09:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

بازداشت یک خواننده پاپ که توهم زده است
پایگاه خبری راد: یک خواننده زیرزمینی پاپ، روز گذشته به اتهام سرقت بازداشت شد.
«خدمات ارزش افزوده» ناخواسته را لغو کنید
پایگاه خبری راد: خدمات ارزش افزوده که شامل مسابقات و رأی‌گیری تبلیغات موبایلی، بازی آنلاین و غیره می‌شوند، اگرچه باید با اطلاع مشترکین فعال شوند اما در مواردی که با تبلیغات کاذب و گمراه‌کننده، مشترکین به فعال‌سازی این خدمات اقدام کرده‌اند، می‌توان نسبت به غیرفعال‌سازی آن اقدام کنند.
۳۰ سال آینده جنگلی در شمال کشور نخواهیم داشت
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن جنگلبانان ایران، با بیان اینکه ۳۰ سال آینده جنگلی در شمال کشور نخواهیم داشت، گفت: در استان گیلان راش و شاه بلوط دچار بیماری شده اند و در آینده نزدیک شاهد مرگ و میر دسته جمعی این گونه ها خواهیم بود.
محبوبیت روزافزون سرویس‌های استریم آنلاین موسیقی
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده، تعداد آهنگ و موسیقی‌های آپلود شده در سرویس استریم آنلاین ساندکلاد (SoundCloud) به بالغ بر ۲۰۰ میلیون رسیده است.
سرانه ایرانی‌ها از شبکه‌های اجتماعی
پایگاه خبری راد: سرانه روزانه استفاده ایرانی‌ها از شبکه‌های اجتماعی حدود یک ساعت و چهار دقیقه است و ۹۴ درصد از اعضای فعال در این شبکه‌ها از تلگرام استفاده می‌کنند.
بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی در جهان رکورد زد
پایگاه خبری راد: سرویس استریم موسیقی آنلاین اسپاتیفای از رکورد جدید خود خبر داده و اعلام کرده است که برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود موفق شده سود عملیاتی خود را به ۱۰۷ میلیون دلار برساند.
اپل موزیک به گوشی‌های اندرویدی آمد!
پایگاه خبری راد: اپل که به انحصارگرایی در محصولات، اپلیکیشن و سرویس‌هایش مشهور است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد شیوه قبلی خود را تغییر دهد و برنامه اپل موزیک را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز قابل دسترسی قرار دهد.
اسپاتیفای هم بلاک می‌کند
پایگاه خبری راد: اسپاتیفای قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم این اپلیکیشن افزوده است تا به کاربرانش اجازه دهد از خواننده‌هایی که مورد علاقه آنها نیستند، آهنگ جدیدی دریافت و مشاهده نکنند.
درمان زنگ زدن گوش با موسیقی
پایگاه خبری راد: زنگ زدن گوش‌ها آزاردهنده است و در بلندمدت بر کیفیت زندگی تاثیر منفی می‌گذارد به همین دلیل شرکت تحقیق و توسعه (R & D) در تکنوپارک دانشگاه فنی Yıldızترکیه نرم‌افزاری ارائه کرده که هدف آن متوقف کردن زنگ زدن گوش با گوش کردن به موسیقی تحت فرکانسی مشخصی است.
اینترنت ۵G بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت چینی شیائومی به تازگی اعلام کرده است که فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G می‌تواند بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نوسازی و احیا کند.
تعداد کاربران اسپاتیفای از ۲۰۰ میلیون نفر نیز عبور کرد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده است که میزبان بالغ بر ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بوده است.
خودروهایی که همه چیز را کنترل می کنند
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت‌های فناوری در نمایشگاه بین‌المللی CES، دوربین‌هایی ارائه داده‌اند که امکان بررسی حرکات راننده را در خودرو فراهم می‌کنند.
 استفاده از محتوای آنلاین تصویری در ایران رشد ۱۰۰ درصدی داشته است
پایگاه خبری راد: رشد محتوای داخلی از اهداف شبکه ملی اطلاعات است و به گفته‌ی مسوولان این حوزه، با سرمایه‌گذاری عظیمی که در بخش دسترسی اپراتورهای سیار صورت گرفته، ترافیک VOD با رشد چهار برابری مواجه شده است.
از قطار هوشمند استکهلم تا پشه‌های سفید چیتگر!
پایگاه خبری راد: وی معتقد است، «به دلیل پول درآوردن شاهد نوعی شلختگی معماری در تهران و دیگر شهرهای ایران هستیم و همه‌ی این مسائل یک ریشه دارد. اگر تراکم فروشی را به ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه کنیم، هیچ کس جز ما متوجه معنی آن نمی‌شود. تراکم فروشی یعنی هر کسی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.»
 رسوایی جدید فیس بوک!
پایگاه خبری راد: فیس بوک در پاسخ به خبر جنجال برانگیز دسترسی شرکت‌های نتفلیکس و اسپاتیفای به حریم خصوصی کاربرانش، این اتهام و رسوایی را رد و تکذیب کرده است.