17:48 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صفر

نتیجه قطعی برق؛ افت تولید و رشد قیمت سیمان است
چالش قطعی برق در کنار افزایش هزینه‌های ثابت و جاری شرکت‌های سیمانی منجر به کاهش تولید سیمان شده است، معضلی که نتیجه‌ای جز ضرر به شرکت‌ها و افزایش قیمت برای خریداران به دنبال نخواهد داشت.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
شکست بیت‌کوین به عنوان پرچین تورم
نسیم نیکلاس طالب، نویسنده کتاب پرطرفدار قوی سیاه، آماردان و تحلیل‌گر ریسک لبنانی ـ آمریکایی، می‌گوید: بیت‌کوین ارزشی دقیقا معادل با صفر دارد و به عنوان ارز و پرچین شکست می خورد.
عرضه «پی وی سی» پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم
شنبه هفته آینده ۲۶ تیر ماه برای نخستین بار ۱۵۰۰ تن پلی وینیل کلراید (پی وی سی) S۶۵ شرکت پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم در بورس کالای ایران عرضه می شود.
پایان دولت؛ بازیِ بورسی ادامه دارد!
یادداشت از محمد علی رفیعی
زور «غفارس» به تورم نرسید
نماد برتر - در دو سال اخیر «غفارس» از حاشیه امن خارج شده و با ثبت زیان، مجامعی سرد برگزار می‌کند.
تسعیر ارز به روش «بانک ملت»
نماد برتر - بر اساس آخرین گزارشات مالی منتشر شده، تراز مالی بانک ملت ۶.۴ میلیارد دلار است.
سود سهام «دجابر» دلچسب نیست
نماد برتر - سود خالص سال جاری را به ازای هر سهم ۸۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است. به‌این‌ترتیب و با توجه به قیمت فعلی سهام شرکت، نسبت قیمت به سودآوری شرکت در حدود ۲۴ واحد است.
مبلغ وام کرونا ناچیز است
نماد برتر - یک کارشناس حوزه کار معتقد است مبلغ وام کرونا باید بیشتر و مدت بازپرداخت آن طولانی تر باشد تا صاحبان مشاغل و بنگاهها از آن استقبال کنند.
قیمت مسکن باید ۲۵ درصد کاهش یابد
نماد برتر - برای اینکه مردم مقداری توان خرید پیدا کنند باید قیمت مسکن حداقل ۲۵ درصد کاهش پیدا کند.
صفر ریال سود برای سهامداران «غدام»
نماد برتر - چگونه ممکن است شرکت همانند خوراک دام پارس که حاصل عملکرد ۳ ماهه خود تنها یک میلیون تومان سود خالص را به ثبت رسانده این روز‌ها ارزشی بیش از ۲.۳۶۸ میلیارد تومان داشته باشد.
واریز سهمیه 60 لیتری بنزین؛ امشب!
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
به جای مالیات بستن‌های جدید؛ ساخت و ساز کنید
نماد برتر - هنوز هم می‌خواهند با مسائلی مثل مالیات خانه‌های خالی برای خود زمان بخرند تا شاید در زمان مناسب به ساخت و ساز بپردازند.
«سدور» یک گام تا تقسیم سود
نماد برتر - عملکرد سیمان دورود در سه سال گذشته مثبت بوده؛ به طوری که فقط یک گام کوچک تا صفر شدن زیان انباشته باقی مانده است.