درباره بازاریابی شبکه‌ای
پایگاه خبری راد: در سال‌های گذشته بازاریابی شبکه‌ای با وعده‌های موفقیت یک شبه، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این در حالی است که نه تنها اطلاعات کاملی از میزان ریسک و شکست در این شغل در دسترس نیست، بلکه راهی برای احقاق حقوق کارکنان و مصرف‌کنندگان این روش نیز در نظر گرفته نشده است.
تصمیمات دولت برای ساماندهی و تأمین ایمنی تردد خودروهای دوگانه‌سوز
پایگاه خبری راد: هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، آئین‌نامه اجرایی مربوط به استفاده مؤدیان مالیاتی از سامانه صندوق مکانیزه فروش را اصلاح کرد.
آمادگی پلیس راهور برای اجرای طرح ترافیک نوروز ٩٨
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهور ناجا از آمادگی پلیس راهور برای طرح ترافیک نوروز ٩٨ خبر داد.
الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه قزوین-رشت و تهران - ساوه تا آخر سال
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض دو آزادراه کشور در پایان سال جاری خبر داد.