23:50 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مگان

در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید
نماد برتر- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق ۲۲‌گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.
وضعیت پیش‌گشایش در ۸ بورس دنیا و مزایا و معایب + دفاع از اقدام سازمان
نماد برتر- دو کارشناس با بررسی وضعیت پیش‌گشایش در ۸ بورس دنیا و مزایا ومعایب این رویه از اقدام اخیر بورس ایران در کاهش ۱۵ دقیقه ایی این دوره دفاع کردند.
الزام دولت به پرداخت یارانه جدید ابلاغ شد/ فروش سهام۴۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- رئیس مجلس قانون الزام دولت به پرداخت یارانه جدید و مربوط کالاهای اساسی را به رییس جمهور ابلاغ کرد تا زمینه فروش سهام۴۰ هزار میلیارد تومانی فراهم شود .
وضعیت ارتباطی دانش‌آموزان چگونه است؟
نماد برتر- با وجود عدم دسترسی تمامی دانش‌آموزان کشور به ارتباطی پایدار و باکیفیت و جا نماندن از تحصیل، امروز ۹۵ درصد مدارس و حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
حدود ۱۰۰ درصد درآمدهای مالیاتی محقق شد
نماد برتر- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مهم‌ترین دستاورد وزارت اقتصاد در سال‌های اخیر را هوشمندسازی نظام مالیاتی دانست و گفت: یکی از پیامدهای این دستاورد تحقق حدود ۱۰۰ درصدی درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی در هفت ماهه نخست سالجاری بوده است.
۸ درخواست روحانی در آستانه اجرای محدودیت های جدید و شدید سراسری
نماد برتر- رئیس جمهور در فاصله چند روز تا اجرای محدودیت جدید در سراسر ایران با صدور بیانه ای، دستورالعمل ۸ ماده ای صادر و درخواست هایی اعلام کرد.
احتمال بهبود اوضاع بورس با افزایش حجم و ارزش معاملات در آغاز هفته
نماد برتر- شاخص بورس آخرین روز کاری هفته را با تحرکات مثبت سهامداران و رشد ۹۱۳۳ واحدی به پایان رساند تا شاید افزایش حجم و ارزش معاملات نویدبخش آغاز هفته بهتر باشد.
تصمیمات جدید وزارت صمت برای بهبود فضای کسب و کار/ اعلام فراخوان عمومی برای شناسایی گلوگاه های بخش تولید و تجارت
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از همه فعالان بخش تولید و تجارت، صاحب نظران و تشکل های بخش خصوصی خواسته ایم که گلوگاه های مرتبط با وزارتخانه را به ما اعلام کنند.
۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف/ برخورد با سهام پروژه و ربات ها
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس با اشاره به ۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف از طرحی برای استفاده عموم از نظرات کارشناسی افراد حقیقی خبر داد.
جزئیات برخورد با کانال‌های سیگنال فروش/ تشکیل ۹۷ پرونده قضایی برای متخلفان بورسی
نماد برتر- جعفر جمالی: سازمان بورس و اوراق بهادار طبق قانون مکلف است، علیه کسانی که فعالیت غیرمجاز نهادهای مالی مانند سبدگردانی، یا ارائه مشاوره سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند، اقدام کند.
سه وزارتخانه ملزم به اقدام جدی برای کاهش قیمت‎ها شدند
نماد برتر- در جلسه عصر یکشنبه(۱۸ آبان) هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین‌المللی بررسی شد.
اگر قرار بود از دارایی‌های سهام‌داران خرد صیانت نشود، چرا دعوت شدند؟
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دعوت قاطعانه دولت از عموم مردم برای سپردن دارایی‌ها و نتیجه یک عمر زحمت و تلاش خود به بورس، این سوال را مطرح کرد که اگر قرار بود از دارایی‌های سهام داران خرد صیانت نشود، چرا به این بازار پر ریسک دعوت شدند؟
قدردانی از مقاومت ملت ایران در برابر تروریسم اقتصادی
نماد برتر- رئیس جمهور با قدردانی از مقاومت و ایستادگی بی نظیر سه ساله ملت ایران در برابر تروریسم اقتصادی حاکمان کاخ سفید تاکید کرد که امیدوار است دولت آینده آمریکا با درس آموزی از این تجربه سه ساله، تسلیم قانون و مقررات شده و به همه تعهدات خودش بازگردد و مردم عزیز ایران نیز پاداش صبر، مقاومت و ایستادگی خودشان را لمس کنند و ببینند.
واکنش ۷ رسانه بین المللی و مقامات ایالتی آمریکا به ادعای پیروزی ترامپ
نماد برتر- سی ان ان، رویترز، بی بی سی و الجزیره و سه مقام ایالتی آمریکا در واکنش به ادعای پیروزی ترامپ در انتخابات اعلام کردند: وی بدون در اختیار داشتن مدرکی، مدعی پیروزی و توقف شمارش آرا شده است.
چرخش مدیران بورس به موقعیت خرید
نماد برتر- به دنبال اصلاح ۳۵ درصدی شاخص کل بورس به نظر می‌رسد نگاه سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار سرمایه تغییر کرده است.