14:07 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میانه

روندی بدون نوسان از سوی "حتاید" در ۵ ماهه اخیر
شرکت تاید واتر خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد، همچنین تمامی درآمد "حتاید" از طریق فروش داخلی بوده است.
شروعی قرمز؛ پایانی سبز
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، یکم شهریورماه) شاخص کل با افزایش ۳۳۷ واحد در کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی متوقف شد و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش، رقم ۴۴۰ هزار و ۱۳۱ واحد را به ثبت رساند.
هیات مدیره افزایش سرمایه ۳۳ درصدی "میدکو" را تصویب کرد
هیات مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در خصوص افزایش سرمایه پیشنهاد داد.
افزایش ۶ درصدی تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ
میزان تولید کنسانتره آهن ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن طی ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از ۶ درصد افزایش یافت و از مرز ۱۷ میلیون تن عبور کرد.
وام مسکن گران می شود؟
هزینه وام مسکن در مرداد ماه به قله تابستانی خود رسیده است. این اتفاق موجب شد تانرخ سود در سطح 20.9 درصد قرار گفته و رکوردی دیگر را به ثبت برساند. روند این آمار نشان از احتمال افزایش قیمت در روزهای آتی را داراست.
سهم ۸۵ درصدی فولاد مبارکه از تولید اسلب کشور
عملکرد واحد‌های فولادسازی کشور برای تولید فولاد خام طی ۳ ماهه نخست امسال منتشر شد که بر اساس آن بالاترین رقم تولید متعلق به اسلب به میزان ۳ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۲۸ تن بوده که گروه فولاد مبارکه سهم ۸۵درصدی از کل تولید اسلب کشور را به خود اختصاص داده است.
ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
فروش ۱۰۳ دستگاه ماشین آلات "حتاید" به زیرمجموعه خود
شرکت تایدواتر خاورمیانه تعدادی ماشین آلات به زیرمجموعه خود فروخت.
رشد پرقدرت شاخص بورس
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه نوزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحد به رقم یک میلیون و ۴۵۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۲۱ واحد افزایش، رقم ۴۱۸ هزار و ۱۷۰ واحد را به ثبت رساند.
"وخاور" به هیات مدیره جدید رسید
بانک خاورمیانه اعضای هیات مدیره را تغییر داد.
در انتظار مس ۱۲۰۰۰ دلاری باشیم!
بر اساس این پیش بینی‌ها، میزان تولید مس در سال 2021 از 25 میلیون تن فراتر خواهد رفت و در همین محدوده نیز، تقاضا شکل خواهد گرفت.
مروری بر وضعیت بازار نفت در هفته گذشته / ضربه سهمگین دلتا بر پیکر بازار
بازار نفت در هفته گذشته عمدتا تحت تاثیر جو منفی قرار داشت و در نهایت با ضرر هفتگی معاملات خود را به پایان رساند. مهم‌ترین عامل سقوط بازار در روزهای اخیر، افزایش موارد ابتلا به نوع دلتای ویروس کرونا بود که باعث نگرانی از وضعیت تقاضای سوخت شد.
استقبال سبز شاخص کل از نخستین روز دولت جدید
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۷۴ واحد افزایش، رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴۶ واحد را به ثبت رساند.
تقاضای فوری سهامداران "وسدید" از رئیس قوه قضائیه برای پایان مالکیت۳۳درصدی
جمعی از سهامداران حقیقی خواهان رسیدگی فوری رئیس قوه قضائیه به پرندوه دعوای طولانی و ۷ باره گروه ‌صنعتی‌سدید و فرآب درباره مالکیت ۳۳ درصدی سهام شدند.
شستا و فملی در صدر جدول خروج پول حقیقی
در معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی به سهام شستا، فملی و حتاید تعلق داشت.