12:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوع

وال استریت جان گرفت!
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورس وال استریت در آستانه ثبت رکوردهای جدید قرار گرفتند.
ابلاغیه شما 4 ماه دیرتر به دست ما رسید!!!
نماد برتر - گمرک ایران می گوید وزارتخانه صمت مصوبه مربوطه را برای بار اول حدود چهارماه بعد از تصویب به گمرک ابلاغ کرده است، در حالی که می توانست مانند مصوبه اخذ عوارض صادرات مرغ در همان زمان و بلافاصله برای اجرا ابلاغ کند.
ریزش جهانی، به دلیل کرونای هندی
نماد برتر - نگرانی از گسترش گونه هندی کرونا به جهان، بورس های مختلف را فرو ریخت.
زیان‌دیدگان؛ ضرر مضاعف می کنند!
نماد برتر - یک کارشناس بازارهای مالی، از زیان دیدگان بورس درخواست کرد برای پیشگیری از زیان‌های بیشتر، بدون مطالعه و آموزش، وارد بازارهای مالی دیگر از جمله ارزهای دیجیتال نشوند.
زیان های 80 درصدی با یارانه؛ حل می شود!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی مصوبات دولت برای حمایت از بورس را تورم‌زا دانست و گفت: در این زمینه بهترین راهکار این است که درآمد حاصل از مالیات بر نقل‌وانتقال سهام به عنوان یارانه به سهامداران خرد متضرر شده از بورس پرداخت شود.
10 فرمان دولت برای نجات بورس!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته موفق شدیم ۱۰ مورد مصوبه از ستادی اقتصادی دولت برای حمایت از بورس بگیریم که سه مصوبه با تصویب ستاد اقتصادی دولت از امروز قابلیت اجرا دارد.
تا اطلاع ثانوی؛ ورود هندی و پاکستانی ممنوع!
نماد برتر - معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه پروازها از و به هندوستان و پاکستان ممنوع بوده و هیچ مسافری از این دو کشور را نمی پذیریم.
راه حل نجات بورس ایران چیست؟
نماد برتر - بازخرید سهام یکی از راه حل احیای بازار سرمایه در این روزها است.
آغاز ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو
نماد برتر - ثبت‌نام برای شرکت در طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل دناپلاس توربو اتوماتیک، راناپلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا شنبه هفته آتی (۲۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.
اثر کرونا بر عملکرد شرکت ها و صنایع + عوامل موثر در رکود بورس های دنیا
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اثر کرونا بر روی عملکرد شرکت ها و صنایع منتفع گفت: این بیماری با اثر بر قیمت نفت و کامودیتی ها باعث افت تقاضا و رکود در بورس های دنیا شده است.
دلار جا زد!
نماد برتر - ارزش دلار جهانی مقابل بیشتر ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
شکایت ۱۴ ایالت آمریکا از توقف لیزینگ نفت و گاز دولت بایدن
نماد برتر- چهارده ایالت آمریکا از جمله لوییزیانا و وایومینگ علیه اقدام دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در متوقف کردن لیزینگ نفت و گاز در زمینها و آبهای فدرال شکایت کردند.
صادرات اقلام مبارزه با کرونا منوط به تایید سازمان غذا و دارو
نماد برتر- صادرات اقلام ضروری مبارزه با کرونا در صورت اخذ تاییدیه واحدهای متقاضی برای امکان صادرات از سازمان غذا و دارو، از نظر سازمان حمایت بلامانع است.
راه‌اندازی شبکه اجتماعی ترامپ تا ۳ ماه دیگر
نماد برتر- یکی از مشاوران ترامپ اعلام کرد رییس جمهور سابق آمریکا که پس از وقایع حمله به کنگره در ششم ژانویه با تعلیق حسابش در توییتر فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی روبرو شد، ظرف دو تا سه ماه آینده پلتفرم خود را راه اندازی می کند.
گرانی کم بود، محدودیت واردات هم اضافه شد!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از اضافه شدن سه مشکل جدید در زمینه تامین مواد اولیه تولید پوشاک خبر داده که از جمله آن محدودیت واردات مواد اولیه‌ای است که تولید داخل آن به اندازه نیاز نیست.