13:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میبد

تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در یزد افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از راه‌اندازی چهار مرکز معاینه فنی جدید برای خودروهای سنگین در این استان خبر داد.
پیک‌بار تابستان امسال یزد به 1632 مگاوات می‌رسد
پایگاه خبری راد: قائم‌ مقام مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به پیش‌بینی پیک‌بار تابستان امسال استان به میزان 1632 مگاوات، ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح‌های پیک‌سایی با همکاری صنایع و مدیریت مصرف، بتوان بدون خاموشی از پیک‌بار امسال عبور کرد.
همراهی وزارت نیرو با حرکت جهانی ساعت زمین
پایگاه خبری راد: همزمان با رویداد "ساعت زمین"، وزارت نیرو ضمن همراهی با این اقدام جهانی از عموم مردم ایران خواست تا با خاموش کردن لامپ‌ها و وسایل برقی غیرضروری در این ساعت، در این رویداد بین‌المللی شرکت کنند.
141 هزار روستایی یزد در انتظار آب شرب پایدار/ آبرسانی سیار به 330 روستای استان
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد اظهار کرد: با تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی در روستاهای استان، 388 روستا با جمعیتی بالغ بر 141 هزار نفر تحت پوشش آب شرب و بهداشتی پایدار قرار می‌گیرند .
افتتاح‌های نافرجام مجتمع فولاد میبد
پایگاه خبری راد: مجتمع فولاد میبد که بعد از شش سال تعطیلی، در سال 94 مجدداً آغاز به کار کرد، دوباره قربانی افتتاح نافرجام شد.
آلودگی ۶۰ درصدی "بن‌سای" و "لاکی‌بامبو"های چینی و تایلندی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که "بن‌سای" و "لاکی بامبو" با توجه به آلوده بودنشان به آفات و بیماری‌هایی که ممکن است خسارات ملی به بار آورند، وارداتشان از چین و تایلند ممنوع شده، چراکه ۶۰ درصد محموله‌های این کشورها آلوده هستند.
کشف هفتگی میوه‌های قاچاق/ راه‌اندازی قرنطینه در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که بصورت هفتگی محموله‌ی میوه‌های قاچاق در کشور کشف و به متولیان معرفی می‌شود و در مناطق آزاد چابهار و کیش نیز قرنطینه محصولات کشاورزی برای جلوگیری از قاچاق راه اندازی شده و در دیگر مناطق نیز این کار انجام می‌شود.
جابجایی ۱۴.۵ میلیون مسافر از ابتدای امسال
پایگاه خبری راد: معاون مسافری شرکت راه‌آهن از برنامه ریزی برای راه‌اندازی قطار مسافری قم – کربلا در ایام اربعین خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد