10:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

متهم

گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
در جریان همه امور قرار دارید
نماد برتر- رئیس کل یانک مرکزی به مواضع رئیس مجلس مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی را باید در میرداماد جست نه جرجیا و آریزونا پاسخ داد و با توصیه ایی اعلام کرد وی در جریان همه امور قرار دارد.
ترس کسب‌وکارها از عاقبت تجارتشان، مانع نوآوری و توسعه است
نماد برتر- عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای میگوید وجود برخی کج‌فهمی‌ها از تحریم و تورم برای شرکت‌های استارت‌آپی کشنده‌تر است و ما با قوانین و مقررات، جلوی رشد و توسعه کسب‌وکارها را می‌گیریم. عدم شناخت روی مسائل استارت‌آپ‌ها نیز باعث می‌شود برخی احکام و قوانینی که برای مجموعه‌های استارت‌آپی و پلتفرم‌های اینترنتی صادر می‌شود، با ماهیت و ذات این کسب‌وکارها همخوانی نداشته باشد.
هکرها سراغ سازندگان واکسن کرونا رفتند
نماد برتر- مایکروسافت در گزارشی اعلام کرد که هکرها در روسیه و کره شمالی هفت شرکت برجسته که در زمینه ساخت واکسن کووید ۱۹ و تحقیقات درمانی فعالیت می کنند را هدف گرفته اند.
محاکمه مدیرعامل اسبق بانک فرابورسی و اولین مجرم اقتصادی از اروپا برگشته
نماد برتر- زمان محاکمه مدیرعامل اسبق بانک سرمایه که ماه گذشته در اسپانیا دستگیر و به ایران مسترد شده بود اعلام شد که فردا خواهد بود.
صعود دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از همتایانش افزایش یافت.
تحقیقات جدید اتحادیه اروپا از شیوه فروش آمازون کلید خورد
نماد برتر- رگولاتورهای اتحادیه اروپا غول اینترنتی آمازون را به مختل کردن رقابت در فضای فروش آنلاین متهم کرده و دومین تحقیق را در خصوص شیوه های کسب و کار این شرکت به جریان انداختند.
روز آرام دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- شاخص دلار روز کم نوسانی را سپری کرد.
صعود دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- پس از تنش جدید تجاری بین اروپا و آمریکا ارزش دلار افزایش پیدا کرد.
۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف/ برخورد با سهام پروژه و ربات ها
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس با اشاره به ۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف از طرحی برای استفاده عموم از نظرات کارشناسی افراد حقیقی خبر داد.
جزئیات برخورد با کانال‌های سیگنال فروش/ تشکیل ۹۷ پرونده قضایی برای متخلفان بورسی
نماد برتر- جعفر جمالی: سازمان بورس و اوراق بهادار طبق قانون مکلف است، علیه کسانی که فعالیت غیرمجاز نهادهای مالی مانند سبدگردانی، یا ارائه مشاوره سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند، اقدام کند.
تعرفه تنبیهی اروپا روی چهار میلیارد دلار کالای آمریکایی
نماد برتر- اتحادیه اروپا به تلافی یارانه های دولت آمریکا به شرکت هواپیماسازی بوئینگ، هفته جاری روی واردات کالاهای آمریکایی به ارزش چهار میلیارد دلار تعرفه وضع خواهد کرد.
مخالفت آمریکا با گزینه ریاست سازمان جهانی تجارت
نماد برتر- سازمان جهانی تجارت (WTO) نشست دوشنبه هفته جاری برای تصمیم گیری درباره انتصاب خانم انگوزی اوکونجو ایویلا به عنوان مدیرکل بعدی این نهاد را در پی مخالفت آمریکا با نامزدی وی لغو کرد.
محکومیت دو بانک بزرگ دولتی و بورسی در دادگاه بحرین وجاهت قضایی ندارد
نماد برتر- مدیر اداره بررسی های حقوقی بانک مرکزی گفت: تاکنون هیچ ابلاغ قانونی از بحرین برای دو بانک‌ بزرگ بورسی و دولتی ایرانی انجام نشده و آرای صادره، سیاسی بوده و فاقد اعتبار قضایی است.
فرمان ترامپ برای حمایت از نفت و گاز شیل
نماد برتر- رئیس جمهور آمریکا در توییتر اعلام کرد فرمانی را برای حمایت از صنعت نفت و گاز شیل امضا کرده است.