21:56 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاسم

واگذاری ۲.۴۵ هزار میلیارد املاک مازاد بانک پارسیان / برنامه چابک سازی
نماد برتر- مدیر امور مجامع بانک پارسیان از واگذاری ۲.۴۵ هزار میلیارد تومان از املاک مازاد طی ۸ ماه و تصویب طرح هایی جهت بهبود خدمات و تبدیل به بانکی چابک خبر داد .
حضور امروز رهبری در سالگرد شهید سلیمانی ؛ پایانی بر شایعات روزهای اخیر بورس
نماد برتر- رهبر معظم انقلاب امروز با برگزارکنندگان بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی دیدار می کنند که پایانی است بر شایعات مخرب روزهای اخیر بورس .
خروج موقت ۱۲ شرکت از تابلو ، تعلیق دو نماد و محدودیت حجمی سهم تازه وارد
نماد برتر- نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد و در برابر تعلیق دو نماد ، برای شرکت تازه وارد سرمایه گذاری کوثر بهمن ، محدودیت حجمی تعیین شد .
یک بانک و ۴ شرکت متوقف شدند/ یک تعلیق و دو نماد در نوبت بازگشت به تابلو
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد ۵ نماد، یک سهم فرابورسی با تعلیق و دو شرکت دیگر هم بعد از وقفه یک ساعته به دلیل رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت در نوبت بازگشت قرار گرفتند.
سه ایراد جدی بخش خصوصی به مالیات بر عایدی سرمایه
نماد برتر-در شرایطی که به نظر می‌رسد بررسی‌ طرح مالیات بر عایدی سرمایه به گام‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، اتاق بازرگانی ایران از انتقادهای جدی وارده بر این طرح می‌گوید.
دعوت جهانگیری از اعضای شانگهای برای مشارکت در راه آهن چابهار- زاهدان
نماد برتر- معاون اول رییس جمهوری با یادآوری اهمیت بندر چابهار و اتصالات ریلی آن در مسیر افغانستان و آسیای مرکزی از اعضای سازمان همکاری شانگهای را برای همکاری در پروژه عظیم ریلی چابهار به زاهدان دعوت کرد.
"قاسم" ۳ هزار میلیارد درآمد کسب کرد
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت قاسم ایران در آبان ماه سال جاری ۳ هزار و ۶۰۹ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه امسال از کاهش ۲ درصدی برخوردار است.
جزییات استعلام کرونایی‌ها برای صدور بلیت هواپیما
نماد برتر- معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی از اتصال کامل سیستم‌های فروش بلیت هواپیما و همه مراحل پذیرش و سوار شدن مسافران در فرودگاه‌های کشور به سامانه وزارت بهداشت و استعلام مبتلایان به کرونا خبر داد.
پذیرش کلیه محصولات قابل عرضه ایرانول در بورس کالا نهایی شده است
نماد برتر- مدیرعامل پالایشگاه روغن سازی تهران در بازدید مدیران ارشد بورس کالای ایران از این پالایشگاه اعلام کرد که برای توسعه شفافیت در تمامی ابعاد، فرآیند پذیرش کلیه محصولات قابل عرضه ایرانول در بورس کالا نهایی شده و از هفته جاری قابل عرضه خواهد بود.
نماینده علی آباد: جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید
نماد برتر- نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه ای خواستار ورود وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و کشور به منظور حل مشکلات مردم شد.
بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی در روز سبز شاخص و تعلیق نماد بانک
نماد برتر- در روز جهش بیش از ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس ، نماد ۲۲ شرکت آماده بازگشایی شدند . نماد بانک فرابورسی هم تا ۵ آذر تعلیف شد.
روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان دو طرح به بهره برداری رسید.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
ورود به صندوق های سرمایه گذاری، استراتژی صحیح سرمایه گذاری
نماد برتر- مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری برهان، رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری را در هدایت سهامداران به سرمایه گذاری موفق در بورس و اتخاذ استراتژی صحیح معاملاتی کارگشا دانست.
واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به طلبکاران صحت ندارد
نماد برتر- معاون سازمان خصوصی‌سازی اولویت واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به طلبکاران این دو باشگاه را تکذیب کرد.