10:03 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهی

صندوق‌های اهرمی؛فرصتی مناسب برای سهامداران حرفه ای
صندوق های اهرمی، از انواع صندوق های سرمایه گذاری مشترکند که مخاطب آن ها ریسک پذیرتر از صندوق های سهام و سایر صندوق ها است.صندوق های اهرمی برای سهامداران حرفه‌ای که فرصت‌ها را به خوبی می‌سنجند و با دقت نظر بیشتری احتمالات را محاسبه می‌کنند، موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.
توقیف ۱۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک مزرعه بیت‌کوین و توقیف ۱۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در اطراف شهر کرمانشاه خبر داد.
بیش از ۷.۲ میلیون گواهی سپرده کالایی دادوستد شد
بورس کالای ایران شاهد ۷ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۷۸۴ گواهی سپرده کالایی در تیر ۱۴۰۰ بود.
پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه اول مرداد
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
ورود نقدینگی به صندوق‌ها، مجددا معکوس شد!
ارزش کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام تا پایان هفته گذشته منهی به تیرماه سال جاری شاید نسبت به هفته خود نوید ورود نقدینگی را دریافت کرده بود اما؛ با توجه به اتفاقاتی که بازارسرمایه در هفته گذشته تجربه کرد، این صندوق‌ها مجدد دروازه‌های خروج نقدینگی را بازشده دید.
تصویب اساسنامه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات»
رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس از تدوین اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات خبر داد . با تدوین مقررات مرتبط به این صندوق ها ابزار جدیدی در حوزه سرمایه گذاری ملک فراهم شد.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
سیر تا پیاز فروش متری مسکن در بورس کالا
با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران در مجمع سالانه این شرکت خبر از اتمام مراحل راه اندازی معاملات اوراق سلف مسکن در بورس کالا داده بود، مهدی مساحی، سرپرست مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران عملکرد این بازار و نحوه کارکرد آن را تشریح کرده است.
بورس کالا مرجع قیمت گذاری منطقه ای و بین المللی می شود
اعمال تخفیف‌های قابل توجه در قیمت‌های صادراتی محصولات عرضه شده در بورس کالا، گزینه‌های صادراتی را افزایش داده و با ایجاد رقابت، سبب افزایش درآمد ارزی شرکت‌ها و حذف دلالان صادراتی می شود.
عبور ارزش صندوق ها از مرز 3 هزار میلیاردی
نماد برتر - با ادامه روندی که بازارسرمایه طی هفته گذشته طی کرد، در هفته های آینده ارزش صندوق‌ها بتواند از مرز ۳ هزار میلیارد تومانی نیز عبور کند.
«دماوند» و طلب های میلیاردی از دولت
نماد برتر - اگر وزارت نیرو اجازه می‌داد که حداقل مابه‌تفاوت نرخ‌هایی که هیچگاه افزایش پیدا نمی‌کند را این شرکت‌ها با تولید رمزارز پوشش دهند، به شرط آنکه گسترش شبکه برق نخستین تعهد شرکت‌ها باشد.
"فاراک" صادرات نداشت
نماد برتر- شرکت ماشین سازی اراک در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، فروش حاصل از صادرات نداشت.
ثبت بالاترین فروش ماهیانه برای «ذوب»
نماد برتر - بیشترین فروش شرکت در‌این‌بازه زمانی در اردیبهشت‌ماه محقق شده و فروش متوسط شرکت در ماه‌های گذشته به بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.
رشد 72 درصدی فروش «ساروم»
نماد برتر - نرخ فروش سیمان داخلی شرکت با ۳۱ درصد افزایش به ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال رسیده است.
افزایش سودآوری «زملارد»
نماد برتر - متوسط نرخ فروش هر تن شیرخام در سال گذشته معادل ۳۷.۹ میلیون ریال بوده که این نرخ در حال حاضر و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت معادل ۴۷.۳ میلیون ریال بوده است.