14:39 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فریز

آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در مرداد  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون را در مرداد ۹۹ اعلام کرد.
درخشش قیمت نفت در هفته طوفانی
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه پس از عبور طوفان لارا از منطقه گلف کاست و مصون ماندن پالایشگاهها از آسیب گسترده، با کاهش بسته شد اما موفق شد رشد هفتگی ثبت کند.
انتشار اوراق ودیعه، مشکل شرعی ندارد
نماد برتر- عضو شورای فقهی بانک مرکزی، ضمن تایید انتشار اوراق ودیعه توسط این بانک مرکزی گفت: با این تصمیم از سوی بانک مرکزی بی‌شک گردش مالی بهبود یافته و این سیاست انقباضی آثار مثبتی را به دنبال خواهد داشت که از نظر شرعی نیز مشکلی ندارد.
ثبت سفارش ۴ کالای لوازم خانگی منوط به اخذ شناسه شد
نماد برتر- بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ثبت سفارش گوشتکوب برقی، همزن برقی، آسیاب الکتریکی و مخلوط کن الکتریکی در ذیل کد تعرفه ۸۵۰۹۴۰۰۰ منوط به اخذ شناسه کالا است.
نفت از تب و تاب افزایش قیمت افتاد
نمای برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه با ادامه افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و سایر کشورهای جهان و تشدید نگرانی‌های بازار نسبت به دورنمای تقاضا، کاهش یافت و نسبت به قیمت نهایی جمعه پیش اختلاف چندانی نداشت.
عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف
نماد برتر- سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
افت مصرف انرژی امسال رکورد می‌زند
نماد برتر- رشد اقتصادی هلند به کمترین سطح خود از سال ۲۰۰۹ رسید.
پیشنهاداتی برای پیشگیری از رکود اقتصادی کرونا
نماد برتر- دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از رکود اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا و مسئولیت اجتماعی بخش تولید و کارآفرینی در کنار اقدامات دولت، پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کرد.
کاهش جزئی قیمت لوازم خانگی
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از کاهش قیمت کمتر از یک درصدی در برخی از انواع لوازم خانگی در مردادماه امسال نسبت به ماه قبل از آن است.
کمبودی در قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهیه مطبوع لباسشویی و قطعات یدکی با بیان اینکه ۹۰ درصد نمایندگی و کارت‌های گارانتی در کشور بدون اطمینان و ثبات هستند، گفت: کمبودی در بازار قطعات جانبی لوازم برقی آشپزخانه وجود ندارد و تنها قیمت محصولات رشد قابل توجهی به خود گرفته است.
کدام کشور رکورددار حذف صفر از پول است؟
پاگاه خبری راد: برزیل بیش از هر کشور دیگری در جهان اقدام به حذف صفر از پول ملی خود کرده است.
استراتژی اوپک هم به کار نفت نیامد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل افزایش تنش‌ها در خاورمیانه صعود کرد، اما قیمت‌ها به دلیل استمرار نگرانی‌ها نسبت به تقاضا برای انرژی، با نخستین کاهش هفتگی خود در سه هفته گذشته روبرو شدند.
گوشی‌تان را از گرمای هوا دور کنید
پایگاه خبری راد: اگرچه فرارسیدن تابستان و گرمای هوا می‌تواند به معنی پیاده‌روی‌های مطبوع در پارک‌ها در بعدازظهرهای گرم باشد، اما این موضوع هم‌چنین می‌تواند گوشی همراه شما را در معرض آسیب گرما قرار دهد.
آمار اشتغال و بیکاری شفاف‌سازی شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار معتقد است اگر برای ایجاد شغل و بکارگیری نیروی انسانی در کشور فرهنگ‌سازی و نیروی کار بومی شود، خود به خود برای سه میلیون نفر در کشور اشتغال به وجود می آید.
تاوان سنگین نفت برای جنگ طلبی ترامپ
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تأثیر تهدید ترامپ برای وضع تعرفه بالاتر روی واردات مکزیک که نگرانی‌های نسبت به سلامت اقتصاد جهانی و تقاضا برای نفت را برانگیخت، بیش از پنج درصد سقوط کرد و برای کل هفته و ماه کاهش چشمگیری را نشان داد.