21:22 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مکان

تأسیس ۲ اداره جدید و تعلیق ۵ ماده حاکمیت شرکتی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اعمال حدود ۵ ماده حاکمیت شرکتی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمد.
امکان اعمال سیستمی «اختیار معاملات فروش در سررسید» فراهم شد
نماد برتر- مزیت‌ها: کاهش خطای انسانی و انجام فرایند اعمال با تعداد قابل توجه در یک روز معاملاتی
صدور قبض مالیاتی برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی
نماد برتر- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی‌بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه‌های خالی و گران‌قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.
 راه‌اندازی اداره «میز صنعت» در سازمان بورس برای رفع مشکلات صنایع
نماد برتر- اولین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه با حمایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت فرابورس ایران باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.
کسب سود از بازار ملک با حداقل پس‌انداز از کانال بازار سرمایه
نماد برتر- صندوق «افق آینده آشنا»؛ به عنوان اولین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه، به زودی فرصت سرمایه‌گذاری مستقیم در صنعت مسکن را برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهد آورد.
اهداف برنامه توسعه باید واقعی باشد نه امید و آرزو دولت‌ها
نماد برتر- یکسری تغییرات و اصلاحات در برنامه توسعه هفتم باید اعمال شود که یکی از این اصلاحات، برخورداری برنامه هفتم توسعه از چارچوب‌های کلان اقتصادی و در نظرگرفتن امکان تحقق اهداف است زیرا بسیاری از آنچه امروز نیاز اقتصاد کشور است چیزی فراتر از امید و آرزوی دولتمردان و برنامه‌ریزان اقتصادی است.
آغاز حرکت دیجیتالی شدن بانک ایران زمین با فراز
نماد برتر - ارائه اپلیکیشن فراز نخستین گام بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات در بستر دیجیتال به مشتریان بود که این امر با هوشمند سازی سیستم و طرح ریزی برای راه اندازی نخستین نئو بانک ادامه یافت.
وام‌های خرد اشتغالزا ضمانت می‌شوند
نماد برتر- مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از آمادگی این صندوق برای آسان‌سازی ضمانت اعتبارات خرد تعاونی‌ها و تامین ضمانت وام‌های خرد اشتغالزا خبر داد.
توسعه صندوق‌های پروژه در گرو ثبات اقتصادی
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است، مادامی که مشکلات ریسک‌های ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از بین نرود و همچنین ثبات اقتصادی پدیدار نشود، صندوق‌های پروژه راه به جایی نخواهد برد.
دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط «وزمین»
نماد برتر - بانک ایران زمین در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، موفق به دریافت تندیس این مراسم شد.
خدمات نوین «وزمین» در حوزه کیف پول الکترونیکی
نماد برتر - بانک ایران زمین از جمله بانک‌های پیشرو در زمینه کیف پول الکترونیک به حساب می‌آید که از این ظرفیت به عنوان ابزاری برای پرداخت‌های خُرد و کارآمد در سیستم بانکی کشور استفاده می‌کند.
دامنه نوسان تغییر می کند!
نماد برتر - تعیین دامنه نوسان عملا در اختیار سازمان بورس است و هیات مدیره سازمان بورس تصمیم‌گیری می‌کند. همان طور که رئیس سازمان بورس اشاره کرد عملا برنامه این است که این دامنه وسیع‌تر شود و افزایش پیدا کند.
توسعه بازار به حرفه ای شدن بورس کمک می کند
نماد برتر - نهادهای مالی در حال حاضر به سطحی از بلوغ رسیده که بتوان ابزارهای پیچیده تری طراحی کرد تا سطح دانش مالی در بازار سرمایه به صورت مناسب‌تری رشد کند.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
افزایش تقاضای جهانی نفت در سال آینده
معاون نخست وزیر روسیه پیش بینی کرد که تقاضای جهانی نفت ممکن است در سال ۲۰۲۱ بین ۵ تا ۶ میلیون بشکه در روز افزایش یابد.