03:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میهن

چند گوشی آیفون در آمریکا فعال است؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد گوشی‌های آیفون فعال در ایالات متحده آمریکا از مرز ۱۸۱ میلیون دستگاه نیز عبور کرده است.
برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی دولت برای بخش خصوصی اعلام شد
پایگاه خبری راد: سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی امروز در اتاق ایران حضور یافتند تا به تشریح برنامه‌های اقتصادی خود برای فعالان بخش خصوصی بپردازند.
ارز پنج نرخی باید از بین برود
پایگاه خبری راد: رییس سابق اتاق بازرگانی ایران گفت: باید ارز پنج نرخی جمع و به نرخ واقعی نزدیک شود چراکه ارز ۴۲۰۰ تومانی بیش از هر نرخ دیگری فرار سرمایه‌ را رقم می‌زند.
در کنگره‌ی نفت و نیرو چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: چهارمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو صبح امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور وزیر نفت و جمعی از مسئولان وزارت نفت برگزار شد. در این کنگره مباحث مهمی پیرامون وضعیت صنعت نفت، کارت سوخت و بازارجهانی نفت در آستانه آغاز تحریم‌های نفتی ایران علیه آمریکا مطرح شد.
روند رو به رشد گرسنگی در جهان/ تهدید سوء تغذیه ناشی از چاقی و اضافه‌وزن
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ضمن اشاره به روند رو به رشد گرسنگی در جهان و سوء تغذیه مزمن یک میلیارد تن در دنیا، در عین حال نسبت به سوء تغذیه ناشی از چاقی و اضافه وزن و الگوهای غذایی ناسالم هشدار داد.
جهرمی: با مدیر تلگرام در تهران جلسه داشتیم/ ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی در فروردین ۱۰ برابر شد
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرفیت توان داخلی شبکه‌های اجتماعی بومی ۱۰ برابر افزایش یافته، اظهار کرد، وزارت ارتباطات امکاناتی به نسخه‌های فارسی تلگرام نداده و قوه قضائیه در خصوص بستن تلگرام اغماضی نکرده که بخواهد در خصوص بستن تلگرام طلائی اغماض کند بلکه مرکز ملی فضای مجازی در یک مقطع گذاری تصمیم به این کار گرفته است.
هشدار مرکل به ترامپ درباره "تخریب" سازمان ملل
پایگاه خبری راد: صدراعظم آلمان به رئیس جمهوری آمریکا درباره "تخریب و ضایع کردن" سازمان ملل هشدار داد.
ضرورت استفاده از توان جامعه علمی برای مقابله با جنگ اقتصادی
پایگاه خبری راد: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر لزوم استفاده از توان جامعه علمی کشور به منظور مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان تاکید کرد.
چه‌کسی بر محتوای بازی‌های رایانه‌ای نظارت دارد؟
پایگاه خبری راد: اگرچه تاثیر خشونت ناشی از انجام بازی‌های رایانه‌ای بر رفتار کودکان انکارنشدنی است، اما می‌توان بر وجهه مثبت این بازی‌ها مانند پیشرفت مهارت‌های شناختی و گسترش آشنایی کودکان با رایانه نیز تاکید کرد و البته در کنار نهادهای نظارتی، لازم است خانوادها نیز با نقش نظارتی خود، قبل از خرید هر بازی درباره آن تحقیق کرده و سطح آگاهی خود و فرزندانشان را در این زمینه بالا ببرند.
برهم صالح نامزد پست ریاست جمهوری عراق شد
پایگاه خبری راد: در پی انتشار اخباری از شانس بالای برهم صالح برای کاندیداتوری ریاست جمهوری عراق، اتحادیه میهنی کردستان او را نامزد این پست کرد.
افزایش سود سپرده‌های بانکی به نفع بیمه‌ها است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی در روزهای اخیر، این مساله را موجب افزایش سود شرکت‌های بیمه ارزیابی کرد.
#فرزندت کجاست؟
پایگاه خبری راد: چندی است کمپینی تحت عنوان «فرزندت کجاست» در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی شده و با توجه به اقبال غافل‌گیرکننده افکار عمومی به این حرکت اجتماعی، برخی مسئولان و مدیران ارشد کشوری نیز در آن مشارکت کردند تا در باره وضعیت زندگی فرزندان خود به مردم توضیح دهند. رضا اردکانیان، وزیر نیرو نیز به این کمپین پیوسته و به صورت شفاف و صریح درباره زندگی خود و فرزندانش و سؤال این کمپین سخن گفته است.
انتقاد خامه‌یار از سکوت جوامع بین‌المللی در قبال مردم غزه
پایگاه خبری راد: جمعه‌های فریاد و پایداری، جمعه‌های درد و رنج و در عین حال حماسه. فردا دوم شهریور،سلسله "راهپیمایی‌های بازگشت" فلسطینیان به بیست و دومین جمعه خود خواهد رسید.
بازدارندگی صنعت دفاعی دشمنان را از هرگونه تهدید عملی بر حذر داشته است
پایگاه خبری راد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه "روز صنعت دفاعی"، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.
نان مازندرانی‌ها با خزر در روغن است؟
پایگاه خبری راد: دریای خزر برای شمالی‌ها یادآور بسیاری از خاطرات گرم و سرد کودکی تا کهنسالی است، خاطراتی که با پهنه آبی آن و با موج‌های کوتاه و بلندش گره خورده، است؛ شاید بتوان از خزر و ساحلش کهن ترین ترانه میهن را ساخت، اما این ترانه امروز گویا به زبان های دیگری قرار است شنیده شود؛ رژیمی که خزر را نحیف کرده و روز به روز باریک ترش می‌کند، خزر رنگ به رخسار ندارد؛ نگران است، اما بیشتر از او حاشیه نشینان اش در این دیارند که چشم به او دوخته اند.