11:50 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرش

بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد/ افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اعلام اینکه بزودی اتفاقات مبارکی در ایران‌خودرو روی می دهد از افتتاح خط تولید گیربکس ۶ سرعته در آینده ایی نزدیک خبر داد.
ایران خودرو تابع تصمیمات سیاست کلان عرضه خودرو در بورس
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو با اعلام تابعیت از تصمیمات سیاست کلان در عرضه خودرو در بورس گفت: این عرضه در قالب یک بسته خواهد بود که در آن با افزایش تولید دیگر محصول ناقص تولید نخواهد شد.
معرفی بزرگترین خودروسازان چینی
نماد برتر-جیلی بزگ ترین خودروساز در چین است.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
آمادگی تولید اتوبوس برقی در ایران خودرو / رشد ۵۶ و ۴۲ درصدی تولید
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از رشد ۵۶ و ۴۲ درصدی تولید خودرو های سواری ، سنگین و نیمه سنگین طی سال جاری و صرفه جویی ارزی ۵۰ هزار یورویی خبر داد و گفت: برای تولید اتوبوس برقی آمادگی داریم.
تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه‌های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
برنامه هایی برای کنترل قیمت مصالح ساختمانی
نماد برتر- با وجود آنکه وزارت راه و شهرسازی تامین مصالح ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن از طریق فروش اعتباری را در دستور کار خود قرار داده، روند افزایش قیمت فولاد و مصالح، بازار ساخت و ساز را به رکود کشانده است.
تامین کسری بودجه از محل فروش اوراق دولتی
نماد برتر- رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات معتقد است: دولت باید بازار اوراق قرضه را رونق دهد و کسری بودجه را از آن محل جبران کند.
رودخانه کرج در خطر مرگ
نماد برتر- مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: میزان تخصیص در نظر گرفته شده به عنوان حقابه زیست محیطی رودخانه کرج، براساس نتایج مطالعات وزارت نیرو بوده که این میزان تخصیص برای حفظ کیفیت و شرایط زیست محیطی رودخانه مطلوب نبوده و مورد تأیید محیط زیست نیست.
کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟
نماد برتر- از امروز فعالیت سه گروه شغلی در ۴۳ شهرستان کشور تعطیل می‌شود. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت‌ها در تهران مانند هفته‌های گذشته است.
فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟
نماد برتر- از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.
افزایش ۱۰۹ درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو
نماد برتر- در حالی طی ماه گذشته هزینه خانوارهای ایرانی نسبت به پارسال بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته که در این بین خودرو بالاترین حد تورم را به خود اختصاص داده و هزینه‌های مردم در این بخش به طور متوسط ۱۰۹ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
حمله به مرورگرهای موبایلی
نماد برتر- یک آسیب‌پذیری در مرورگرهای موبایل شناسایی شده که منجربه نمایش آدرس اشتباه و بازدید کاربر از سایت آلوده می‌شود؛ بنابراین لازم است کاربران هرچه سریع‌تر مرورگر خود را به‌روزرسانی کرده یا از مرورگرهای فاقد این آسیب‌پذیری استفاده کنند.
مرغ‌هایی که ارزن در خواب می‌بینند
نماد برتر- مرغ، این گوشتی که همواره در نبود گوشت قرمز زینت بخش سفره‌ها بود، اکنون در بازار گرانی به سر می‌برد و گویا این خوراکی نیز در حال پرکشیدن از سفره‌هایمان است، وقتی دنبال این گرانی را می‌گیریم به کمبود نهاده‌ها می‌رسیم.